Correct en op tijd geleverd.

Correct en op tijd geleverd.

Makkelijk besteld

Nette aflevering

Alles goed

Oke

Hartstikke tevreden

Mijn bestelling lag keurig op de afgesproken plaats

Wat fijn om te horen dat je bestelling goed afgeleverd is. Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer!

Lekker vlot geleverd.

Prima gegaan zo!

Wat goed om te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is. Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer!

Overzichtelijke webshop

Goede service en veel producten!

Goede producten

Goede producten, Alleen onaangekondigde levering En moet ik de pallet afvoeren naar de stort?

Wij werken inderdaad niet met een track en trace systeem, doordat onze bestellingen van via een externe leverancier geleverd wordt. Wel kan je bij het plaatsen van je bestelling een gewenste bezorgdatum aangegeven, zodat je zelf weet welke dag de bestelling geleverd wordt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. De pallet mag bij een eventuele volgende bestelling weer meegegeven worden aan de chauffeur.

Aardige chauffeurs en altijd op schik, webshop werkt top Ga zo door Heb al meerdere mensen doorverwezen naar jullie Gr Filippus Hoekstra, Eastermar

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Natuurlijk gaan we het ook even doorgeven aan de transporteur! En natuurlijk bedankt voor het doorverwijzen en de mooie beoordeling. Tot een volgende bestelling!

Zeer positief

Snel geleverd, aardige man :) Kom zeker terug

Wat leuk dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer!

Duidelijke webshop Zeer snelle levering.

snelle levering goede prijzen

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Alles klopt, snelle levering.

Zaterdag besteld, dinsdag in huis! Alleen en email met levertijd en datum was wel mooi geweest.

Bedankt voor de mooie beoordeling. We snappen dat een levertijd prettig is, alleen is het helaas niet haalbaar doordat de meeste bestellingen via een externe transporteur geleverd worden. Hopelijk tot een volgende keer!

Goed voer, snelle levering, goede prijs

Altijd tevreden over de prijs, levering en het aanbod.

Bedankt voor de mooie beoordeling Ladinya. Tot een volgende keer!

Bio legkorrel dat resulteert in een smakelijk en gezonde eieren

4 jaar geleden wat verschillende soorten bio-legkorrel tests gedaan op smaak en gezondheid van onze kippen en daar kwam toen AR het best er uit. website zeer toegankelijk en levering meestal binnen 2 dagen. Alleen de verpakking onbedrukt zou wat fijn zijn dan kunnen we ze composteren.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden ben over onze biologische legkorrel. Super om te horen dat de kippen het er zo goed op doen. Bedankt voor de mooie beoordeling en tot een volgende keer!

Komt de afspraak na

Belde netjes waar ze het moeten lossen

Snelle bezorging

Netjes bezorgt op de plaats die aangegeven is , een minpuntje niet aangemeld van te voren tijd bezorging

Correcte levering

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle en correcte levering, goede prijs

Snelle correcte levering

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. En natuurlijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Werkt perfect

Werkt makkelijk en netjes geleverd

Duidelijke website

De producten die ik besteld heb werden binnen twee dagen geleverd.

Wat fijn om te horen dat de bestelling naar tevredenheid is geleverd. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed voer, scherpe prijs

Concurrerende prijzen en mijn kippen en geit eten het graag

Super om te horen dat de geiten onze voeding graag eten. Daar doen we het natuurlijk voor! Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel en netjes bezorgd

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Eenvoudig bestellen, altijd correcte levering.

Betrouwbaar, gemakkelijk en zeker niet de duurste

Wat een mooie positieve woorden en beoordeling. Bedankt!

Rijnhaven 14 6702 DT Wageningen

Over ARwebshop.nl

ARwebshop.nl is dé webshop waar je heel eenvoudig voer voor erfdieren en plantaardige producten kunnen bestellen. Wij bezorgen overal in Nederland en België. En vanaf 300 kilo wordt jouw bestelling in Nederland gratis bezorgd.