Goede kwaliteit en snelle levering. Gratis verzending.

Fijne elastische, naadloze slips

Rio slip draagt fijn en blijft redelijk lang goed en mooi door de vele wasbeurten. Wel jammer dat ze steeds duurder worden.

Zeer comfortabel

Blijft mooi in de was. Zit perfect.

Goed!

Goede en snelle service ook met verzenden

Mooi ondergoed.

Komt de afspraak na: ‘s middags besteld en het pakje de volgende dag al in huis. Dus snelle levering en netjes verpakt. Dank u wel en graag tot een volgende keer,

Vlotte levering

Vlotte levering, goede kwaliteit

Snelle reactie.

Prima ondergoed en ontzettend snel geleverd

Prima ondergoed. Heel goede kwaliteit.

Goed en stevig ondergoed. Heel goede kwaliteit.

Het draagt heerlijk, en blijft mooi!

Snelle en goed service

Mooi ondergoed en snelle bezorging

Snelle levering , en de kwaliteit is geweldig.

Prima slips en blijven mooi!

fijne stof, mooie hals

Draagt lekker.

Betrouwbaar

Ik kreeg wat ik had besteld op de aangegeven dag, de beloofde kwaliteit, maat en in kwalitatief hoge verpakking.

Geweldige pasvorm.

Snelle levering, draagt heerlijk

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Ik zocht last minute bh'tjes voor mijn dochter. Het is moeilijk om de juiste te vinden voor haar wat ze lekker vind zitten. Ik kwam via google op ten cate ondergoed terecht en we hebben direct 2 stuks besteld. Ze is enthousiast en zitten super lekker! Gelijk nog een paar besteld. Zeer snelle levering!

Goed artikel en goede levering

Prachtig

Mooie kwaliteit

Wat een goede service, had per ongeluk verkeerde postcode ingevuld. Na een mailtje hebben ze geregeld dat ik toch mijn pakketje kreeg. Top service

Heel fijn.

Heel fijn.

Vlot geleverd, fijn produkt.

Super dat 3 slips nu geleverd werden in een envelop in plaats van flinke doos:

Niet prettig

Badjas gekocht en blijft maar pluis afgeven, ook na twee keer wassen. Dus mijn oude badjas maar weer tevoorschijn gehaald

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de badjas niet aan uw wensen voldoet. Via de mail heb ik u aangeboden om de klacht in behandeling te nemen, maar helaas is de badjas niet meer in uw bezit. Hierdoor hebben wij helaas niet de mogelijkheid gekregen om het voor u op te lossen. Hopelijk weerhoudt dit u er niet van om niet meer bij ons te bestellen. Met vriendelijke groet, Evelien van Tencateondergoed.nl

Cookweg 14 4462 HE Goes