Deur besteld in verkeerde maat, maar kan niet worden geruild

Ik baal enorm dat ik een verkeerde deur besteld heb en deze vervolgens niet kan ruilen. Volgens mij heb ik daar als consument gewoon recht op. ... Verder prima winkel en makkelijke drive in.

Beste Wytze, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het niet helemaal is gegaan zoals het hoort. We komen graag met je hier over in contact aangezien we de deuren vaak wel ruilen. Ik verneem graag je ordernummer en welke deur je had besteld. Dit mag je mailen naar [email protected]. ik hoor het graag. Team PontMeyer

ruime keus scherpe prijzen

IK wordt door PontMeyer Den Bosch altijd top geholpen

IK bestel heel veel via de webshop echter Pont Meyer Den Bosch is mijn vaste filiaal, hier wordt ik steevast door alle medewerkers keurig en snel geholpen. Een top team wat daar staat.

Voor niets gaat de zon op.

Ondanks een strakke afhaaldatum in de mail die ik had ontvangen van Pontmeyer waren mijn spullen er (nog) niet. Nog een week wachten was het antwoord. Dit moest ik ondervinden bij de verkoopbalie. Men had mij een bericht kunnen sturen of kunnen bellen. Nu onverrichter zake weer naar huis. Wel een dag voor vrij moeten nemen en een dubbele tit moeten maken.

Altijd goede kwaliteit en op tijd geleverd

Gewoon goed

Makkelijk besteld, betaad en opgehaald.

Top bedrijf met vriendelijke en deskundige adviseurs

Kan niet beter

super

goede prijsafspraken en levering op tijd

Bezorgproces was slecht

Bij bestelling de optie zsm meegegeven + 30 min voor bezorging zelfs bellen. Kreeg na een paar minuten bericht dat er iets niet op voorraad is, dus de vertraging van de bestelling ging oplopen. Enkele minuten daarna was het schijnbaar toch op voorraad want ik kreeg ik 2 afzonderlijke e-mails (bestelling was in 2en gedeeld) met de bestelbevestiging en ze zouden morgen komen leveren. Last minute kunnen regelen dat ik in de ochtend thuis kan werken en mijn partner in de middag. Na de hele dag thuis te zijn niets vernomen en na telefonisch contact bleek dat er toch iets niet goed ging en dus niets onderweg was. Werd een week later. Week erop kwam ze wel maar vergaten ze te bellen. Was een groot bouwproject dus kon niet zien of dit compleet was maar daar ging ik toen vanuit. Enkele dagen later tot mijn conclusie stond er nog een bestelling voor de deur. Dit is niet vooraf gecommuniceerd en ook weer niet van tevoren gecommuniceerd. Kortom veel ruimte tot verbetering. Achteraf ook geen excuses voor iets dergelijks dus is duidelijk normale gang van zaken.

Ik heb niets ontvangen

Ik heb niets ontvangen, dit zou donderdag de 23e moeten gebeuren.

gewoon een goed en professioneel bedrijf

Vaak spullen gehaald en besteld altijd goed gegaan, zijn ook tel goed te bereiken voor advies, toppers!!!

Van een tot voor de deur afgeleverd

Van een tot voor de deur afgeleverd Top geregeld Wij hadden 5 nieuwe binnendeuren besteld

snel geleverd, vriendelijke chauffeur! bovenkant

Snel geleverd vriendelijke chauffeur

Snel geleverd vriendelijke chauffeur

Goed geholpen en snelle levering.

Goed geholpen en snelle levering.

Hulpzaam en netjes op tijd geleverd

Hulpzaam en netjes op tijd geleverd

Slechte service

Ik had een paar dagen vooruit besteld, zodat mijn bestelling( volgens de website) klaargelegd zou worden. Bij het afhalen lag dus niets klaar en werd ik naar het einde van het magazijn gestuurd om mijn bestelling zelf bij elkaar te zoeken, er was natuurlijk niemand aanwezig om mij het juiste schap aan te wijzen. Uiteindelijk het juiste schap (magazijn is best groot) gevonden en mijn hout maar bij elkaar gezocht. Uiteindelijk toch iemand gevonden om de bestelling te laten controleren, toen ik bij de slagboom aankwam, had ik waarschijnlijk geen muntje ontvangen om naar buiten te kunen rijden..?

Levering op de juiste datum

Levering op de juiste datum. Netjes geleverd. Producten waren mooi recht.

Snelle afhandeling

De bestelling lag klaar bij aankomst. Ik was in no-time weer weg

Levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak, heel belangrijk

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke afspraken mbt afhalen.

Prettige en gemakkelijke communicatie. Snelle en toplevering!

Prettige en gemakkelijke communicatie. Snelle en toplevering!

Deur besteld en kon meteen ophalen

Deur besteld en ik kon het meteen ophalen, prima service aan de balie,

Spullen nog dezelfde dag nagebracht

Spullen nog dezelfde dag nagebracht

Product netjes en op tijd afgeleverd.

Product netjes en op tijd afgeleverd.

Symon Spiersweg 17 1506 RZ Zaandam

075 653 62 92

Over PontMeyer

Sinds 1844 is PontMeyer de vooraanstaande leverancier van hout, plaat- en bouwmaterialen. Vele generaties vertrouwen op de service en kwaliteit die PontMeyer dagelijks weer probeert te verbeteren aan de honderden klanten die zij dagelijks beleveren of ontvangen in onze vestigingen. De mening van de klant van PontMeyer is erg belangrijk. In het contact de klant probeert PontMeyer steeds weer te kijken hoe ze hun dienstverlening verder kunnen verbeteren.