Eenvoudig bestellen, altijd correcte levering.

Betrouwbaar, gemakkelijk en zeker niet de duurste

Wat een mooie positieve woorden en beoordeling. Bedankt!

top geregeld

Site makkelijk te vinden en goed verzorgd

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Schapenkorrel is nu te fijn geperst Lijkt wel konijnenvoer Schapen eten dit niet graag

Komt afspraak na

Goed voor mekaar

Netjes gebeld dat levering week later plaats zou vinden en tijdig geleverd. Goede prijs. Top!!

Alles naar wens

Uitstekend geholpen

Heb netjes een e-mail gehad netjes gehopen door inTuinen.

perfect

gewoon perfect!

Carli, bedankt voor de mooie beoordeling!

Niet duur en snelle bezorging

Wat fijn te horen dat je tevreden bent Wim. Bedankt voor het mooie cijfer!

prima service,keurig afgeleverd!

Bestelling op tijd afgeleverd en op juiste plaats gezet door chauffeur.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Super goede service en snelle levering.

Ik had gevraagd om vooraf te bellen door de chauffeur, maar is dat denk ik vergeten. Ik was toevallig thuis dus geen probleem.

Oeps, dat is jammer dat er niet gebeld is. Gelukkig was er toch iemand thuis. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Bestelling wordt goed afgeleverd

Bedankt voor het mooie cijfer!

Goede service en producten

De brokjes worden netjes thuisgebracht en de dieren eten het graag.

Dat is altijd leuk om te horen dat de dieren het graag eten. Daar doen we het voor :) Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede service en snelle levering

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Betrouwbare service en nette prijs voor goed biologisch voer. Hartstikke goed!

Wat een mooie en enthousiaste beoordeling! Dat is erg leuk om te horen, bedankt!

Jammer dat ik bij de krachtvoeders rundvee niet iets specifiekere omschrijving van product en daarbij beter onderscheid tussen 2 soorten kan maken. Zie er ook geen samenstelling bij staan. verder bezorging perfect

Bedankt voor de tip! Gaan we zeker even naar kijken.

Snelle en correcte levering en op de gevraagde dag

Prima prijs voor de korrelkalk, op de gevraagde dag geleverd, en van de weg tot aan de schuur gebracht.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede service en bezorging en makkelijke webshop.

Fijn om te horen dat je tevreden bent Martin. Bedankt voor het mooie cijfer!

Prima.

Volgens afspraak geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede service, snelle levering en kwalitatieve producten.

Het bedrijf levert een goede service. Bezorgt reeds binnen twee werkdagen. En heeft kwalitatieve producten in het assortiment.

Wat een mooie complimenten. Daar doen we het voor :) Bedankt voor de mooie beoordeling!

Netjes op aangegeven datum gebracht.

Goed om te horen dat de bestelling naar tevredenheid en op de juiste datum bezorgd is.

Goede service en geleverd volgens afspraak. Ook telefonisch goed te woord gestaan!

Bedankt voor de mooie beoordeling Stefan!

Bestelling in eerste instantie niet compleet. Binnen enkele dagen opgelost en volledige bestelling ontvangen. Vriendelijke klantenservice.

Wat fijn te horen dat alles naar tevredenheid opgelost is. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Product voldoet aan verwachtingen

In de bestellng aangegeven de levering in de berm neer te zetten. Bezorger belt mij op en vraagt nog eens wat de bedoeling is. Dat was op zich prima. Erbij aangegeven niet op het pad te rijden. Bezorger maakt de keuze alsnog op het pad te rijden met als gevolg ernstig verzakt straatwerk.

Wat vervelend om te horen! Wij werken deels met externe transporteurs, waardoor niet altijd alles bij ons bekend is. Uiteraard gaan we dit even oppakken voor je, want dat mag niet de bedoeling zijn. Onze excuses!

Rijnhaven 14

6702 DT Wageningen

Over ARwebshop.nl

ARwebshop.nl is dé webshop waar je heel eenvoudig voer voor erfdieren en plantaardige producten kunnen bestellen. Wij bezorgen overal in Nederland en België. En vanaf 300 kilo wordt jouw bestelling in Nederland gratis bezorgd.