Word altijd goed geholpen

Bij lastige vraag stukken word er altijd mee gedacht naar een oplossing

Prima geholpen

Bijzonder vriendelijke mensen die me prettig geholpen hebben

Super service met vakbekwame mederwerkers

Super service met vakbekwame mederwerkers

Altijd goed advies en snelle afhandeling.

mochten er problemen zijn lost de klantenservice dit altijd netjes op en denken met je mee. Ook word er niet moeilijk gedaan over omruilingen of retourneren.

Goede communicatie

Volgens afspraak geleverd

Bericht gekregen dat bestelling af te halen was, maar ter plekke was niets bekend.

Bericht gekregen dat bestelling af te halen was vanm.een bepaalde dag, maar ter plekke was niets bekend. Later teruggebeld dat bestelling pas dagen later zou aankomen. Helaas was dit niet de eerste keer. Het is niet meer van deze tijd dat een webshop bestelling lokaal niet zichtbaar is en dat er geen T&T is voor bestellingen.

Goed duidelijke site makkelijk een bestelling te maken

Bestelde artikelen lagen binnen en met hulp ingeladen

Alles prima geregeld

Snelle levering en prima service

Absurd duur

Alle bouwmaterialen zijn overal crimineel duur (gemaakt?). Niet alleen bij PontMeyer maar bij alle leveranciers (kartelafspraken?)

Hulpvaardig en kundig personeel, kwaliteitsproducten

Elk bezoek bij Pontmeyer word ik snel, vriendelijk en kundig geholpen en indien nodig van advies voorzien. De producten die ik gekocht heb zijn stuk voor stuk erg goed.

Klantvriendelijk

Prima geregeld, wij moeten het alleen nog ophalen.

Duidelijke website en zeer goede bezorging met vriendelijke chauffeur.

Prima gegaan

Best wel snel geleverd bedankt

Altijd goed geregeld

Had een web order gedaan, voor gekozen zelf uit het vak te pakken. Bij aangeven bij de medewerker in de hal loopt hij netjes mee naar de shoppen zorgt dat alles goed overgedragen wordt aan de medewerkers in de shop.

Makkelijk ophalen

Pontmeyer Filiaal Raalte is prima vestiging. Zeer vakkundig personeel die je graag te woord staan. Ik zou er graag meer willen halen maar soms is het echt financieel aantrekkelijke om ergens anders wat te halen. Tip: Zorg dat je er een aanhanger hebt staan zodat materialen even naar huis gebracht kunnen worden. Dat maakt jullie nog beter in de service.

uitstekend

snelle servise en goede levering

vlot en vakkundig

als particulier kom ik regelmatig voor bouwmaterialen. altijd goede kwaliteit; vlot en vakkundig personeel.

snel makkelijk en niet te duur

snel makkelijk en niet te duur

Supersnelle levering

Ik had snel grijze betontegels en betonbanden nodig. Voor 13u besteld en inderdaad volgende dag al op de stoep. Chauffeur behulpzaam en vriendelijk. Over de betontegels 40x60x5: mooi maatvast, allemaal even dik, en ze waren volgens de palletsticker al 4mnd eerder geproduceerd, dus goed uitgehard. Op de sticker stond ook komo-kwalificering. Over de betonbanden 20x6x100cm: mooi even dik en hol en dol grepen goed in elkaar. Enige GROTE minpunt waar ik erg last van had was de variërende hoogte. Op de pallet zagen ze er prima uit, maar als je er eentje omdraaide qua lengte zag je pas het euvel, namelijk hoogteverschillen van 3 tot wel 6mm. Vrijwel alle 32 stuks hadden dit mankement. Resultaat: zaagtand effect bij plaatsing. Zeer vervelend als je ondervlak mooi waterpas en hard en strak is (beton). Als ik meer tijd had gehad, had ik ze weer laten ophalen en ergens anders betere gekocht. Jammer van dit product, zo'n maatverschil zou toch te voorkomen moeten zijn. Misschien voortaan ook komo-gecertificeerde betonbanden aanbieden? Service van Pontmeyer verder zeer prima. Dikke duim.

Kwaliteit, bezorging en prijs is goed

Zie bovenstaande

fout in winkelwagen waardoor een product leveriung blokkkeerde terwijl het niet op out of stok ston

moete n puzzelen waar levertijd op vasthing, met andere lengte,aten opgelost daarnaastwas mij bij aanmelden als klant 60 euro korting beloofd. Ik bestel, zie nergens korting. Krijg deeze kortingscode 2 dg later. Maw belofte bij eerste bestelling 60 euro korting is onjuiust logistiek primas

bestelling online ging prima, snel en netjes geleverd met van te voren de plus minus tijd, correct verpakt

Toppie

Gisteren naar vestiging Nuth geweest met mijn vrouw........ Enthousiast onthaal, vakkundige produktuitleg en de telefoon weer terug ! "Miljaar, wat een service.....", waren de eerste woorden van mijn vrouw toen we alleen in de auto zaten....!! Daar ben ik het roerend mee eens....!

Goed geregeld

Alerte medewerker had foutje in mijn bestelling snel ontdekt en via telefoontje recht gezet. Bezorging tijdstip via chauffeur keurig aangekondigd

Symon Spiersweg 17

1506 RZ Zaandam

075 653 62 92

Over PontMeyer

Sinds 1844 is PontMeyer de vooraanstaande leverancier van hout, plaat- en bouwmaterialen. Vele generaties vertrouwen op de service en kwaliteit die PontMeyer dagelijks weer probeert te verbeteren aan de honderden klanten die zij dagelijks beleveren of ontvangen in onze vestigingen. De mening van de klant van PontMeyer is erg belangrijk. In het contact de klant probeert PontMeyer steeds weer te kijken hoe ze hun dienstverlening verder kunnen verbeteren.