Prima bedrijf.

Prettig contact met de eigenaar, zeer fraaie bamboo matten. Keurig volgens afspraak bezorgd. Kortom, een aanrader!. Nogmaals hartelijk dank!.

Geweldig product!

Prima ervaring! Uitermate goed voorgelicht over de aflevering via de mail. Verder keurig afgeleverd door een vriendelijke chauffeur. Nu het gemonteerd in mijn staat zijn we echt enorm blij met het resultaat. Kortom: Een prima bedrijf om bamboe-producten te kopen!

Prima product en goede service.

Werd ruimschoots binnen de afgesproken levertijd bezorgd. Goede instructies en de bamboe schuttingdelen zijn van uitstekende kwaliteit.

Klantvriendelijk

Goed advies via de app. Hele vlotte levering.

Wat een geweldige service, en super kwaliteit. Had de Bamboematten Giant gekocht voor mijn dakterras. De palen in de matten zijn nog dikker, dan ik dacht dat ze zouden zijn, en werden helemaal naar mijn dakterras gebracht. Ik ben er heel blij mee. Betere prijs, kwaliteit, en dikker, dan bij de bouwmarkt.

Top kwaliteit snelle levering

Zware kwaliteit,ziet er heel mooi uit , Gemakkelijk te bevestigen aan oude schutting Goede prijs Snelle levering ga hier nog meer bestellen

Mooi product, snelle levering en uitstekende service!

Prettig, snel en goeie informatie

Bamboematten voor een schutting aangeschaft. Levering was sneller dan verwacht. Prettige behulpzame transporteur Bamboe van mooie kwaliteit Communicatie: Vriendelijk, concreet en toezeggingen worden stipt nagekomen

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Helaas zijn de schermen van 1.80m een stuk lichter van kleur dan de schermen van 2.40m dus zal wel gelijk met beits aan de slag moeten.

Volgens afspraak geleverd en degelijk scherm

Snel, goede prijs, goede kwaliteit, duidelijke informatie

Erg tevreden!

Top!!

Nu de 2x daar bamboe producten besteld. Zeer snelle levering!!! Goed en duidelijk op de hoogte gehouden omtrent bezorging en levering. .

Waanzinnig!

Wat een mooie Bamboetuinschermen, whauw! Gevraagd aan de chauffeur of hij de tuinschermen, die nogal wat wegen en de hardhouten tuinpalen achteraan onze oprit tegen onze garagedeur wilde neerleggen. Wij waren niet thuis! Ondanks dat onze 2 auto's op onze oprit stonden en er weinig ruimte was, hebben ze toch alles zo neergelegd als wij gevraagd hadden. Ook e mailverkeer en contact was fijn, snel en duidelijk. Echt een aanrader, deze service zie je nog maar weinig, chapeau!

Super, dank voor de snelle levering

Mooi product en ziet er nu in het werk ook fantastisch uit.

Nette levering

Vrie delijk chauffeur, levering ging top

Slimme koop !

Blij dat ik even heb rondgeneusd op het web ! Daardoor kwam ik hier terecht. Mooie prijzen en prima service !! Zeer tevreden !!

100% tevreden

Uitstekende ervaring . Prima spullen. Prettig om vooraf aan de aankoop uitgebreid te kunnen mailen over de producten. Snelle levering op de afgesproken tijd .

Super !

Fijne website, goede prijzen , prachtig materiaal, een vlotte vriendelijke en nette service . Ik ben superblij met mijn mooie bamboe scherm.

Mooi product

Heldere communicatie en ze denken mee.

Snelle levering,mooi materiaal

Snelle levering. Aardige mensen. Goed materiaal.

Top service!

Wij hebben een bamboe schutting besteld bij Eviro bamboe. Goed contact gehad met Paul, hij dacht met meerdere situaties mee. (Denk aan monteren etc.) We hebben goed en eerlijk advies gehad, heel fijn! Wij zijn onwijs blij met het eindresultaat. Echt een aanrader om hier je bamboe schutting te bestellen!

Kwalitatief goed en mooi product en service

Had bestelling geplaatst en werd daarna gecontact dat bestelling dag erna akkoord mee kon. Super snelle service.

Top service en snelle levering.

Prachtig bamboescherm gekocht, persoonlijk contact gehad en snelle levering!

Hele fijne service. Ben intens gelukkig met de tuin ❤️

Prima bedrijf

Komen afspraak uitstekend na.

Over Eviro Bamboe

Ontdek de wereld van bamboe meubels, accessoires en tuinartikelen bij Eviro Bamboe. Altijd de nieuwste bamboe trends voor de allerbeste prijzen. Website: www.evirobamboe.nl Contact: [email protected] of WhatsApp via de website.