Pas op: je wil nooit meer anders.

Vrijdagochtend 'even kijken' bij Niels, vrijdagnacht sliep ik in mijn nieuwe bed. IN mijn bed i.p.v. OP bed, want je komt er nooit meer uit. Dit is mijn nieuwe favoriete plek. Niels is eerlijk, denkt mee en doet enorm zijn best voor je. Hij en Tobias hebben het bed persoonlijk bij mij thuis gebracht en in elkaar gezet. Goed advies gekregen over hoe ik er 30 (!) jaar mee kan doen. Can't wait. Nu, na 5 heerlijke nachten, ben ik compleet uitgerust. Het was nu al iedere euro waard.

Top service!

Boxspring gekocht voor mijn dochter. Levering duurde iets langer dan in eerste instantie beloofd, echter werd dit keurig opgelost met maar liefst 2 gratis hoofdkussens, gratis bezorging en plaatsing. Waar zie je deze service anno 2024 nog.

Prima geholpen!

Per ongeluk de verkeerde maat kussenslopen gestuurd, maar ik kon ze inruilen voor de juiste. Vlot en zonder problemen! Ik heb er eerst een nachtje heerlijk over geslapen zzzzz, om de Mahoton Felexcomfort kussenslopen een cijfer te geven: Net als de winkel, een 10 !

Snel geleverd, top matras!

Top service!

Een molton besteld bij online binnenstad BV. Super service, snel geleverd en top kwaliteit!

Uitstekende ervaring.

OnLine Slaapcomfort verdient een dikke 10! Zij hebben heel snel een vervangend matras geleverd, tegen zeer gunstige voorwaarden, toen het bestelde matras niet voorradig bleek en de fabriek 2 weken gesloten was. Bovendien werd heel snel gereageerd op mijn e-mails, zelfs in het weekend. Samen met de verrassing, die in de doos zat, dus een geweldig goede ervaring !

Kwaliteit en snelle levering

Onlangs online een set badgoed besteld van Walra. Scherp geprijsd. Het zat netjes verpakt en was binnen 2 werkdagen al in huis.

Super fijn matras en goed advies ontvangen

Na advies via de telefoon over het juiste matras direct een besteld via de website voor mijzelf. Snel geleverd en blij met het advies want het slaapt heerlijk!!!

Vakmensen met een persoonlijke touch

Geweldige vakmensen die een passie hebben voor slapen. Zetten zich enorm in voor de klanten. Bij voorkeur vragen voor levering van Siebren. Dankjewel voor jullie inzet Niels en Tobias,