snelle service

heerlijk draag comfort en mooi om te zien

Snelle levering,groot assortiment

Snelle, uitstekende levering

Prima bedrijf

Goede website, goede en uitgebreide keus, snelle levering. Top

Ik had een aantal boxers besteld waarvan 1 stift in zat,super opgelost…mocht de boxer houden en kreeg het geld terug. Heel netjes!!

Ik wacht op aanbiedingen van de onderhemdjes dan bestel ik er meer

Heerlijk dun en comfortabel ondergoed

Prachtig spul

Prima kwaliteit

Fijn zittend ondergoed en hempjes. Blijft lang van top kwaliteit. Ook na vele wasbeurten.

Fantastische kwaliteit

Inmiddels gebruik ik al jaren ondergoed uit de serie Secret, meestal in de kleur rood. Dit is vrijwel onzichtbaar onder witte broeken Het blijft prima in de was, zelfs op 60 graden. De vorm is nog zoals bij de aankoop en ook de kleur is nog prima. Hemdjes koop ik twee maten groter omdat ik dat zelf prettiger vindt zitten. Ze zijn niet goedkoop maar zeker de moeite waard.

Kwaliteit

Prima prijs/ kwaliteit verhouding houding. Snelle en correcte levering.

Geweldig ondergoed, website kan nog beter

Zeer tevreden over het ondergoed van TenCate (product: secrets underwear) Helaas is de gebruiksvriendelijkheid van de website nog voor verbetering vatbaar. Oa lastig browsen door de kleur varianten, kleuren van ondergoed zijn in echt anders dan op foto en retour sturen is niet gratis. Je kan niet aanvinken wat je retour stuurt. Gebruikt op een iPhone 15 met Google Chrome.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met de website. Onze website is recentelijk geheel vernieuwd en we hebben hierover verder geen klachten gehad. Ik zal uw melding dan ook direct doorzetten zodat dit kan worden uitgezocht. Het klopt dat de retourkosten bij ons voor eigen rekening zijn. De verzendkosten zijn echter wel gratis. Daarnaast kunt u een retourzending in veel gevallen ook als brievenbuspakketje terugsturen waardoor de kosten laag blijven. Onze retourafdeling verwerkt alles dat zij ontvangen. Het is dus niet nodig om dit op voorhand aan te geven. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Secrets zijn ideaal!

Nu de Secrets van katoen zijn vind ik ze helemaal geweldig. Nog meer in andere donkere kleuren zou ik heel fijn vinden.

Super goed

Zeer tevreden ook de maat is oké

Heel fijn broekje, ademend..

Goede pasvorm

Hemden van Ten cate heeft goede pasvorm. Kwaliteit is ook prima.

Zit fantastisch

Modellen goed passend en ligt dragend

vlot en correcte levering

Waar gemaakt wat op de site beloofd werd, top.

Mijn bestelling was moeilijk te plaatsen, na heel vaak proberen lukte het eindelijk. Ook de betaling ging zeer moeizaam. Ik heb het diverse malen geprobeerd. Uiteindelijk is het gelukt en ben ik blij met mijn bestelling.

Zeer comfortabel en goede kwaliteit

Goederen snelle service

Top,..prima geregeld,snel geleverd!

Na mijn eerste bestelling,kwam er niets..toen ik jullie daar attent op maakte,bleek het pakker terug naar jullie gezonden! Maar het werd mij dan op jullie kosten terug gezonden..top

Goede pasvorm

Vlotte bestelling

top service zonder verzendkosten Belgie

zeer duidelijke website, is een artikel niet meer voorradig dan kan je een seintje vragen. Geen verzendingskosten ( Belgie) zeer snelle levering mooi kwaliteitsvol ondergoed

Snelle service en goede kwaliteit.

Zie boven.

Cookweg 14