Mooi op tijd afgeleverd.

Mooi op tijd afgeleverd en een vriendelijke man, top!

heel goed

netjes afgehandeld en zeer goed geholpen

Bestelling lag niet klaar

Na een bevestigings mail dat de bestelling vanaf 5/7 opgehaald kon worden. Op 6/7 langsgekomen. Waar de bestelling niet compleet bleek te zijn. En een aantal dingen niet voorradig was. Overigens deels goed opgelost door de jongens die werkten. Moet helaas nog wel een keer terugkomen.

Zeer netjes en professionele organisatie

Bestelling naar tevredenheid ontvangen

Bestelling geplaatst en op correcte wijze op de gewenste tijd geleverd

Groot assortiment, goede prijs, je wordt prettig geholpen.

Groot assortiment, goede prijs, je wordt prettig geholpen. Het afrekenen kan sneller.

Komen afspraken goed na, keurige levering

Komen afspraken goed na, keurige levering

Snelle service voor de levering van het tuin hout zal ik vaker aan denken!

Snelle service voor de levering van het tuin hout zal ik vaker aan denken!

bezorging dag later, slechte communicatie bezorging

op afgespoken bezorgdag werd tijdstip bezorging steeds uitgesteld. Eind van de dag niet bezorgd, geen bericht hierover. Dag daarna werd eerder bezorgd dan op internet tracker aangegeven, zonder het beloofde belletje vooraf.

Prettig bedrijf met kennis van zaken

Je word snel en goed geholpen, filiaal Diettinchem heeft een binnendienst met kennis van zaken.

Prijs kwaliteit verhouding is okay

Mijn ervaring is dat ik besteld had via de website en alles zou klaar liggen. De opvolgende week. Bij aankomst lag er niets klaar.... Jammer... Gelukkig was het personeel zeer behulpzaam. En uiteindelijk heb ik alles kunnen meenemen. Mijn advies kijk goed naar de aanvragen via de website. Dat is wel de toekomst. Neem dit serieus. Met vriendelijke groet Marcel

Goede kwaliteit, prijs en servive

Goed geholpen door ervaren personeel

Goed en snel geholpen door vakkundig personeel.

Vriendelijke service die meedenkt

Vlotte bediening die je ook van advies voorziet en meedenkt voor de meest geschikte oplossing. Zeer nette werkplaats

Slecht

Ik voel me niet serieus genomen worden als kleine zzp'er. De balie medewerkers zijn geweldig met uitzondering van een vaak mopperde bedrijfsleider. Sinds januari ben ik niet meer daar geweest en heb hiervan ook geen enkel terug koppeling of opmerking van ontvangen van he we missen je als klant. Erg jammer en een gemiste kans. John

Zeer vriendelijk, goede service en uitleg

Kwam voor het eerst bij Pontmeyer, ben particulier. Het was even wennen waar ik moest zijn, dacht dat je alleen online kon bestellen maar je kan dus ook zo binnenlopen/binnenrijden. Even wennen dat er nergens prijzen vermeldt staan alleen op wat aanbiedingen van gereedschap. Voor particulieren is Pontmeyer ook niet bedoelt, daar zijn de bouwmarkten voor. Maar speciale(re) dingen hebben ze daar natuurlijk niet.

Netjes geregeld en bezorgt volgens afspraak

Zie boven

prima service, goede prijs-kwaliteit, afspraken ruim nagekomen.

prima service, goede prijs-kwaliteit, afspraken ruim nagekomen.

uitstekende service

uitstekend

Matig

Wij bellen u vandaag terug; niet gebeurd. U kunt de goederen zaterdag ophalen; ze zijn niet binnengekomen. Daarom mailen wij u maandag; niet gebeurd wel één keer geprobeerd ons telefonisch te bereiken... De volgende dag zelf maar naar PontMeyer gebeld.

Ziet er goed uit

Beste heer/mevrouw, Ik kan het nog niet beoordeelden, ik ga het straks samen met mijn vader erop bouwen, Materiaal ziet er top uit! Chauffeur ook goed en vriendelijk! Levering was top!! alvast heel veel dank. Vriendelijke groet, Jon Laan

Alles is perfect

Goede service!!!

Goed en betrouwbaar, snel geleverd met vrachtwagen

Partij staandes en balken besteld bij PontMeyer aangezien hun "scherp afgeprijst" op de balken hadden die ik nodig ben voor mijn Douglas terras overkapping van 6x3. Het hout was netjes tot een pakket gebundeld met trekband. Levering was snel en in goed overleg met klantenservice op de exacte tijd. min puntje was de ingehuurde chaufeur die beetje engels kon en totaal onhandig(gevaarlijk zelfs) met de kooiaap omging. maargoed. mijn hout is schadeloos afgeleverd op de plek wat ik aangaf, de schade aan oplegger is zijn eigen pakkie an. PontMeyer krijgt 5 sterren van mij, dank zij jullie was ik honderden euros goedkoper uit!! klasse! dank jullie allemaal.

Op alle fronten een goede dienstverlening. Goede informatievoorziening. Alleen de bezorgkosten waren aan de hoge kant.

Groot assortiment, vriendelijk personeel. Denken mee met mij als klant. En denken in oplossingen. Heel fijn!

Bedrijfsgegevens

Symon Spiersweg 17

1506 RZ Zaandam

075 653 62 92

[email protected]

Over PontMeyer

Sinds 1844 is PontMeyer de vooraanstaande leverancier van hout, plaat- en bouwmaterialen. Vele generaties vertrouwen op de service en kwaliteit die PontMeyer dagelijks weer probeert te verbeteren aan de honderden klanten die zij dagelijks beleveren of ontvangen in onze vestigingen. De mening van de klant van PontMeyer is erg belangrijk. In het contact de klant probeert PontMeyer steeds weer te kijken hoe ze hun dienstverlening verder kunnen verbeteren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.