Goed geholpen. Staan open voor ideeën.

Hoi Barbara, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Wat een prachtig pakket!

Een pakketje met veel zorg en liefde ingepakt. Hele mooie keuzemogelijkheden en fijn dat er zoveel aandacht is naar duurzaamheid. Ook bij vragen via sociale media word je snel geholpen. Ik bestel zeker terug!

Hoi Delphine, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

snel en in perfecte staat geleverd

De bestelling kwam heel snel binnen en in perfecte staat. Mijn dank

Hoi Edu, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Mooi aanbod en uitgebreide toelichting

Mooi aanbod met toelichting en uitgebreide mogelijkheid voor vragen.

Hoi Merijn, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Prachtige webshop met mooie producten

Ik heb een stel dahlia's gekocht via preorder, ze werden netjes verpakt geleverd, met verpakkingsmateriaal wat je in de tuin kan recyclen, heel erg mooi bedacht! Nu de knollen nog groeien, maar ze geven er super tips bij!

Hoi Jolien, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met de Dahlia's! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Heel blij met mijn dahlia’s!

Ik had in het najaar dahliaknollen besteld. Vorige week kreeg ik keurig een mailtje dat ze eraan kwamen en deze week zijn ze bezorgd. Goed verpakt, geen plastic, mooie kaartjes eraan: kortom heel tevreden. En het magazine is ook fantastisch.

Hoi Marjan, Dank je wel voor je positieve review, veel leesplezier en veel plezier met de Dahlia's! Hartelijke groet,

mooie producten

Super mooie fijne producten heeft May & June. Heb het prachtige leerzame handboek voor de bloementuin besteld naast nog wat bloem- en groentezaden. Echt heel blij mee.

Hoi Kyra, Dank je wel voor je positieve review, fijn dat je er zo blij mee bent! Veel leesplezier en veel plezier met de zaden! Hartelijke groet,

Prima shop!

Prachtig boek ontvangen en mooie kwaliteitsknipschaar. Goed verpakt en bij vragen volgende dag al prima antwoord gekregen. Werken mensen met kennis en passie. Fijne shop.erg tevreden.

Hoi Ruth, Dank je wel voor je positieve review en veel leesplezier! Hartelijke groet,

Fantastisch bloemenpluktuinboek en zaden

Wow wat een fantastisch bloempluktuinboek! Snelle levering met zaden in mooie verpakking. Wat een cadeau!

Hoi Wendy, Dank je wel voor je positieve review, fijn dat je er zo blij mee bent! Veel leesplezier en veel plezier met de zaden! Hartelijke groet,

GROTE fan !!

Ik ben al een tijdje klant bij Studio May&June : elk order wordt correct en snel uitgevoerd, de producten van onberispelijke kwaltiteit. Ik ben GROTE fan !!!

Hoi Inge, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Wat een mooi boek

Ik was het al helemaal vergeten.. Maar wat een mooi boek. Ik krijg zin in zomer en de aanleg van de borders

Hoi Anita, Dank je wel voor je positieve review en veel leesplezier! Hartelijke groet,

Tot nu toe fijn!

Zaden mooi verpakt. Nodigt uit om snel aan de gang te gaan!

Hoi Lilian, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met (voor)zaaien! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Feestje om uit te pakken

Ik had mijn bestelling heel snel in huis Heel top dat het in een neutrale doos komt En met papieren tape , dat is dan toch weer net dat stukje duurzamer daar is over nagedacht!! Prachtig kaartje erbij En dan natuurlijk de verpakking van de zaden, Bijna zonde om open te maken, ( misschien een idee om de afbeeldingen op de zakjes zaad als prenten om in te lijsten aan te bieden in de webshop? ) ik zou ze kopen in ieder geval.

Hoi Maaike, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! De prints zijn beschikbaar in de webshop van Maartje van den Noort, zij heeft het prachtig geïllustreerd! Je vindt ze hier: https://www.maartjevandennoortshop.nl/?page=2 Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Inspiratie!

May & June levert zò veel inspiratie dat ik geregeld gewoon even op hun insta account kijk. De zaden werden mooi op tijd in leuk pakket verstuurd. Heel fijn

Hoi Mathilde, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met (voor)zaaien! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Mooie webshop met persoonlijke aandacht en snelle verzending

Absoluut mij go-to voor (biologische) zaden en bollen. Je krijgt een prachtig geïllustreerde zaaikalender cadeau bij je bestelling en je voelt de persoonlijke passie en liefde voor de tuin in alles. Toen een keer iets niet leverbaar bleek door de langdurige regen en koude zomer, kreeg ik meteen een aardig mailtje met uitleg. Ik vind de heldere instructies over zaaien en planten ook fijn en de andere benodigheden voor je tuin kun je ook op de site vinden. En, niet geheel onbelangrijk: alles is van topkwaliteit. Alle zaden en bollen zijn prachtig opgekomen afgelopen jaren en hebben langdurig gebloeid.

