Wat ik zocht meteen gevonden en snelle levering.

prettig bestellen

geen bijzonderheden

Correct

Goed product! Nette manier van probleem oplossen bij bezorging

Netjes en snel geleverd

Alles prima, niets op aan te merken. Doe zo voort!

goede kwaliteit, snelle bezorging

het zelfde als boven

Fijne service van deze online winkel

Ik had per ongeluk pyjama’s in verkeerde maten besteld. Heb ze makkelijk kunnen retourneren. Dit wil je toch. Geld was ook snel teruggestort. Mooie service. Een reden om hier weer te bestellen!

Vlotte bezorging

Zonder kontakt van mijn kant bezorgd.

Fijne webshop

Zeer overzichtelijk, makkelijk bestellen en snelle verzending

Prachtige pyjama’s, goede kwaliteit, snelle levering

Prachtige pyjama’s voor mijn moeder, snel geleverd. Goede kwaliteit, draagt heerlijk.

Goede en snelle levering

Voor het eerst 2 pyjama s de volgende dag al geleverd

Het door mij betaalde en bestelde pakket is nog steeds niet binnen.

Mijn bestelling is nog steeds onderweg. Er was helaas een probleem maar dit is door jullie prima opgelost.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Zojuist heb ik uw e-mail beantwoord en een oplossing aan u aangeboden. Dit is voor ons een kleine moeite maar helaas was het bij ons niet eerder bekend dat de bestelling nog niet geleverd was. Ik zie uw reactie graag tegemoet en vertrouw erop dat het dan naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

Uitstekende service en snelle levering

Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Zag er keurig uit, goed verzorgd.

Mijn bestelling was weer retour gestuurd. Wat blijkt: ik had een verkeerd huisnummer ingevuld. Na 1 telefoontje met de klantenservice stuurden ze meteen een nieuw pakketje op. Echt een hele fijne en goede service!

Was goed

Fijne webwinkel met kwalitatief goede spullen

Helemaal top!

Zeer vriendelijk

Mijn bestelling had flinke vertraging. De klantenservice is heel vriendelijk, behulpzaam en begripvol geweest. Fijne webshop! Met mooie producten!

Uitstekend aanbod en snelle levering

Uitstekend assortiment en snelle levering

Goede ervaring, alleen jammer dat, wanneer de pakjes terug moeten het in Waalre naar een winkel moet, die maar beperkt open is (alleen 's middags, maandag gesloten en telefonisch moeilijk bereikbaar. Ik heb een nachthemd gehad van biologische katoen en die kwaliteit viel me erg tegen.

Prima geregeld

Bestelling gedaan, keurig snel bevestigd met factuur en track and trace. De volgende dag bezorgd.

Voor herhaling vatbaar.

Ben heel content met mijn bestelling, levering was heel snel. Bedankt

Goede site snelle levering

Goede producten

Nieuwe website voor mij, goede snelle levering!

Blij met snelle en verzorgde levering!

Ook kleine bestellingen worden goed verwerkt en geleverd

Goed en snel geleverd

Informatie over het leveringsproces goed.

Slecht!

Ik heb 2 pyjama's bij Vetex besteld, 1 geretourneerd. Vervolgens raakt er 1 zoek bij DHL en moet ik alsnog voor het product betalen. Terwijl ik er zelf niets aan kan doen. Dus vandaar de 1!!!!!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling heb ik nagekeken en ik zie dat u ervoor gekozen heeft om een deel van uw bestelling aan ons te retourneren. Een retourzending is altijd voor het risico van de klant. Helaas is uw bestelling bij de vervoerder kwijtgeraakt en hierdoor niet bij ons aangekomen. Omdat het artikel niet terug door ons is ontvangen kunnen wij dit niet retour verwerken en terugbetalen aan u. Wel hebben wij navraag voor u gedaan over de zending en de vergoeding die wij hiervoor ontvingen vanuit de vervoerder aan u overgemaakt. Ik begrijp dat het vervelend is maar helaas is de zending in dit geval bij de vervoerder kwijtgeraakt en niet door ons ontvangen. Wij hebben hierop geen invloed gehad. Mocht uw zending nog boven water komen dan verwerken wij deze uiteraard voor u. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl