Uitstekend!

De pyjama is van prima kwaliteit en snelle verzending, absoluut een aanrader!

Snelle levering van kwaliteit textiel.

Prima textiel van goede merken. GEEN verzendkosten!! Goede aanbiedingen, dus betaalbaar voor iedere portemonnee.

Klasse !

Adequate en correcte levering !

Alles is vlot correct geleverd zonder problemen ! Zoals gewoonlijk

Correct uitgevoerd en levering top!

Correct uitgevoerd en levering top!

super snelle service

Nu 2 maal en bestelling gedaan. De levering is super snel en zeer correct verpakt,

Wat een prachtige pyjama

En wat een service!! Dank u wel

Alles netjes geleverd en op de hoogte gehouden van de nalevering

Vindt ik niet nodig, heb genoeg gezegd hierboven

snelle bestelling goede prijs

Heel tevreden met de aanbieding van mijn bikinitop

top

perfect en snel

zeer snelle levering en kon gebruik maken van een aanbieding

zeer snelle levering en kon gebruik maken van een aanbieding

vlotte afhandeling

Blij met mijn aankoop

Snelle levering en keurig verpakt

ik kreeg niet het artikel dat ik besteld heb

ik had een slaapkleedje besteld maar kreeg een winterse pyama toegestuurd, doordat het terugsturen een heel gedoe blijkt heb ik deze maar gehouden maar zal voor weg te geven aan spullenhulp zijn

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u een foutief artikel heeft ontvangen. Ik zie dat ik u per e-mail on de barcode van het ontvangen artikel gevraagd had zodat ik dit voor u kon oplossen. Helaas heb ik hierop geen reactie van u mogen ontvangen. Het retourneren verloopt bij ons simpel, aangezien wij dit oplossen indien er een fout gemaakt is. Helaas kan ik weinig meer betekenen indien u het foutieve artikel in gebruik heeft genomen en ik niet over de betreffende informatie beschik. Mocht u toch nog vragen hebben dan vernemen wij het heel graag. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

Veel keuze, snelle levering.

Zie hierboven.

Snel geleverd en een super prijs

Vlot geleverd, leuke sales

Mooie prijzen in sale en snel geleverd , exact wat ik had besteld . Mails om te volgen.

Hele fijne communicatie

Ik gad wat vragen en werd fijn te woord gestaan

Niets op aan te merken

Goede en snelle levering

Volgende dag geleverd

Geen prettig bedrijf

Onduidelijke web site dat maakt het beslissen moeilijker, en retour zenden is een heel gedoe.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Dat is in ieder geval niet onze bedoeling. Ik zie dat u telefonisch contact heeft gehad met mijn collega hier over en ik zie dat zij daarna de retourstapjes nog heeft toegestuurd per mail. Ik begrijp dat u daar ook niet helemaal bent uitgekomen. U mag hier altijd over contacteren. Ik hoop dat het volgende keer wel gaat lukken en dan wens ik u nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Wendy van Vetex.nl

Slechte ervaring

Het werd niet de volgende dag bezorgd zoals op de website bij bestellen wordt aangegeven. Toen ik contact opnam met de klantenservice refereerde naar dat ergens op de website staat dat dit tijdens promoties kan gebeuren en was er geen oplossing. Mijn pakket kwam tevens beschadigd aandoen, dit komt door DHL. Het duurde 3 weken na aankomst van het pakket bij hun voordat ik m’n geld terug kreeg bij een retour. Bij de meeste webshops is dat binnen enkele dagen het geval. Al in al heb ik weinig gemerkt van de customer service hier.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw pakketje is inderdaad 1 dag later afgeleverd. Hier hebben we ook een toelichting over gegeven via de mail. Mijn excuses daar voor! Ik vind het jammer om te vernemen dat u onze klantenservice niet vriendelijk vond. Dat is natuurlijk uw mening, maar ik zie wel dat mijn collega u netjes te woord heeft gestaan en ook het bedrag eerder teruggestort heeft dan zou moeten. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en dan wens ik u nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Wendy van Drogist.nl

Prima snel

Prima kwaliteit prijs kwaliteit. Snelle verzending ook.

Goede kwaliteit en vlotte levering

Zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit

goede prijs en snelle levering

fijne website. Snelle levering en goede communicatie

Cookweg 14

4462 HE Goes