Snelle levering te weinig echt grote maten

Vetex zelf: zoals altijd snelle adequate levering. Bamboo leggings, prachtige kwaliteit maar qua maatvoering is de aangegeven en dus geleverde maat is qua taille veel te strak.

Nvt

Nvt

Goede kwaliteit

Makkelijke en overzichtelijke site. Snelle levering. Mooie kwaliteit sokken voor een zachte prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Redelijk

Levering prima. Alleen retour klopt niet. Dan neem je contact op via mail en wordt er geen moeite gedaan om echt goed te kijken wat er aan de hand is. Ben benieuwd hoe het verder afloopt.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. U heeft ons deze week een aantal e-mails gestuurd waarbij u in de veronderstelling was dat niet alle artikelen correct waren aangemeld en hierdoor mogelijk niet juist verwerkt zouden worden. Ik heb u vervolgens 5 e-mails teruggestuurd waarin ik u zo goed mogelijk heb geprobeerd uit te leggen dat uw bestelling nog niet in ons magazijn was aangekomen / verwerkt was en dat u erop mocht vertrouwen dat onze retourafdeling alle artikelen die in het pakje zaten zouden verwerken. Het is mij niet helemaal duidelijk waar u op baseert dat wij geen moeite voor u hebben gedaan. Ik zie dat uw bestelling inmiddels ook correct en volledig is verwerkt door ons. U heeft hiervan een e-mail ter bevestiging ontvangen. Ik vertrouw erop u naar tevredenheid te hebben geholpen en indien u nog vragen heeft dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Zoë van Vetex.nl

Snelle levering prima prijs-product

geweldif

gemakkelijk bestellen bij Vetex veilige betaalmogelijkheden, en aan huis geleverd prima kwaliteit aan een gunstige prijs

Snel geleverd prijs kwaliteit goed

Top kwaliteit en service

Duidelijke website vol met kwaliteitsondergoed en een super snelle levering. Binnen 24 uur had ik de bestelling in huis.

Goed geregeld

Juiste product ontvangen en op tijd. Zeer prettig

Geweldig.

Keurig op tijd geleverd prachtig producT.

Ruime keus, netjes verzorgd, snelle levering

Dik tevreden.

Mijn bestelling is naar wens verlopen. Overzichtelijk en netjes afgeleverd.

Snelle reactie

Mooie kwaliteit en snelle levering

Fantastisch, elke keer weer

Superfijne producten, nette en snelle verzending, topkwaliteit

Uitmuntend

Super snelle reactie en zending

top

top

Uitstekend!

Ik heb al vele malen bij Vetex besteld en het is altijd prima, dus ik ga voort met hier te bestellen!

Vlot en goed.

Betrouwbaar.

Mooie website, snel en correct geleverd. Brengen je op de hoogte van nieuwe voorraad. Top!

Mooi nachthemd

Pastunette levert superkwaliteit en artikel snel geleverd

Supersnel geleverd en netjes verpakt

Fijne webshop en snel geleverd. Producten zijn van goede kwaliteit

Keurig geleverd

Mooie pyjama voor mooie prijs. Keurig en op tijd geleverd.

Zeer goede ervaring

Al eerder hier besteld. Ondergoed voor dames en heren. Verzending altijd zeer snel. Top!

Sterke punten: p

Normaal