Filters

8

Mooie badjas, maar slordig verpakt

Een mooie herenbadjas besteld die snel geleverd werd. Prachtig lang en zacht, mooie kleur. Hij kwam alleen in een te kleine doos waar de verpakking helemaal in gepropt was. Ook de badjas zelf zat niet netjes in de verpakking waardoor het leek of hij al eens door iemand geprobeerd was. Aangezien het een cadeau was is dat niet echt sjiek om te geven.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekende pasvorm

De maat klopt. De pijpjes sluiten mooi aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Keurig en super snel

  • Aanbevelen? Ja
5

Verkeerde maat ontvangen

Na ontvangst slips meteen gemaild dat maten niet goed waren op zaterdag 31 mei. Op 4 juni pas reactie. Meteen gereageerd maar pas donderdag 6 juni weer een reactie. Nu moet ik eerst retour sturen daarna krijg ik de juiste en zijn we weer meer dan een week verder. Dat vind ik jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u een verkeerde maat slips ontvangen heeft. Ik heb dit nagekeken en ik zie dat u ons in het weekend een e-mail hebt gestuurd. Wij hebben u toen van een automatische e-mail terug voorzien waarin wij aangeven dat wij binnen 2 werkdagen reageren. Voor zover ik kan zien is dit ook gebeurd. Mijn collega heeft steeds binnen de aangegeven termijn gereageerd al kan ik me voorstellen dat het een vervelende situatie is. Ik zie dat zij u ook heeft laten weten dat u het verzendbewijsje mag doorsturen naar ons zodra ze opgestuurd zijn zodat wij u direct de juiste slips kunnen opsturen. Dat betekent dat u juist niet hoeft te wachten tot de slips terug bij ons zijn aangekomen. Ik hoop de situatie een beetje te hebben opgehelderd voor u en mochten er nog vragen zijn dan vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

4

Wel betaald nog altijd niets ontvangen

Ik heb de bestelling niet ontvangen. Na contact met de klantenservice zou de bestelling eind vorige week komen, maar ook dit is niet het geval. Heel erg jammer. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, in de tussentijd kan ik dus niet anders dan deze beoordeling geven.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling heb ik nagekeken en ik zie dat deze op 27-5 door ons werd verstuurd en de volgende dag bij u werd bezorgd. Ik zie geen enkel contact met u terug zoals u benoemd in uw beoordeling, ik heb daarom het vermoeden dat uw beoordeling is gebaseerd op een ervaring bij een andere winkel. Kunt u dit nagaan? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

10

Makkelijke site om te bestellen

Het bestellen was makkelijk en achteraf betalen. Bestelling ook snel ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service en netjes verpakt

Snelle service en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor herhaling vatbaar!

Gebruik al aantal jaren ten cate slips. Ze zitten erg comfortabel en blijven mooi na de was. Als ik weer nieuwe nodig heb is het voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lange levertijd maar te wijten aan DHL

Uiteindelijk is de levering gekomen. Echter jullie dienen wel te overwegen of leveren via DHL wel een goed idee is. Jullie hadden een duidelijk etiket erop geplakt dat het bij het tankstation in de Jol Lelystad geleverd moest worden, zoals ook door mij aangegeven. Wat doet DHL zij zetten er zelf een ander afleverpunt op, wat niet mijn keus is (vreemd afleverpunt) het uiteindelijk na vele malen aan te geven niet te kunnen afleveren (wat ik niet raar vind want dat punt wat zij er op hebben gezet is alleen in de avond open (is een huisadres). Kortom ik ben zeer ontevreden over DHL en niet over TenCate.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling heb ik nagekeken en ik zie dat ik vrijdag een onderzoek heb gestart bij DHL naar aanleiding van uw bestelling die nog niet is bezorgd. In het weekend ben ik niet aanwezig en is de klantenservice van DHL ook niet werkzaam. Het kan dus kloppen dat u nog geen reactie hebt gehad nog. Ik heb u vrijdag laten weten dat ik u direct informeer zodra er meer bekend is. Hierop mag u dan ook vertrouwen. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit Rio ondergoed, wel jammer dat het de laatste jaren zo duur is geworden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk.

Ik vind het erg vervelend als een maat er niet is. Dat je dan een e-mail krijgt. Die je nooit krijgt!

  • Aanbevelen? Nee
4

prima ondergoed

alleen laatste betaling geen 15% korting bij code tenCate15Secrets

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De kortingscode heb ik nagekeken maar voor zover ik deze kan zien is deze niet van onze webshop. Wij verzenden de kortingscodes door middel van onze eigen digitale nieuwsbrieven maar ik krijg geen resultaat in ons systeem indien ik zoek op tenCate15Secrets. Kan het zijn dat uw beoordeling is gebaseerd op een ervaring bij een andere winkel, of dat u een code van een andere winkel bij ons hebt proberen te verzilveren? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

9

Snelle levering en kwaliteit

Heel fijn en goed ondergoed

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Om 22.30 besteld en de volgende ochtend had ik mijn bestelling al in huis. En wat ik besteld had was ook perfect, ik ben dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prachtig ondergoed, goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle service

heerlijk draag comfort en mooi om te zien

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Snelle levering,groot assortiment

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, uitstekende levering

Prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Goede website, goede en uitgebreide keus, snelle levering. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Ik had een aantal boxers besteld waarvan 1 stift in zat,super opgelost…mocht de boxer houden en kreeg het geld terug. Heel netjes!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ik wacht op aanbiedingen van de onderhemdjes dan bestel ik er meer

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Heerlijk dun en comfortabel ondergoed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Cookweg 14

4462 HE Goes

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.