Hoi Merel, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met zaaien! Hartelijke groet,

Geweldig assortiment en klantvriendelijk

Mooie bloemen en goede instructie. Daarbij heweldig assortiment en prettige bediening.

Hoi Nicole, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Veel geld voor weinig zaden

Leuk verpakt, maar inhoud van de zakjes met zaden is erg weinig daardoor duur. Ik zal hier niet nog een keer bestellen.

Hoi Marjolijn, Dank je wel voor je review! Wegens veel misoogst zijn de zaden dit jaar helaas heel duur, het verschilt per soort hoeveel zaden er in een zakje zitten. In het overgrote deel van de soorten zitten veel zaden, meer dan wat je nodig hebt voor een gemiddelde tuin. We geven per soort een indicatie van de hoeveelheid op de productpagina en we werken expres in kleinere hoeveelheden om te voorkomen dat je zaden moet weggooien. De soorten waarbij er weinig zaden in de verpakking zitten zijn duurder en exclusiever, waardoor er minder in zit. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van de zaden! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Steeds een verrassing in de brievenbus!

Enkele keren zaden en grondverbeteraars aangekocht. De zaden zijn voor mij onmisbaar geworden in mijn tuin en door de grondverbeteraars heb ik altijd mooie bloei en bloemen. Gewoon geweldig en het maakt mij telkens gelukkig wanneer ik een pakje in de brievenbus krijg!

Hoi Marleen, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met zaaien! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Mijn favoriete webshop!

Fantastisch bedrijf, alleen jammer dat het cadeau van de maand februari, nl. het tijdschrift, er niet bijin zat.

Hoi Nienke, Dank je wel voor je positieve review! De magazine actie was geldig in februari zolang de voorraad strekte, het is vrij snel gegaan! Hopelijk alsnog veel plezier van je bestelling :) Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Veel zorg aan besteed

Prachtig verpakte zaden en een handige zaaikalender. Snelle levering

Hoi Sylvia, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met (voor)zaaien! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Goede kwaliteit

Snelle en correcte levering

Hoi Annie, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Geweldig!!

Wauw, wat ontzettend mooi en de zaden doen het supergoed! <3

Hoi Inge, Dank je wel voor je enthousiaste review, daar worden we blij van! Veel plezier met zaaien! Hartelijke groet,

De zon ging schijnen

Het uitpakken van de doos was echt een feestje. De aanblik van de zéér smaakvol ontworpen zakjes met bloemzaden maakte mij heel blij. En dan het magazine.. van a tot z schitterend met interessante tips en topics. Ik verheug me op de volgende. ( heb me geabonneerd) RIA

Hoi Ria, Dank je wel voor je positieve review, wat ontzettend leuk om te lezen, daar worden we blij van! Veel zaai- en leesplezier en leuk dat je een abonnement hebt genomen! Hartelijke groet,

Fijne webshop!

Mooie zaden, die altijd goed opkomen. Erg tevreden. Ik had 5 sterren gegeven, maar twee foutieve zakjes met zaad ontvangen. Hierover gemaild en verwacht snel antwoord met een passende oplossing :)!

Hoi Eva, Dank je wel voor je positieve review, hopelijk heb je met de nazending van de zakjes alsnog veel plezier van je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Alles netjes op tijd ontvangen, milieuvriendelijk verpakt

Alles zoals verwacht

Hoi Vincent, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Over Studio May & June

MAY & JUNE is een bedrijf met één missie: jou de tuin in krijgen. Want van tuinieren word je gelukkiger. We geloven met ons hele hart dat je tuin je beste kans is om duurzamer te leven en impact te hebben op het milieu, maar dat je er ook simpelweg blij van wordt. Het is dus op meerdere manier goed voor je, direct en indirect. In alles wat we doen en laten zien bij MAY & JUNE willen we het vooral laagdrempelig houden. Geen moeilijk jargon, geen lastige technieken - gewoon simpelweg uitproberen en plezier hebben in de tuin. Wij leren ook nog steeds elke dag bij! Met de producten en diensten die we je bieden willen we je vooral de tuin in zien te krijgen. Het is onze diepste wens dat je gaat inzien hoe ontzettend leuk én belangrijk het is om je eigen (kleine) tuin te veranderen in een groene haven. En wij zijn er om je daar elke dag bij te helpen. Dat doen we door maatwerk tuinen te ontwerpen in onze ontwerpstudio, door het MAY & JUNE magazine dat vier keer per jaar onafhankelijk wordt uitgegeven, door onze webshop met zaden, tuintools, boeken en door onze content over tuinieren op Instagram, Pinterest, YouTube en de blog.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.