Goed!

Snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering !

Fantastisch ondergoed. Eindelijk iets gevonden dat licht, dun en goed passend is. Een aanrader

Kwaliteit is minder geworden.

De katoenen basic slips hebben een dunnere stof dan eerder waardoor ze sneller kapot gaat. Dat vind ik jammer.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet zo tevreden bent over de kwaliteit van Ten Cate. Wij zijn niet het merk zelf maar slechts een verkooppunt. Gaat uw klacht over een bestelling die bij ons is geplaatst in het laatste jaar? Dan ontvangen wij graag foto's van de klacht met het bijbehorende ordernummer. Uw artikel valt dan namelijk nog binnen de garantie en dan kijken wij graag wat we voor u kunnen betekenen. U mag dit sturen naar [email protected]. Zijn de artikelen afkomstig van een andere winkel of webshop dan kan ik u helaas niet helpen en adviseer ik u om contact op te nemen met de betreffende winkel of de algemene klantenservice van Ten Cate. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoor het graag als ik u verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Goede kwaliteit

Ikzelf heb ruime ervaring en draag graag deze slips

super en goed op maat!

besteld, plotseling op en toen toch weer wel geleverd, dank!

Misleidend

De bewegende informatiebalk bovenaan de pagina van de webshop is misleidend. ‘ voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis.’ Dat gebeurde niet en bij navraag kreeg ik de reactie dat ik de informatie onder het kopje ‘ Verzendwijzen’ had moeten lezen. Niet netjes.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u onze levertijd als misleidend heeft ervaren. Het is uiteraard niet de bedoeling om onze klanten bewust van foutieve informatie te voorzien. Doorgaans hanteren wij de levertijd ''voor 23:00 uur besteld, morgen in huis''. Echter hebben wij nog een aantal andere webshops waar op dit moment net als bij Ten Cate, actieperiodes van toepassing waren. Tijdens deze periodes kan het in sommige gevallen zo zijn dat uw bestelling iets later verstuurd wordt. Wij werken tot middernacht in ons magazijn iedere dag om te voorkomen dat er vertraging optreed maar helaas kan het wel voorkomen waardoor wij dit in de voorwaarden hebben vermeld. Ik hoop dat de bestelling wel aan uw verwachting voldoet en indien u nog vragen heeft dan horen wij graag van u. Met vriendelijke groet, Zoë van Tencateondergoed.nl

Fantastisch ondergoed wat zeer lang meegaat

Kan alleen oordelen over de lace hemden, maar dit is zo'n fijn ondergoed, lekker zacht, genoeg stretch, niet te kort, zit fantastisch.

Prima ervaring

Goede website, goede productomschrijving, snelle bestelling, snelle levering

Goede pasvorm en mooie kwaliteit en snelle bezorging

zie boven

Goede kwaliteit

Goede kwaliteitw

Snel, betrouwbaar, perfecte communicatie en een zeer goede kwaliteit.

Op alle fronten snel en betrouwbaar geholpen. Goede communicatie, en vertrouwde kwaliteit.

Goede kwaliteit,voor een prima prijs.

Snel geleverd en perfecte kwaliteit!

Supermooi badpak! Pasvorm is perfect

Netjes mailtje gekregen dat het product weer op voorraad was.

Prima geregeld en snel geleverd

Bestelling doen gaat makkelijk. De bestelling is netjes en snel geleverd!

Verkeerde artikel geleverd

Verkeerde maat geleverd . Wanneer je dan een retourzending doet moet je die zelf betalen . Het zou goed zijn als jullie op de factuur vermelden, dat wanneer deze situatie zich voordoet je eerst contact op moet nemen met de klantenservice zodat deze een gratis retourlabel kunnen toesturen .

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is bij ons niet het geval dat een klant moet betalen wat fout is geleverd. Op onze website staat het volgende hier over: "Foutief of defect geleverd: We waarderen het als je direct na ontvangst controleert of je bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Mocht dit niet zo zijn: Meld dit zo spoedig mogelijk bij ons aan via de klantenservice. Stuur je pakket retour. Stuur je pakket pas retour wanneer je een melding bij ons hebt geplaatst, anders kunnen wij de retourkosten niet terugstorten." Ik hoop dat het een volgende keer niet meer zal voorkomen. Met vriendelijke groet, Wendy van Tencateondergoed.nl

Perfect!

Perfecte pasvorm, kwaliteit en snelle levering!

Snelle leveringen van de bestellingen

Het zit heerlijk onder je kleding, als je iets steviger bent, zijn de de secrets hight waist perfect. Blij dat een collega mij er op heeft geattendeerd. Ook de tops met spaghetti bandjes zijn perfect .erg blij mee!

Als vanouds!

Gezien eerder aangeschaft ondergoed, weer voor hetzelfde gegaan!

Blij mee

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit.

snelle verzending, goede kwaliteit

Secret underwear is van uitstekende kwaliteit

Zit altijd goed en blijft mooi. Zeer snelle levering.

Alles goed

Alles volgens afspraak