Goede site snelle levering

Goede producten

Nieuwe website voor mij, goede snelle levering!

Blij met snelle en verzorgde levering!

Ook kleine bestellingen worden goed verwerkt en geleverd

Goed en snel geleverd

Informatie over het leveringsproces goed.

Slecht!

Ik heb 2 pyjama's bij Vetex besteld, 1 geretourneerd. Vervolgens raakt er 1 zoek bij DHL en moet ik alsnog voor het product betalen. Terwijl ik er zelf niets aan kan doen. Dus vandaar de 1!!!!!

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling heb ik nagekeken en ik zie dat u ervoor gekozen heeft om een deel van uw bestelling aan ons te retourneren. Een retourzending is altijd voor het risico van de klant. Helaas is uw bestelling bij de vervoerder kwijtgeraakt en hierdoor niet bij ons aangekomen. Omdat het artikel niet terug door ons is ontvangen kunnen wij dit niet retour verwerken en terugbetalen aan u. Wel hebben wij navraag voor u gedaan over de zending en de vergoeding die wij hiervoor ontvingen vanuit de vervoerder aan u overgemaakt. Ik begrijp dat het vervelend is maar helaas is de zending in dit geval bij de vervoerder kwijtgeraakt en niet door ons ontvangen. Wij hebben hierop geen invloed gehad. Mocht uw zending nog boven water komen dan verwerken wij deze uiteraard voor u. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

prima webshop

Prima producten en snelle en zorgvuldige levering. Communicatie ook dik in orde. Retourneren vond ik nog niet zo eenvoudig: je betaalt de retourkosten en als je je retour volgens de aangegeven stappen aanmeldt, zit je vast aan een dure verzendmethode (ook als het maar een brievenbuspakketje is). Dat kan vast beter! Verder alles uitstekend.

Snelle levering zonder problemen

Prima, snel geleverd. Of retourneren ook goed gaat weet ik niet want dat was niet nodig!

Goede service en snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis. Het klopt precies. Ben zeer tevreden over Vetex.nl. En prijstechnisch zitten hun altijd goed. Betaal bij Vetex.nl minder als in de winkel. Vind ik ook fijn. En alles word netjes bezorgd.

Snelle bezorging en goed product

Snelle levering en goed product!

Product goed en snel geleverd.

valt toch wat tegen

maatvoering anders dan meestal toch moet je retourneren zelf betalen!' filteren op website voldoet niet goed product informatie op website niet volledig toch moet je retourneren zelf betalen!'

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de maten van de door u bestelde artikelen niet goed waren waardoor u moest retourneren. Wij hebben naast ieder artikel op de website een maattabel staan dat u kunt raadplegen om de juiste maat te bepalen. Daarnaast kunt u ons op verschillende manieren bereiken indien u vragen heeft of twijfelt over een maat. We denken dan graag met u mee. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening indien er door ons geen fout is gemaakt. Wij vermelden deze kosten op onze website. Onze excuses voor de verwarring en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

fantastische service

altijd is de bestelling in orde en snel geleverd

Snel geleverd en wat teruggestuurd is weer snel terug betaald. Fijne en goede kwaliteit. Opmerking: 2 maten te groot besteld doordat ik besteld had volgens de maten/afmetingen tabel. Die klopt dus niet!

Positief

De uitgekozen items waren leuk

Uw bezorger DHL had het pakketje in een pakketreis bij JUMBO gepropt. Het pakket kon er niet meer normaal uitgehaald worden. Alleen mbv een JUMBO-medewerker en en bezemsteel kon het pakketje bevrijd worden. Uiteraard beschadigingen !!! We hebben de speciale VETEX kerstverpakking weggegooid en de items maar zelf ingepakt. Zoek een andere bezorger dan DHL. Er zijn wel meer slechte ervaringen met DHL. Kies bij voorkeur voor PostNL.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de bezorger uw bestelling op deze manier heeft ''afgeleverd''. Onze excuses hiervoor. Ik heb de bestelling nagekeken en ik zie dat u bij het plaatsen van de bestelling had gekozen voor een levering in een pakketautomaat. Het is dan wel de bedoeling dat de bezorger het pakje in een kluisje bezorgd dat groot genoeg is, we zullen de klacht dan ook doorzetten naar DHL. Mocht u nog een foto hebben van de beschadigde verpakking dan zouden wij deze graag ontvangen. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.

Snelle service, uitstekende kwaliteit,

prima en klantenservice meedenkend

Ik had een foute levering . Keurig opgelost door Vetex

Prima levering

Goede ervaring en alles op tijd geleverd top

Prima ondergoed.

Dit ondergoed is het merk van mijn man, heerlijk materiaal, prima model.Goede prijs. Top.

Goede kwaliteit, netjes geleverd.

Goede kwaliteit, netjes geleverd. (Ik heb wat ondergoed e.d. besteld)

Snelle levering te weinig echt grote maten

Vetex zelf: zoals altijd snelle adequate levering. Bamboo leggings, prachtige kwaliteit maar qua maatvoering is de aangegeven en dus geleverde maat is qua taille veel te strak.

Nvt

Nvt

Goede kwaliteit

Makkelijke en overzichtelijke site. Snelle levering. Mooie kwaliteit sokken voor een zachte prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Cookweg 14 4462 HE Goes