Snelle levering, denken in oplossingen

1 artikel was kapot geleverd, contact opgenomen en deze is vervangen.

Drama

Ik wilde mijn schutting bestellen bij een andere partij, maar in verband met de slechte reviews van die winkel (en de goede van deze) ging ik toch voor Pontmeyer. Had ik dat maar niet gedaan... - We bestelden 8 schuttingen en kregen er 9. Nouja, prima. - Op de dag van plaatsing door de hovenier kwam hij erachter dat er twee verschillende schuttingen waren geleverd (3 fout). Hij kon zijn werk dus niet afmaken en moest speciaal terugkomen. Die dag bellen naar Pontmeyer leverde niks op, in verband met dicht distributiecentrum. Pas drie dagen later kon het worden omgewisseld. - Dinsdag werden de schermen niet omgewisseld, er werden er drie schermen extra geleverd. Twee van de drie hadden een flinke beschadiging. - Ik hoorde niets meer over het ophalen van de andere schermen en ging hier zelf achteraan via mail en telefoon. Nadat ik had uitgelegd dat het snel moest worden opgehaald, omdat het in de tuin van de buren lag, werd me telefonisch beloofd dat het diezelfde dag of de dag erna zou worden opgehaald. De tijd hoorde ik nog. Niks meer gehoord. - Einde volgende dag zelf weer moeten bellen, werd het de dag daarna pas opgehaald. Dus weer later dan beloofd. - Van de klacht die ik ruim een week geleden heb ingediend (rondom extra kosten hovenier die ik van Pontmeyer terug wil) niets meer vernomen.

Topbedrijf

Hele goede partner voor ons om mee samen te werken.

Goede prijs en klantvriendelijk

Vriendelijk geholpen en gratis planken afgekort. Top.

Vriendelijke medewerkers snel geregeld

Top, online bestellen langsrijden en 5 min later weer weg

Goeie service. Tips, producten, bereikbaarheid. Alles is goed.

Bedankt

Weer op prettige geholpen

Meer dan tevreden

Zeer snelle en goede service.

Goeie webshop en snelle levering per vrachtwagen

Webshop aankopen versturen per pakketdienst gaat uiteraard snel. Dat zijn we allemaal gewend. Maar snelle levering van een pallet gipsplaten per vrachtwagen is een ander verhaal. Super van PontMeyer dat dit ook binnen een paar dagen kan. Klasse!

Fijne samenwerking

De vestiging in Deventer is een fijne locatie met een professioneel team. Maar de jullie website is echt ruk.

zeer teleurstellend

De aflevering door de chauffeur was uitstekend. De levering van de goederen ben ik zeer ontevreden over. Voorbeeld: bestel geïmpregneerde rabatdelen 22mm dik. Maar ontvang 18mm dik. Slechte zaak. Bestel geïmpregneerde draagpalen 100x100x3000 die in metalen sokkel geplaatst worden. Maar ontvang geïmpregneerde draagpalen 90x90. Die passen dus niet in de rest van de constructie. Redenen waarom ik zeer ontevreden ben over Pont Meijere.

goed en snel geholpen

vriendelijk en behulpzaam personeel

Levert goede kwaliteit

Wordt altijd prettig geholpen en als je wilt kun je ook nog een bakje koffie nemen met een koekje. Wat wil je nog meer.

Ondanks dat ik wel klant ben maar er niet vaak kom, goede service, er is geen onderscheid tussen service met een grote aannemer of een kleine zelfstandige die af en toe komt

Aanrader

Prima webshop. Eén tip aan PM: bekijk jullie webshop wat meer vanuit het oog van een eindconsument en niet (zoals momenteel) wat meer met een B2B-oog. Exclusief, inclusief BTW, dat soort zaken. Verder niets dan lof.

GOED

goed verzorgd zoals altijd

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Snel en eenvoudig besteld en voor de deur geleverd.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld van bestellen tot en met afhalen.

Goede service verstand van zaken en leuke mensen

afspraken worden na gekomen

duidelijke werkbare site, heldere en snelle levertijden, meestal de zelfde chauffeur (dus minder uitleg nodig)

Prettige samenwerking

Fijn contact met PM Breda, tijdig overleg betreft materiaalkeuze - levertijden - producten - prijzen etc

Goede service en webshop

Overzichtelijke webshop en goede service.

Deur besteld in verkeerde maat, maar kan niet worden geruild

Ik baal enorm dat ik een verkeerde deur besteld heb en deze vervolgens niet kan ruilen. Volgens mij heb ik daar als consument gewoon recht op. ... Verder prima winkel en makkelijke drive in.

Beste Wytze, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het niet helemaal is gegaan zoals het hoort. We komen graag met je hier over in contact aangezien we de deuren vaak wel ruilen. Ik verneem graag je ordernummer en welke deur je had besteld. Dit mag je mailen naar [email protected]. ik hoor het graag. Team PontMeyer

ruime keus scherpe prijzen

IK wordt door PontMeyer Den Bosch altijd top geholpen

IK bestel heel veel via de webshop echter Pont Meyer Den Bosch is mijn vaste filiaal, hier wordt ik steevast door alle medewerkers keurig en snel geholpen. Een top team wat daar staat.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.