Mijn ervaring was goed!

Ik ben goed geholpen/klantvriendelijk!En ben blij met ons nieuwe dekbedovertrek.

Wat een snelle en attente service

We hadden besteld op zaterdagochtend en 1,5 uur later stond er iemand bij mij op de stoep. Heel fijn en super attent dat we in dezelfde woonplaats wonen. Maar daar stopte het niet: 1 van de kussens was toch niet de juiste maat. (Zelf verkeerd ingeschat) En na een mailtje kwam iemand die op zondag gewoon omruilen voor een andere maat! Wat een service!!! Bedankt!

Snelle service!

Aanvraag gedaan en binnen no-time reactie. Snellere service krijg je nergens. Erg tevreden met het product en de snelle afhandeling.

Heel erg goed

Mooie en comfortabele bedden. Gasten zijn zeer tevreden.

Enorm goede ervaring, binnen 10 minuten reactie en de deal direct klaar gemaakt! Binnen 3 dagen mijn nieuwe matras plus topper bezorgd tot aan de slaapkamer!!!! top service!

Kwaliteit en service!

Fijne en vriendelijke geholpen. Verstand van zaken en goede service en berichtje achteraf.

Geweldige en goede snelle service

We hadden het bed op korte termijn nodig en konden heel laagdrempelig in contact komen voor informatie en advies. Het bed is geleverd binnen de beloofde termijn en in elkaar gezet. Slaapt heerlijk en is precies zoals van tevoren verwacht. Heel blij mee dus!

Waanzinnige service en advies!

Al jaren vaste klant. Onlangs geweldige bedden gekocht voor een schappelijke prijs, aan huis geleverd, gemonteerd en alle verpakkingsmateriaal keurig afgevoerd. Top! Ook voor een ander bed perfect advies gehad over beddengoed en toppers. Aanrader!

Vlotte levering en dito service!

Top service!

Heerlijk!

Een super bed!

Top producten en service!

Een tijd geleden advies gevraagd voor nieuwe hoofdkussens en een dekbed. Vriendelijk geholpen bij de aankoop van Innersleep hoofdkussens en een Brinkhaus dekbed. Daar boven nog een mooie deal gekregen op een dekbedovertrek als complete set. Super geholpen, zeer goede producten en service!

Uitstekende service, kennis en kunde aanwezig en denken in mogelijkheden en snelle en nette service!

Heerlijk zacht maar stevig matras

7 maanden geleden kocht ik mijn matras hier. Ik wilde een zacht matras maar niet te zacht voor mijn rugklachten. Geadviseerd door de mannen & slaap al maanden heerlijk! Perfect.

Heerlijk comfortabel bed!!

Topservice door de heren van Adore Slaapcomfort!! We slapen heerlijk! We hebben het bed 'Dorbien Sports Extreme Adjustable'. Superkwaliteit, we kunnen het iedereen aanraden!

Kwaliteit +++

Wij zijn super geholpen door mensen die verstand van zaken hebben ook is het bed super snel geleverd!! En het bed ligt heerlijk

Goede service en vriendelijk personeel

Zeer goed geholpen door Niels. Fijne man die kennis van zaken heeft. Het bed ligt heerlijk en ziet mooi uit. Mijn zoontje is er helemaal blij mee.

Het contact verloopt prima en de levering is ook goed verlopen. Het bed slaapt hemels!

Nieuwe boxspring gekocht. Deskundige verkoper snelle levering. Topzaak!!!

Prima service en persoonlijk contact

Wij hebben bij Adore Slaapcomfort een nieuw bed gekocht, top kwaliteit en perfecte service

Gedempte Singel 11

9401 JM Assen