Uitstekende service, goede kwaliteit

De service is uitstekend. We kregen ons bestelde product dezelfde dag nog geleverd. Laagdrempelig contact en erg goede prijs/kwaliteit!

Mooi aanbod, snelle service!

Zeer goede ervaring bij deze webshop. Kwalitatief goede producten, ik ben erg tevreden met mijn bestelling.

TOP

Super snelle levering en top service. Item alleen nog nooit gebruikt want heb per ongeluk de app-variant besteld ipv de gewone met knop. Totaal niet technisch dus mijne naar vriendinnetje in Suriname gestuurd, zij is meeeega enthousiast!

Supersnelle levering

Heb een artikel gekocht van hun eigen merk en daar is mijn vriendin ontzettend tevreden over. Voelt geen verschil met de grote en dure merken. Assortiment ook lekker overzichtelijk. Nu kan ik door de bomen het bos tenminste zien ;-) Snel geleverd en er was op geen enkele manier te achterhalen waar het pakket vandaan kwam. Aanrader!

Goede technische ondersteuning, aankoop op tijd in een discrete verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Keizersgracht 241 1016 EA Amsterdam