Review score is 10

Hele avond online zitten zoeken naar een bedrijf die snel een standaard binnendeur kon leveren voor ons huis wat we verkoopklaar aan het maken zijn. Zo kwam ik uit bij Bouwprofi. De deur werd inderdaad geleverd op de dag en tijdstip die werd aangegeven. Helemaal top!

Review score is 8

Correcte service

Review score is 10

Prima service, snel en op afgesproken tijd geleverd.

Prima leverancier

top

Review score is 9

Goede bezorging, bestelling snel geleverd

Review score is 9

Goede producten en toffe service

Netjes geregeld

Review score is 7

Order besteld en deze is afgeleverd met een transport bedrijf op de aangegeven dag met tijd. Echter er waren een aantal platen beschadigd en daar heb ik niets meer van vernomen. er is vanuit de transporteur aangeven dat ik nog wat zou horen? Verder geen probleem hoor het werk is inmiddels klaar!.

Review score is 10

Perfecte levering en met grote zorg verpakt tegen beschadiging

Review score is 10

Zeer snelle levering en volgens de afgesproken datum/tijd. Prima

Review score is 10

Prima, makkelijk online bestellen en wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en levering

Review score is 7

Snelle levering. Chauffeur legde venster op oprit van mijn garage. Mocht niet helpen om dit in garage (verplaatsing 3 meter!) neer te zetten.

Review score is 10

Prima, alles was volgens afspraak en perfect afgeleverd.

Review score is 9

Gord product. Netjes op tijd geleverd.

Review score is 9

Geweldige service prachtige deuren en uiterst vriendelijke bezorgers echt top!!!

goed!

Review score is 10

Snel en correct geleverd.

Review score is 10

Duidelijke website, goede prijzen, ontzettend snelle levering, goede communicatie.

Review score is 9

Ik had in eerste instantie niet de juiste artikelen van Velux ontvangen maar ontkende dat. Bouwprofi heeft daarna ontzettend goed geholpen. Na veel mails uiteindelijk de juiste artikelen ontvangen. Dank!

Prima assortiment en service

Review score is 8

Platen hout besteld en geleverd gekregen. Helaas was dit niet op voorraad waardoor het een dag later werd geleverd. Bezorging was ook uur te later dan aangeven. Hout is wel van goede kwaliteit en redelijke prijs.

Review score is 5

Setje besteld, kozijn en deur plus toebehoren. Verkeerde deur geleverd en wc beslag paste niet op het slot

Fluwelensingel 95

2806 CG Gouda

Over Bouwprofi.nl

De Professionele leverancier voor Bouwmaterialen.