voer snel in huis

voer snel in huis

Uitstekend.

Goede service en uitstekende prijs kwaliteit.

Bedankt voor de mooie beoordeling Roel! En natuurlijk tot een volgende keer!

Keurig geleverd op de afgesproken datum en plek

Wat fijn om te horen dat alles naar wens geleverd is. Bedankt voor de mooie beoordeling en tot een volgende keer!

perfect geregeld

Makkelijke web site ,levering en betaling prima geregeld en alles gaat precies op afspraak,klasse bedrijf

Wat mooi om te horen dat alles zo goed bevallen is. Hopelijk tot een volgende keer!

top

prima, op tijd, en netjes in de schuur gezet

goed site en levering ,echter kwaliteit kuikenmeel is slecht

Altijd goede spullen gehad en op tijd. Echter de kuiken opfokmeel is slecht. Hoop rotzooi in eten de helft niet op. Lijkt wel of ze de schuur hebben aangeveegd?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het kuikenvoer. Mocht je hier een klacht over in willen dienen, zou je ons dan een mailtje willen sturen? Dan kunnen we samen even kijken naar een passende oplossing.

Kwaliteit, keurig geregeld,niet duur

Goede kwaliteit en niet duur. Keurig geregeld wat betreft factuur en levering.

Snel, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Altijd snel geleverd, ik haal mijn veevoer altijd bij AR.

Bedankt voor je mooie beoordeling Mirah. Graag tot een volgende keer!

goed.

snelle levering. 1 minpuntje. Ben telefonisch netjes te woord gestaan. Ik kreeg de opmerking dat als ik van te voren gebeld wilde worden ik dat kon vermelden. Ik heb dit ook gedaan, maar ik ben NIET van tevoren gebeld.

Wat vervelend om te horen dat je niet gebeld bent. We hebben het verzoek wel doorgegeven, maar helaas heeft de chauffeur dit over het hoofd gezien. Uiteraard gaan we dit nog wel even als klacht opnemen en doorgeven aan de transporteur. Onze excuses!

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd!

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd!

Prijs kwaliteit zeer goed

Snel en netjes geleverd

eerste bestelling...onmiddellijk super afhandeling

Als de kwaliteit vaan het voeder gelijk is aan de wijze van leveren dan heeft u er een tevreden klant bij in de toekomst

Wat fijn om te horen dat de eerste ervaring zo positief is. Daar doen we het natuurlijk voor! Hopelijk tot een volgende keer :)

Duidelijke site, goede bezorging en als er al een keer iets fout gaat wordt het goed opgelost. Ik ben dus een zeer tevreden klant!

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!

snel en goedkoop en een super product

in een woord goed

zeer blij met het service

Het ophalen zonder verzendkosten op de Web is nog niet een mogelijke keuze Maar elke keer kreeg ik persoonlijk behandeling en mag ik het kosteloos zelf ophalen Daarmee ben ik zeer blij

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Positief, mooi kippenvoer aan een betaalbare prijs

Ideaal als je veel pluimvee hebt, deze firma is zeer behulpzaam.

uit stekend!

prima!

Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer!

geweldig

prima service

Snelle bezorging

Producten zijn scherp geprijsd en snel geleverd

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle levering en goede service

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en service. Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer!

prima niks meer aan doen

mijn ervaring is goed

Zoals altijd gewoon top!

Fijne producten. Super vriendelijke bezorger, wederom bedankt!

Wat leuk om te horen dat we je weer met veel plezier een bestelling hebben kunnen leveren. Bedankt voor de mooie beoordeling en tot een volgende keer!

volgens afspraak

goede prijs kwaliteitverhouding en netjes geleverd

Bedankt voor de mooie beoordeling Hans. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en levering. Tot een volgende keer!

Zeer snel geleverd

Wordt keurig gebeld 10 minuten van te voren door de chauffeur en op de juiste plaats neergezet erg tevreden

Wat fijn om te horen dat de levering naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor de mooie beoordeling en tot een volgende keer!

Rijnhaven 14

6702 DT Wageningen

Over ARwebshop.nl

ARwebshop.nl is dé webshop waar je heel eenvoudig voer voor erfdieren en plantaardige producten kunnen bestellen. Wij bezorgen overal in Nederland en België. En vanaf 300 kilo wordt jouw bestelling in Nederland gratis bezorgd.