heel goed

Prachtige producten, hele fijne service, in de webwinkel en op locatie

Hoi Lydia, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Z’on leuk bedrijf! Heerlijk magazine!

Hoi Dorien, Dank je wel voor je positieve review en veel leesplezier! Hartelijke groet,

Leuk, betrouwbaar en snel

Leuke website, mooi aanbod en snelle verzending na betalen! Ik ben alweer aan het kijken wat ik kan bestellen.

Zwaar beschadigd aangeleverd

Helaas kan ik geen positieve beoordeling geven De plantjes zijn allemaal onderste boven en geknakt aangekomen Doos stond onderste boven waardoor de meeste plantjes zwaar beschadigd zijn :(

Hoi Nathalie, Dank je wel voor je review, wat ontzettend vervelend dat het zo is mis gegaan met de bezorging. Per mail is er contact opgenomen om te kijken naar een passende oplossing en compensatie, we hopen dat je alsnog heel veel plezier hebt van het borderpakket! Hartelijke groet, Team MAY&JUNE

Overzichtelijk borderpakket

Heel blij met onze borderpakketten. Via de mail goed op de hoogte gehouden, duidelijke instructies en goede communicatie. Plantjes waren netjes verpakt en er zat een duidelijk plan bij om de border in te richten. Erg blij mee.

Hoi, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met het borderpakket! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Mooi concept met fantastische begeleiding

Pakket is net in goede conditie binnengekomen en ik heb alles direct volgens de duidelijke instructie aangeplant. Ging heel soepel allemaal. In de aanloop liep het proces ook heel soepel. Ook fijn dat ik continu goed op de hoogte werd gehouden van de order status. Ook kreeg ik tijdige instructies voor het prepareren van de grond. Nu kijken hoe alle planten zich ontwikkelen de komende maanden. Kan niet wachten!

Hoi Albert, Dank je wel voor je positieve review, heel veel plezier met het borderpakket! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Het is heerlijk winkelen hier!

May & June heeft een prachtige en inspirerende collectie en alle aandacht voor de klant. Er zit liefde en zorg in en daarom is alles van topkwaliteit. <3

Hoi Ingrid, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Mooi pakket maar helaas onvoorzichtige bezorging

Het beplantingsplan is prachtig maar van de planten is steeds 1 stuk gelabeld wat het nog een aardige klus maakt om uit te zoeken nadat de labels er met bezorgen uit zijn gevallen. Misschien de potjes een volgende keer nummeren en deze nummers aangeven op het naam label zodat het niet uitmaakt als het label uit de pot gaat. Daarnaast smeet de bezorger zo ongeveer de pakketten (ondersteboven) voor de deur waardoor een aantal planten geknikt in de doos waren (die zo zorgvuldig mogelijk ingepakt was). Verder zien de planten er goed uit en ik kijk uit naar het uitplanten en de groei de komende tijd!

Hoi Eva, Dank je wel voor je review en feedback, heel vervelend dat de bezorging niet netjes was verlopen en het mede daardoor lastig was om te zien wat welke soort was! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je nog vragen hebben over bepaalde soorten, dan horen we het graag! We hopen dat je alsnog heel veel plezier zult hebben van het borderpakket! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Bestelling is onderweg

Vlugge feedback van de firma

Hoi Moniek, Dank je wel voor je review en leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! We hebben even naar de Track & Trace informatie gekeken, maar je bestelling is nog onderweg! Het verzendproces naar België gaat over het algemeen vrij snel, maar het kan een paar werkdagen duren :). Zojuist heb ik je een mail gestuurd met meer informatie en een Track & Trace link. Hopelijk veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team MAY&JUNE

Een overzichtelijke website met veel keus. Bestelling geplaatst, nog even gebeld en de volgende dag stond alles klaar. Wij hadden voor ons personeel op maandag 22 april een leuke attentie laten verzorgen door Studio May & June omdat het Nationale Zaaidag was.

Hoi Mirjam, Dank je wel voor je positieve review, heel leuk dat jullie dit hadden georganiseerd voor de Nationale Zaaidag! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Goed geholpen. Staan open voor ideeën.

Hoi Barbara, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Wat een prachtig pakket!

Een pakketje met veel zorg en liefde ingepakt. Hele mooie keuzemogelijkheden en fijn dat er zoveel aandacht is naar duurzaamheid. Ook bij vragen via sociale media word je snel geholpen. Ik bestel zeker terug!

Hoi Delphine, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

snel en in perfecte staat geleverd

De bestelling kwam heel snel binnen en in perfecte staat. Mijn dank

Hoi Edu, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Mooi aanbod en uitgebreide toelichting

Mooi aanbod met toelichting en uitgebreide mogelijkheid voor vragen.

Hoi Merijn, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Prachtige webshop met mooie producten

Ik heb een stel dahlia's gekocht via preorder, ze werden netjes verpakt geleverd, met verpakkingsmateriaal wat je in de tuin kan recyclen, heel erg mooi bedacht! Nu de knollen nog groeien, maar ze geven er super tips bij!

Hoi Jolien, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met de Dahlia's! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Heel blij met mijn dahlia’s!

