Ik draag al jaren met veel plezier ten cate ondergoed.

Makkelijk en snel

De website is duidelijk. Bestellen is simpel en een dag later had ik mijn bestelling al in huis.

Perfecte pasvorm, uitstekende kwaliteit

Ondergoed van uitstekende kwaliteit. Perfecte pasvorm.

Had verkeerde maat geleverd gekregen maar was super opgelost

Zeer klantvriendelijk!

Hemdjes waren in de aanbieding. Wilde er 4 bestellen, was er uiteindelijk maar 1 voorradig. Toen ze na weken weer op voorraad waren, stonden ze weer voor de oude prijs. Gemaild met de klantenservice en ik kreeg er nog 3 nageleverd voor de reclameprijs. Dit noem ik superservice!

Het perfecte ondershirt.

Goede pasvorm. Stof voelt zeer aangenaam aan.

Super snelle verzending!

Fijne hemdjes van Ten Cate en heel snel bezorgd.

Super fijn

Ik ben zeer tevreden met mijn broeken ik heb ze helaas terug moeten sturen want ze zijn te groot ik bestel er weer nieuwe.

kan practischer

de mouwen zijn veel te lang en de hals te laag voor thermo ondergoed. De kwaliteit is in orde.

Zit goed, fijne stof.

atrsyuifghl;j'l

Zalig

Zitten perfect

Mooie kwaliteit Valt wel wat groot

Eerder deze slips vallen nu zeker ruimer Alles al uit verpakking dus niet meer te retourneren

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de door u bestelde slips niet helemaal goed qua maat zijn. Wij vermelden naast ieder artikel op de website een maattabel dat u kunt gebruiken om de juiste maat te bepalen. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid de artikelen bij ontvangst te passen over uw eigen ondergoed en te retourneren indien de bestelling niet aan uw verwachting voldoet. Mochten de artikelen nog aan de retourvoorwaarden voldoen mag u ze nog steeds retourneren uiteraard. Met vriendelijke groet, Zoë van Drogist.nl

Prettig om te dragen

bestelling is snel geleverd. Thermohemd is prettig om te dragen. Wel heb ik het idee dat het materiaal dunner is dan vroeger. Heb nu al eerder ten cate thermo hemden gekocht en dat materiaal was wel wat warmer

snelle levering en correct ingepakt

snelle levering en correct verpakt

Goede kwaliteit en snelle levering

Super! Nalevering keurig gedaan, alleen maar positief!

Onderbroeken besteld, betaald en ontvangen.

Top kwaliteit

Bestelling snel en correct geleverd

PERFECT

Heerlijk soepel

Uitstekende kwaliteit en snel bezorgd

Uitstekende kwaliteit en snel bezorgd

Goede info…..snelle service

Fijn ondergoed! Snel bezorgd Goede communicatie

Heerlijk ondergoed

Voor herhaling vatbaar

Prijs kwaliteit in volledige verhouding

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.