Betrouwbaar

Ik kreeg wat ik had besteld op de aangegeven dag, de beloofde kwaliteit, maat en in kwalitatief hoge verpakking.

Geweldige pasvorm.

Snelle levering, draagt heerlijk

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Ik zocht last minute bh'tjes voor mijn dochter. Het is moeilijk om de juiste te vinden voor haar wat ze lekker vind zitten. Ik kwam via google op ten cate ondergoed terecht en we hebben direct 2 stuks besteld. Ze is enthousiast en zitten super lekker! Gelijk nog een paar besteld. Zeer snelle levering!

Goed artikel en goede levering

Prachtig

Mooie kwaliteit

Wat een goede service, had per ongeluk verkeerde postcode ingevuld. Na een mailtje hebben ze geregeld dat ik toch mijn pakketje kreeg. Top service

Heel fijn.

Heel fijn.

Vlot geleverd, fijn produkt.

Super dat 3 slips nu geleverd werden in een envelop in plaats van flinke doos:

Niet prettig

Badjas gekocht en blijft maar pluis afgeven, ook na twee keer wassen. Dus mijn oude badjas maar weer tevoorschijn gehaald

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de badjas niet aan uw wensen voldoet. Via de mail heb ik u aangeboden om de klacht in behandeling te nemen, maar helaas is de badjas niet meer in uw bezit. Hierdoor hebben wij helaas niet de mogelijkheid gekregen om het voor u op te lossen. Hopelijk weerhoudt dit u er niet van om niet meer bij ons te bestellen. Met vriendelijke groet, Evelien van Tencateondergoed.nl

fijne site en service

alles makkelijk te vinden op de site en snel geleverd!

Goede en snel geleverd

Ik draag al jaren met veel plezier ten cate ondergoed.

Makkelijk en snel

De website is duidelijk. Bestellen is simpel en een dag later had ik mijn bestelling al in huis.

Perfecte pasvorm, uitstekende kwaliteit

Ondergoed van uitstekende kwaliteit. Perfecte pasvorm.

Had verkeerde maat geleverd gekregen maar was super opgelost

Zeer klantvriendelijk!

Hemdjes waren in de aanbieding. Wilde er 4 bestellen, was er uiteindelijk maar 1 voorradig. Toen ze na weken weer op voorraad waren, stonden ze weer voor de oude prijs. Gemaild met de klantenservice en ik kreeg er nog 3 nageleverd voor de reclameprijs. Dit noem ik superservice!

Het perfecte ondershirt.

Goede pasvorm. Stof voelt zeer aangenaam aan.

Super snelle verzending!

Fijne hemdjes van Ten Cate en heel snel bezorgd.

Super fijn

Ik ben zeer tevreden met mijn broeken ik heb ze helaas terug moeten sturen want ze zijn te groot ik bestel er weer nieuwe.

kan practischer

de mouwen zijn veel te lang en de hals te laag voor thermo ondergoed. De kwaliteit is in orde.

Zit goed, fijne stof.

atrsyuifghl;j'l

Zalig

Zitten perfect

Mooie kwaliteit Valt wel wat groot

Eerder deze slips vallen nu zeker ruimer Alles al uit verpakking dus niet meer te retourneren

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de door u bestelde slips niet helemaal goed qua maat zijn. Wij vermelden naast ieder artikel op de website een maattabel dat u kunt gebruiken om de juiste maat te bepalen. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid de artikelen bij ontvangst te passen over uw eigen ondergoed en te retourneren indien de bestelling niet aan uw verwachting voldoet. Mochten de artikelen nog aan de retourvoorwaarden voldoen mag u ze nog steeds retourneren uiteraard. Met vriendelijke groet, Zoë van Drogist.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.