Snelle bezorging

Producten zijn scherp geprijsd en snel geleverd

Snelle levering en goede service

prima niks meer aan doen

mijn ervaring is goed

Zoals altijd gewoon top!

Fijne producten. Super vriendelijke bezorger, wederom bedankt!

volgens afspraak

goede prijs kwaliteitverhouding en netjes geleverd

Zeer snel geleverd

Wordt keurig gebeld 10 minuten van te voren door de chauffeur en op de juiste plaats neergezet erg tevreden

Wat fijn om te horen dat de levering naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor de mooie beoordeling en tot een volgende keer!

Snelle levering en goedkoop!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Ik kon echter geen leveringsdatum kiezen verder oké

Er waren wat problemen met het aangeven van de leveringsdatum .

Wat vervelend om te horen dat het niet lukte met het kiezen van de bezorgdatum. Stuur de volgende keer dan gerust even een mail of een belletje, zodat we met u mee kunnen kijken.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding

correct

volgens afspraak correct geleverd

op tijd en betrouwbaar

goede ervaring en goede prijzen

Goed, snelle levering

Alleen jammer dat ik niet wist wanneer de vervoerder mijn bestelling kwam brengen. Geen communicatie hierover gehad. Overigens pallet wel weer netjes in schuur gezet.

Prima bevallen.

Aardige chauffeur. Heel contactueel naar zijn klanten. Volgens afspraak geleverd. Wel lastig dat je de aflevertijd niet weet. Een dag duurt dan lang.

Snelle levering, vriendelijke chauffeur

Site correct en voor de chauffeur de complimenten

Site is correct, alleen was het wachten voor levering omdat het niet voorradig was. Misschien een betere vermelding als iets niet leverbaar is. Maar verder zijn wij dik tevreden. Chauffeur, mag gecompeteerd worden, dit is voorbeeld voor vele. Wees er zuinig op!!!!!!!

Betaalbare producten, hoop dat het zo blijft

Ideaal dat ze ook aan de hobby boer denken

Had er een goed gevoel bij. Zoiets als: Het Klopt AR. Altijd Raak

Had er een goed gevoel bij. Zoiets als: Het Klopt AR. Altijd Raak

correct en op tijd

perfect op tijd

Goed en volgens afspraak geleverd.

Alleen niet van tevoren gebeld,zoals jullie zelf omschreven.

Bedankt voor de mooie beoordeling Rob! Alleen vervelend te horen dat je niet gebeld bent. We gaan hier nog even een melding van maken bij de transporteur. Excuses voor het ongemak!

Prettig contact

Mijn bestelling werd niet bezorgd op de afgesproken dag. Na een telefoontje werd ik prettig te woord gestaan en teruggebeld. Uiteindelijk is de bestelling in goede orde geleverd. Waar mensen werken kan er altijd iets tussen komen maar werd zeer goed opgelost in alle openheid. Te laat geleverd maar door het prettige contact toch zeer tevreden.

Onze excuses dat het wat later geleverd is. Maar wat fijn dat het ondanks dat toch naar alle tevredenheid is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer!

Levering zoals beloofd.

Producten zijn volgens afspraak geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling Guus!

Dit is mijn eerste bestelling bij AR. Ik kan begrijpen dat er dagen bij zijn dat niet alle voer aanwezig is, maar ik heb hierover een telefoontje gekregen of het een probleem was dat de bestelling een dagje later komt. Ik vind het netjes dat erover gebeld word i.p.v. zomaar een dag later bezorgen. Een klein telefoontje, en je bent geïnformeerd.

gewoon goed

goed prijsstelling, assortiment zou wat breder kunnen

Correct en op tijd geleverd.

Correct en op tijd geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Makkelijk besteld

Nette aflevering

Over ARwebshop.nl

ARwebshop.nl is dé webshop waar je heel eenvoudig voer voor erfdieren en plantaardige producten kunnen bestellen. Wij bezorgen overal in Nederland en België. En vanaf 300 kilo wordt jouw bestelling in Nederland gratis bezorgd.