Snelle plaatsing en mooi resultaat

De communicatie was helder. We kregen een rondleiding door de werkplaats. Offerte was helder en aangepast naar onze wensen. De plaatsing kon veel sneller dan oorspronkelijk gedacht en was snel gedaan en netjes uitgevoerd.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Perfect

Het werk is prima uitgevoerd met uitstekend resultaat.

Samenwerking en uitvoering prima. Resultaat is uitstekend.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Great experience. Very professional.

Very communicative and provided high quality products. I’m very happy with my new railing. I requested the same design as my old railing to keep the design original. My request was fulfilled and my new railing is aligned with the latest safety specifications.

• N/A

Vakmensen die ons goed geholpen hebben

Mooie kozijnen laten plaatsen, snelle doorloop en fijn overleg. Vakmensen die mooi werk leveren en ontzorgen. Graag iets meer doen voor de klant is ons enorm goed bevallen!

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Perfect

De mensen van Siebers hebben vakwerk geleverd door 2 ramen te plaatsen in oude bestaande en niet al te rechte kozijnen. Zeer blij met het resultaat.

Super kwaliteit vakwerk!

Voor het vervangen van een groot kozijn in uit 1903 heel fijn en goed geadviseerd. Prachtig kozijn in oud stijl, passend bij het pand. Levering en plaatsing zeer vakkundig.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

goeie service en doen wat ze beloven

Erg vriendelijk en kundig aannemersbedrijf die onze voordeur heeft vervangen. de mannen hebben netjes gewerkt en conform afspraak mooi kwalitatief werk geleverd. Contact ook bijzonder goed en snel

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Mooie nieuwe kozijnen vakkundig geplaatst

Een aantal nieuwe kozijnen laten plaatsen. Het process ging soepel en de plaatsing was binnen twee dagen gedaan. Er was iets misgegaan bij het inmeten, maar dat werd snel en in goed overleg opgelost. Ben zeer te spreken over het eindresultaat, de nieuwe kozijnen zien er mooi uit en passen goed bij de kozijnen die niet vervangen hoefte te worden.

Plezierig klantvriendelijk geholpe

Vakmanschap :)

Afgelopen week heeft aannemersbedrijf Siebers 4 nieuwe kozijn geplaatst in ons huis. Wij wilde graag weer authentieke kozijnen in ons jaren 30 huis terugplaatsen. Hierin hebben ze goed meegedacht en goeie adviezen gegeven. De heren van de plaatsing hebben netjes gewerkt en niet veel schade aangebracht in het stucwerk. Aanrader dus :)

Vakbekwaam en secuur werken

Zij weten waar ze het over hebben. Zij zien de mogelijkheden. Geweldige medewerkers die weten wat ze doen.

leveren vakwerk

Leveren erg mooi vakwerk. Alles kan op maat gemaakt worden en de installatie is ook van een hoog niveau.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Betrouwbaar bedrijf wat zijn afspraken nakomt

Vriendelijke Timmerman heeft bij ons een draaikiepraam geplaats kwam op afgesproken tijdstip wad flexibel en heeft netjes gewerkt!

Prettig

Prettig, deskundig, komen afspraken na

Kwaliteit op maat

Joost denkt goed mee en is flexibel in de geboden oplossing.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Vakwerk leveren wat ze beloven

We vroegen om maatwerk en maatwerk is wat geleverd is. Helemaal blij mee.

Goede communicatie

Duidelijke offerte en goed geplaatst

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Perfect

De firma Siebers heeft bij ons een bestaand kozijn vervangen

Het geleverde kozijn inclusief nieuw geleverd HR++ glas is van prima kwaliteit. De montage werd professioneel gedaan met een minimum aan overlast en zonder enige schade aan de bestaande situatie. De communicatie verliep naar tevredenheid. Afspraken werden nagekomen. Werklui waren prettig in de omgang. Er werd geen radio gebruikt bij de montage aan huis. Om kort te gaan: niets op aan te merken!

• Bent u tevreden met de kwaliteit van het geleverde product/ producten? N.v.t.

Vakkundig en vriendelijk personeel

Vakkundig en vriendelijk personeel. Ze maken waar wat ze beloven

Afspraken keurig nagekomen.

Vanaf begin tot eind duidelijk , resultaat een prima kozijn incl, glas

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

prachtige deur, in bestaande kozijn geplaatst

Wij wilden een nieuwe deur in bestaande, oude sponning. Siebers maakte de deur precies als de oude deur na. De nieuwe deur is heel goed isolerend, het scheelt veel kou. De bevestiging in de oude sponning was even een klus dat vakmanschap vroeg, en past precies.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Goed

Mensen met hart voor hun werk die vakmanschap afleveren.

Ze denken mee, komen met goede oplossingen. Konden relatief snel leveren, kwalitatief goede materialen. Nette afwerking.

• Hoe heeft u de samenwerking ervaren? Perfect

Perfect persoonlijk en professioneel maatwerk

Fijn dat er goed geluisterd werd naar mijn hulpvraag, meegedacht en het was prettig dat de uitleg er een passende oplossing gekomen is. Het was ook erg fijn om op locatie nog eea af te stemmen, ik kon het raam eerder ophalen ivm verven en later toen het raam moeizaam open ging, is dit ook goed opgepakt.

Nano 9 6902 KD Zevenaar

Over Aannemersbedrijf Siebers

PURE AMBACHT SINDS 1770 Aannemersbedrijf Siebers is een familiebedrijf dat al sinds 1770 gespecialiseerd is in houtbewerking. We maken al onze producten in onze moderne houtbewerkings werkplaats. Deze passie voor houtbewerking wordt al generaties doorgegeven, zo zijn wij de 7e generatie binnen familiebedrijf Aannemersbedrijf Siebers die deze ambacht en passie doorzet. Vandaag de dag is onze compacte werkplaats uitgerust met alle benodigde moderne machines op houtbewerkingsgebied. Door onze uitgebreide kennis kunnen wij veel gespecialiseerde werkzaamheden uitvoeren.