Vlotte bezorging

Zonder kontakt van mijn kant bezorgd.

Fijne webshop

Zeer overzichtelijk, makkelijk bestellen en snelle verzending

Prachtige pyjama’s, goede kwaliteit, snelle levering

Prachtige pyjama’s voor mijn moeder, snel geleverd. Goede kwaliteit, draagt heerlijk.

Goede en snelle levering

Voor het eerst 2 pyjama s de volgende dag al geleverd

Het door mij betaalde en bestelde pakket is nog steeds niet binnen.

Mijn bestelling is nog steeds onderweg. Er was helaas een probleem maar dit is door jullie prima opgelost.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Zojuist heb ik uw e-mail beantwoord en een oplossing aan u aangeboden. Dit is voor ons een kleine moeite maar helaas was het bij ons niet eerder bekend dat de bestelling nog niet geleverd was. Ik zie uw reactie graag tegemoet en vertrouw erop dat het dan naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

Uitstekende service en snelle levering

Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Zag er keurig uit, goed verzorgd.

Mijn bestelling was weer retour gestuurd. Wat blijkt: ik had een verkeerd huisnummer ingevuld. Na 1 telefoontje met de klantenservice stuurden ze meteen een nieuw pakketje op. Echt een hele fijne en goede service!

Was goed

Fijne webwinkel met kwalitatief goede spullen

Helemaal top!

Zeer vriendelijk

Mijn bestelling had flinke vertraging. De klantenservice is heel vriendelijk, behulpzaam en begripvol geweest. Fijne webshop! Met mooie producten!

Uitstekend aanbod en snelle levering

Uitstekend assortiment en snelle levering

Goede ervaring, alleen jammer dat, wanneer de pakjes terug moeten het in Waalre naar een winkel moet, die maar beperkt open is (alleen 's middags, maandag gesloten en telefonisch moeilijk bereikbaar. Ik heb een nachthemd gehad van biologische katoen en die kwaliteit viel me erg tegen.

Prima geregeld

Bestelling gedaan, keurig snel bevestigd met factuur en track and trace. De volgende dag bezorgd.

Voor herhaling vatbaar.

Ben heel content met mijn bestelling, levering was heel snel. Bedankt

Goede site snelle levering

Goede producten

Nieuwe website voor mij, goede snelle levering!

Blij met snelle en verzorgde levering!

Ook kleine bestellingen worden goed verwerkt en geleverd

Goed en snel geleverd

Informatie over het leveringsproces goed.

Slecht!

Ik heb 2 pyjama's bij Vetex besteld, 1 geretourneerd. Vervolgens raakt er 1 zoek bij DHL en moet ik alsnog voor het product betalen. Terwijl ik er zelf niets aan kan doen. Dus vandaar de 1!!!!!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling heb ik nagekeken en ik zie dat u ervoor gekozen heeft om een deel van uw bestelling aan ons te retourneren. Een retourzending is altijd voor het risico van de klant. Helaas is uw bestelling bij de vervoerder kwijtgeraakt en hierdoor niet bij ons aangekomen. Omdat het artikel niet terug door ons is ontvangen kunnen wij dit niet retour verwerken en terugbetalen aan u. Wel hebben wij navraag voor u gedaan over de zending en de vergoeding die wij hiervoor ontvingen vanuit de vervoerder aan u overgemaakt. Ik begrijp dat het vervelend is maar helaas is de zending in dit geval bij de vervoerder kwijtgeraakt en niet door ons ontvangen. Wij hebben hierop geen invloed gehad. Mocht uw zending nog boven water komen dan verwerken wij deze uiteraard voor u. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

prima webshop

Prima producten en snelle en zorgvuldige levering. Communicatie ook dik in orde. Retourneren vond ik nog niet zo eenvoudig: je betaalt de retourkosten en als je je retour volgens de aangegeven stappen aanmeldt, zit je vast aan een dure verzendmethode (ook als het maar een brievenbuspakketje is). Dat kan vast beter! Verder alles uitstekend.

Snelle levering zonder problemen

Prima, snel geleverd. Of retourneren ook goed gaat weet ik niet want dat was niet nodig!

Goede service en snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis. Het klopt precies. Ben zeer tevreden over Vetex.nl. En prijstechnisch zitten hun altijd goed. Betaal bij Vetex.nl minder als in de winkel. Vind ik ook fijn. En alles word netjes bezorgd.

Snelle bezorging en goed product

Snelle levering en goed product!

Product goed en snel geleverd.

valt toch wat tegen

maatvoering anders dan meestal toch moet je retourneren zelf betalen!' filteren op website voldoet niet goed product informatie op website niet volledig toch moet je retourneren zelf betalen!'

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de maten van de door u bestelde artikelen niet goed waren waardoor u moest retourneren. Wij hebben naast ieder artikel op de website een maattabel staan dat u kunt raadplegen om de juiste maat te bepalen. Daarnaast kunt u ons op verschillende manieren bereiken indien u vragen heeft of twijfelt over een maat. We denken dan graag met u mee. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening indien er door ons geen fout is gemaakt. Wij vermelden deze kosten op onze website. Onze excuses voor de verwarring en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.