Snelle levering tegen scherpe prijs

We kregen zo snel geleverd dat mijn vraag over de juistheid van de bestelling al te laat was. Uiteindelijk was het toch het juiste product

Prima verzorgde artikelen gekregen!!

Snelle levering, mooie verpakking en nog een kleinigheidje erbij als dank voor de bestelling!

Zeer kwalitatief goed ondergoed en snelle levering

Erg blij met het mooie en kwalitatief goede ondergoed. En de levering was erg snel. Voor herhaling vatbaar!

Snel, netjes, zoals het hoort!!

Band te strak

Helaas zit het band te strak. De maat is verder goed, maar dat strakke geeft een vervelend gevoel.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld vanwege de maatvoering van de door u bestelde slip. Wij zijn niet het merk Ten Cate maar slechts een winkel die dit merk verkoopt. We gaan hierom niet zelf over de productie en maatvoering. Wel bieden wij u de mogelijkheid om een artikel bij ontvangst te passen en indien het niet aan uw verwachting voldoet te retourneren. Helaas gaat dat niet meer indien het artikel in gebruik genomen is. Mogelijk is er een ander model van Ten Cate dat wel aan uw tevredenheid voldoet, mocht u hierbij advies nodig hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Zeer tevreden over de snelle levering

Kwaliteit van de producten is zoals altijd erg goed.

Fantastische pasvorm, sluit perfect aan!

Ik was vooraf kritisch omdat ik ook de betere merken niet altijd goed vind zitten. MAAR ik ben blij verrast met Ten Cate. Perfecte pasvorm, sluit erg mooi aan en zit heerlijk! Ik weet waar ik de volgende keer ga bestellen.

Goede kwaliteit,draagt prettig

Ze zijn zeer goed

Mijn ervaringen zijn positief,

Snelle levering.

Snel en correct

Zit heerlijk en blijft mooi!

Goeie pasvorm en kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering. Gratis verzending.

Fijne elastische, naadloze slips

Rio slip draagt fijn en blijft redelijk lang goed en mooi door de vele wasbeurten. Wel jammer dat ze steeds duurder worden.

Zeer comfortabel

Blijft mooi in de was. Zit perfect.

Goed!

Goede en snelle service ook met verzenden

Mooi ondergoed.

Komt de afspraak na: ‘s middags besteld en het pakje de volgende dag al in huis. Dus snelle levering en netjes verpakt. Dank u wel en graag tot een volgende keer,

Vlotte levering

Vlotte levering, goede kwaliteit

Snelle reactie.

Prima ondergoed en ontzettend snel geleverd

Prima ondergoed. Heel goede kwaliteit.

Goed en stevig ondergoed. Heel goede kwaliteit.

Het draagt heerlijk, en blijft mooi!

Snelle en goed service

Mooi ondergoed en snelle bezorging

Snelle levering , en de kwaliteit is geweldig.

Prima slips en blijven mooi!