Ik had in het najaar dahliaknollen besteld. Vorige week kreeg ik keurig een mailtje dat ze eraan kwamen en deze week zijn ze bezorgd. Goed verpakt, geen plastic, mooie kaartjes eraan: kortom heel tevreden. En het magazine is ook fantastisch.

Hoi Marjan, Dank je wel voor je positieve review, veel leesplezier en veel plezier met de Dahlia's! Hartelijke groet,

mooie producten

Super mooie fijne producten heeft May & June. Heb het prachtige leerzame handboek voor de bloementuin besteld naast nog wat bloem- en groentezaden. Echt heel blij mee.

Hoi Kyra, Dank je wel voor je positieve review, fijn dat je er zo blij mee bent! Veel leesplezier en veel plezier met de zaden! Hartelijke groet,

Prima shop!

Prachtig boek ontvangen en mooie kwaliteitsknipschaar. Goed verpakt en bij vragen volgende dag al prima antwoord gekregen. Werken mensen met kennis en passie. Fijne shop.erg tevreden.

Hoi Ruth, Dank je wel voor je positieve review en veel leesplezier! Hartelijke groet,

Fantastisch bloemenpluktuinboek en zaden

Wow wat een fantastisch bloempluktuinboek! Snelle levering met zaden in mooie verpakking. Wat een cadeau!

Hoi Wendy, Dank je wel voor je positieve review, fijn dat je er zo blij mee bent! Veel leesplezier en veel plezier met de zaden! Hartelijke groet,

GROTE fan !!

Ik ben al een tijdje klant bij Studio May&June : elk order wordt correct en snel uitgevoerd, de producten van onberispelijke kwaltiteit. Ik ben GROTE fan !!!

Hoi Inge, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Wat een mooi boek

Ik was het al helemaal vergeten.. Maar wat een mooi boek. Ik krijg zin in zomer en de aanleg van de borders

Hoi Anita, Dank je wel voor je positieve review en veel leesplezier! Hartelijke groet,

Tot nu toe fijn!

Zaden mooi verpakt. Nodigt uit om snel aan de gang te gaan!

Hoi Lilian, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met (voor)zaaien! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Feestje om uit te pakken

Ik had mijn bestelling heel snel in huis Heel top dat het in een neutrale doos komt En met papieren tape , dat is dan toch weer net dat stukje duurzamer daar is over nagedacht!! Prachtig kaartje erbij En dan natuurlijk de verpakking van de zaden, Bijna zonde om open te maken, ( misschien een idee om de afbeeldingen op de zakjes zaad als prenten om in te lijsten aan te bieden in de webshop? ) ik zou ze kopen in ieder geval.

Hoi Maaike, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! De prints zijn beschikbaar in de webshop van Maartje van den Noort, zij heeft het prachtig geïllustreerd! Je vindt ze hier: https://www.maartjevandennoortshop.nl/?page=2 Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Inspiratie!

May & June levert zò veel inspiratie dat ik geregeld gewoon even op hun insta account kijk. De zaden werden mooi op tijd in leuk pakket verstuurd. Heel fijn

Hoi Mathilde, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met (voor)zaaien! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Mooie webshop met persoonlijke aandacht en snelle verzending

Absoluut mij go-to voor (biologische) zaden en bollen. Je krijgt een prachtig geïllustreerde zaaikalender cadeau bij je bestelling en je voelt de persoonlijke passie en liefde voor de tuin in alles. Toen een keer iets niet leverbaar bleek door de langdurige regen en koude zomer, kreeg ik meteen een aardig mailtje met uitleg. Ik vind de heldere instructies over zaaien en planten ook fijn en de andere benodigheden voor je tuin kun je ook op de site vinden. En, niet geheel onbelangrijk: alles is van topkwaliteit. Alle zaden en bollen zijn prachtig opgekomen afgelopen jaren en hebben langdurig gebloeid.

Hoi Merel, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met zaaien! Hartelijke groet,

Parallelweg 19

3931 MS Woudenberg

Over Studio May & June

MAY & JUNE is een bedrijf met één missie: jou de tuin in krijgen. Want van tuinieren word je gelukkiger. We geloven met ons hele hart dat je tuin je beste kans is om duurzamer te leven en impact te hebben op het milieu, maar dat je er ook simpelweg blij van wordt. Het is dus op meerdere manier goed voor je, direct en indirect. In alles wat we doen en laten zien bij MAY & JUNE willen we het vooral laagdrempelig houden. Geen moeilijk jargon, geen lastige technieken - gewoon simpelweg uitproberen en plezier hebben in de tuin. Wij leren ook nog steeds elke dag bij! Met de producten en diensten die we je bieden willen we je vooral de tuin in zien te krijgen. Het is onze diepste wens dat je gaat inzien hoe ontzettend leuk én belangrijk het is om je eigen (kleine) tuin te veranderen in een groene haven. En wij zijn er om je daar elke dag bij te helpen. Dat doen we door maatwerk tuinen te ontwerpen in onze ontwerpstudio, door het MAY & JUNE magazine dat vier keer per jaar onafhankelijk wordt uitgegeven, door onze webshop met zaden, tuintools, boeken en door onze content over tuinieren op Instagram, Pinterest, YouTube en de blog.