Waanzinnig!

Wat een mooie Bamboetuinschermen, whauw! Gevraagd aan de chauffeur of hij de tuinschermen, die nogal wat wegen en de hardhouten tuinpalen achteraan onze oprit tegen onze garagedeur wilde neerleggen. Wij waren niet thuis! Ondanks dat onze 2 auto's op onze oprit stonden en er weinig ruimte was, hebben ze toch alles zo neergelegd als wij gevraagd hadden. Ook e mailverkeer en contact was fijn, snel en duidelijk. Echt een aanrader, deze service zie je nog maar weinig, chapeau!

Super, dank voor de snelle levering

Mooi product en ziet er nu in het werk ook fantastisch uit.

Nette levering

Vrie delijk chauffeur, levering ging top

Slimme koop !

Blij dat ik even heb rondgeneusd op het web ! Daardoor kwam ik hier terecht. Mooie prijzen en prima service !! Zeer tevreden !!

100% tevreden

Uitstekende ervaring . Prima spullen. Prettig om vooraf aan de aankoop uitgebreid te kunnen mailen over de producten. Snelle levering op de afgesproken tijd .

Super !

Fijne website, goede prijzen , prachtig materiaal, een vlotte vriendelijke en nette service . Ik ben superblij met mijn mooie bamboe scherm.

Mooi product

Heldere communicatie en ze denken mee.

Snelle levering,mooi materiaal

Snelle levering. Aardige mensen. Goed materiaal.

Top service!

Wij hebben een bamboe schutting besteld bij Eviro bamboe. Goed contact gehad met Paul, hij dacht met meerdere situaties mee. (Denk aan monteren etc.) We hebben goed en eerlijk advies gehad, heel fijn! Wij zijn onwijs blij met het eindresultaat. Echt een aanrader om hier je bamboe schutting te bestellen!

Kwalitatief goed en mooi product en service

Had bestelling geplaatst en werd daarna gecontact dat bestelling dag erna akkoord mee kon. Super snelle service.

Top service en snelle levering.

Prachtig bamboescherm gekocht, persoonlijk contact gehad en snelle levering!

Hele fijne service. Ben intens gelukkig met de tuin ❤️

Prima bedrijf

Komen afspraak uitstekend na.

Betrouwbaar

Alles is geheel volgens afspraak gegaan.

Prachtige tuinset!

Prachtige tuinset en goede kwaliteit!

Alles goed en netjes geregeld.

Alles goed geregeld, de bestelling, het leveren door een vriendelijke chauffeur en een mooi product! Ella

Heel mooi product, snelle levering

Wij hebben stevige bamboe-delen naast elkaar gezet tussen hardhouten palen en hadden binnen de kortste keren een schitterende, stevige, duurzame, en natuurlijke schutting op ons dakterras. Wie het ziet valt de mond open.

Snelle levering en correct

Top bedrijf

Het product wat wij besteld hebben ( bamboe schotten ) is helemaal top .De service is geweldig het werd zelfs op zondag geleverd .

Goed en mooi product.

Goed en op tijd en een mooie prijs!!

Snelle levering, keurig product, vriendelijke chauffeur, prima zaak

Alles volgens gemaakte afspraak verlopen. Prima communicatie via mail en telefoon. Geleverd binnen 3 dagen. Behulpzame vriendelijke chauffeur. Producten zien er perfect uit.

Bamboeschermen

Mooi product, uitstekende service

Top, volgens afspraak.

Super vriendelijk!

Mooie bamboeschermen, snel geleverd

De bestelling ging makkelijk, snelle bevestiging. De bamboeschermen zijn snel geleverd. Bij aflevering zijn ze netjes in m'n achtertuin gezet.

Over Eviro Bamboe

Ontdek de wereld van bamboe meubels, accessoires en tuinartikelen bij Eviro Bamboe. Altijd de nieuwste bamboe trends voor de allerbeste prijzen. Website: www.evirobamboe.nl Contact: [email protected] of WhatsApp via de website.