Product van goede kwaliteit

Product van goede kwaliteit, zeer tevreden, ik zal uw producten blijven gebruiken. Hartelijk bedankt.

Fijne producten en prettige afhandeling

Alles verliep snel en prettig. Producten werken goed

Bestelling na 1 week nog steeds niet verzonden

Bestelling gelijk moeten betalen masr daarna hoor je niets meer. Geen verzending en geen reactie op mail.

Keurig verpakt

Mijn collega heeft ze al 5 maanden en die is er zeer tevreden over.

Snelle levering.. top zooltjes!prima bevallen doe het zo weer!

Ik doe het zo weer... prima!!!

Snelle support, perfecte levering

Snel contact over een vraag van een product. Prijzen zijn prima en levering ging snel en soepel. Enige verbeterpunt is geen GLS te gebruiken maar PostNL of dpd. Maar dit keer ging gls een keer wel goed.

Eerste aankoop prima verlopen

Eerste aankoop van een aantal artikelen bij deze winkel. De artikelen voldeden aan mijn verwachtingen, kwamen goed verpakt en snel aan. Communicatie over status verliep goed per email. Dus kan ik deze winkel aanbevelen

Heel klantvriendelijk

Snel gehandeld na omruilen zooltjes en niet moeilijk doen over verzendkosten , prima mensen

Prima en snelle service

Voldoet naar verwachting

Stoelen ingespoten Hopelijk nu geen vlekken

Goede produkt, snel gelevered.

Goede produkt, snel gelevered. Duidelijke email communicaties. Alles perfekt verlopen.

Alles top

Mijn Piggy Proof clean en verzorging set en schuurblokje voor mijn UGG netjes op tijd geleverd.

makkelijk bestellen dnelle levering

Makkelijk en snel, minderduur als in de winkel.

Goede snelle service

Goede snelle service

Mijn bestelling nooit gekregen.

Ik heb bescherm sprayen gekocht voor mijn UGGS, maar helaas de bestelling nooit binnen gekregen. Het

Goed product!

Mijn nieuwe zwarte uggs heb ik behandeld met piggy proof. Goed product!

Goede prijs, snelle levering

Groot assortiment met duidelijke instructies, scherp geprijst en ook snel geleverd.

Fijn contact, snelle levering

Ik wist niet goed welk product ik nodig had, na fijn en snel contact met de eigenaar snel mijn producten geleverd gekregen!

Snel bezorgd en scherpe prijs!

Bestelling kwam zoals beloofd een dag later aan.

Vekenoord 41 4824 LN Breda

06 236 257 57