De bestelling werd snel en gratis geleverd.

Geen voorraad bij kortingen

Misleidende reclame

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u onze kortingen als misleidend heeft ervaren. Wij zijn een webshop die het merk Ten Cate verkoopt, en niet het merk zelf. Omdat wij niet zelf produceren zijn wij voor onze voorraad afhankelijk van het merk Ten Cate. Acties zijn vaak voor een gehele lijn of serie, indien er geen voorraad beschikbaar is voor ons kunnen wij het betreffende artikel dus helaas niet aanbieden. Ik vind het jammer dat u dit als misleidend heeft ervaren, het is namelijk niet zo dat wij onze klanten opzettelijk van foutieve informatie voorzien. Mocht u benieuwd zijn naar de eventuele levertijd van het door u gewenste artikel dan kunt u altijd contact opnemen met ons zodat wij dit voor u kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Prima product

Fijn ondergoed

Goede service, fijne katoenen onderbroeken

Snel geleverd, telefonisch goed bereikbaar. Katoenen secrets midi boxer/hipster is helemaal top! Meer katoenen ondergoed graag met leukere kleuren.

Snel

Snelle levering.

Klantenservice goed bereikbaar. Snelle levering. Goede productenen prijzen.

De slip is prima maar wel te groot

Ik had een maattabel geraadpleegd maar de slip is te groot. Jammer want Ten Cate is goed. Naadjes mooi plat en gaat lang mee.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de door u bestelde maat niet goed is ondanks het raadplegen van het maattabel. Het maattabel is een indicatie voor het kiezen voor de juiste maat, uiteraard is ieder lichaam anders en kan het in het echt net iets anders uitvallen. Uiteraard staat het u vrij de bestelling te retourneren indien deze aan de verdere voorwaarden voldoet. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Weinig ervaring maar mijn eerste indruk is uitstekend

Week ervaring.

Zit fantastisch

Zit goed ziet er mooi uit. Een topper

Snelle service en een TOP onderbroek!

Prima.

Mooi ondergoed, snel geleverd

Naadloos ondergoed besteld. Zit heerlijk. Snel geleverd.

zit goed en blijft goed

Al heel lang mijn favoriete ondergoed

Heren onderbroeken

Helaas nier dezelfde gekregen als degene die had. Bovenste rand slaat snel dubbel

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over onze winkel omdat u een ander artikel ontving dan u gewenst had. Begrijp ik hieruit dat u een ander artikel van ons ontvangen heeft dan dat u had besteld? Ik zou dan graag van u de betreffende barcode ontvangen van de shorts zodat ik dit kan nakijken. Indien u zelf per ongeluk de verkeerde variant heeft besteld dan heeft u altijd het recht om deze te retourneren indien het artikel in nieuwstaat verkeerd en aan de overige retourvoorwaarden voldoet. Ik zie niet dat u hiervoor heeft gekozen tot op heden, of contact heeft opgenomen met ons over het eventuele foutieve artikel dat u ontvangen heeft. Uw reactie zie ik graag tegemoet, u kunt ons contacteren via [email protected]. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Na 2 keer verzenden, helaas niet de goede bestelling

Helaas heb ik niet de goede bestelling ontvangen. De bestelling daarna wederom volledig verkeerd. De klantenservice heeft hierop wel steeds goed gereageerd, dat wil ik er wel bijzeggen. Eerder iets besteld en toen ging het wel goed. Vast eenmalig en nu een keertje wat minder.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u tot twee keer toe een foutief artikel ontvangen heeft. Ik zie in het systeem dat er vanuit het merk Ten Cate zelf twee artikelen waren geproduceerd met dezelfde product code, hierdoor lagen er twee artikelen in ons magazijn met identieke barcode en is dit misgegaan. Excuses hiervoor. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de reactie van onze klantenservice. Wij hebben de code laten aanpassen in ons systeem en we vertrouwen erop dat dit niet nog eens zal gebeuren. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Heel goede service

Ik had een klacht over de aankoop van 2 shorts. Kwaliteit was niet goed. Ik had een mail gestuurd met foto's. Ik kreeg al snel bericht dat ik 2 nieuwe kreeg. Deze waren echt beter van kwaliteit. Erg blij mee.

Goede pasvorm en duurzaam.

Het Tencate-ondergoed heeft een goede pasvorm. En deze blijft lang bestaan, ook na vele wasbeurten.

Echt heel mooi ondergoed en perfecte pasvorm!

Ten Cate ondergoed draag ik al jaren en elke keer wordt ik er weer blij van. Kleur en pasvorm blijft mooi ook na veel dragen.

Snelle correcte levering

Prettige website

Goed, maar…

Op de site pretenderen jullie voor 23:00 uur besteld is de volgende dag in huis! Mijn bestelling is langer onderweg geweest. Vandaar de beoordeling met 3 sterren.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bestelling langer onderweg is geweest dan u had verwacht. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat uw bestelling inderdaad een dag later verstuurd is. Tijdens actieperiodes ervaren wij grote drukte en kan dit helaas wel eens voorkomen. We vermelden dit op de website onder https://www.tencateondergoed.nl/klantenservice/verzending-en-levering/. We hopen dat de bestelling wel aan uw verwachting voldoet en nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Goed spul

Ten Cate is altijd goed, en ook snel verzonden

Kwaluteit en service is geweldig

Kwaliteit is meer dan goed en ook de webshop werkt goed

Goed.

Snelle levering en goed verpakt. Mooi ondergoed. Graag tot een volgende keer.

Cookweg 14

4462 HE Goes