Na wat haperingen goed

Er was een vergissing en de bestelde bloemen werden niet bezorgd. Bloemist gaf zelf berucht hierover met excuses. De bloemen werden, weliswaar op een andere datum, bezorgd. Het boeket was héél mooi volgens de ontvanger.

Helemaal top!

Snelle levering.

Product lovely, website to be improved

The website is clumsy and it is a pity that delivery times or information cannot be organized. At least if morning or afternoon…

Zeker voor herhaling vatbaar

Zoals de vorige bestellingen, ontvanger ook tevreden met kwaliteit.

Lovely flowers, wonderful and super reliable service

Very efficient, professional p, truly reliable and user friendly

Altijd iemand een tweede kans geven

Het bestellen op zich gaat heel makkelijk en vlot. Je wordt ook zeer goed op de hoogte gehouden. Helaas had ik een bos bloemen besteld voor iemand zijn verjaardag maar werden een dag later geleverd. Dat wil ik graag al weten bij het bestellen voor de betaling. Dan kijk ik gewoon of een ander wel op de gevraagde dag kan leveren. Maar ik geef iemand altijd een tweede kans dus bestel ik nog een keer bij deze firma. Het kan dan zomaar heel goed gaan. De ontvanger was heel blij met zijn boeket.

Excellent

Excellent

Dear Sally, Thank you for your review. We are happy that we could offer you this service. Kind regards, Customer Service Euroflorist.

Zeer lelijk boeket geleverd, waarde totaal niet gelijk

Mooi boeket besteld met tulpen, margrietjes en narcissen (rond Pasen) en geen groen. Wordt er een lelijk boeket bezorgd met grote bladeren, 2 zonnebloemen, distel, katjestak (wijkt totaal van kleur af) en 2 carnavalspluimen. Melding van klacht, krijg je als antwoord dat de bestelde bloemen onbestelbaar waren (hoezo seizoensbloemen) en dat de bloemist om een tijdige levering te garanderen andere bloemen heeft gekozen. Kleur, stijl en waarde zou gelijk zijn. ECHT NIET! Ben niet tevreden met afhandeling, dit is pure oplichting, maar klachtenservice reageert nergens meer op. Klacht en foto's zijn allemaal bekend (nr 666093) dus kom maar op met je reactie en goede afhandeling (en nee ik wil geen 10% korting op een volgende bestelling). Zeer slecht bedrijf! En volgens meerderen zeer slecht (zie hun FB pagina, Truspilot ed). Hoe kan dit bedrijf blijven verkopen? Dit moet gestopt worden

Beste Claudy, Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden ben met de afhandeling. Ik heb uw mail erbij gezocht en u reeds een antwoord gestuurd. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet Customer Service Euroflorist

Excellent service from Australia.

This was simple process which offered a large variety of flowers. It was delivered on time and without fuss. Thank you for your help at this difficult time.

Dear Richard Mostard, Thank you for your review. We are happy that we could offer you this service. Kind regards, Customer Service Euroflorist.

Alles volgens afspraak gegaan, mooie bloemen en binnen aangegeven tijd bezorgd.

Best Lia, Bedankt voor uw review en uw bestelling. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet Customer Service Euroflorist

Heel tevreden

Prachtige bloemen (inclusief vaas) en een beertje laten bezorgen voor mijn collega en de familie. Mijn collega was erg blij met het boeket en het kindje met de beertje. Bestellen en bezorgen ging supersnel. Helemaal top!

Beste Kerime, Bedankt voor uw review. Het is fijn om te horen dat uw collega blij was met het boeket en het kindje met het beertje. Met vriendelijke groet Customer Service Euroflorist

goede service met een prijskaartje

Euroflorist biedt een goed product met adequate service, maar is te duur om regelmatig(er) bestellingen bij te doen.

Beste Magnus, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij zullen uw feedback intern opnemen. Zo kunnen wij de service verbeteren! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd en op tijd bezorgd

Beste, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat de bloemen en onze service aan uw verwachting hebben voldaan. Tot gauw op onze website! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Mijn zusje was erg blij en van alle bloemen die ze had ontvangen wearen deze het langste mooi en vers

Beste, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij te horen dat uw ervaring met ons goed bevallen is. We hopen u gauw weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Heel goed verzorgd

Fijne ervaring

Duidelijk / Vlot / communicatie

Beste, Bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Ik vond al het proces van bestellen heel gemakkelijk. De bloemen waren mooi en vers ze ging meer dan een week mee. Mijn vrouw was er heel blij mee. De bloemen waren bezorgd en pas na een uur kreeg ik bericht dat ze bezorgd waren. Hartelijk dank.

Beste , Bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Nooit meer.

Boeket was slecht, weinig bloemen en viel na 3 dagen al uit.

Beste , Hartelijk dank voor uw feedback! Wij bieden u hierbij onze welgemeende excuses aan voor de ontstane teleurstelling. Bloemisten hebben de mogelijkheid om, indien nodig, bepaalde bloemen te vervangen en zo de levering door te kunnen laten gaan. Daarbij dient wel rekening gehouden te worden met de stijl, kleur en waarde van het boeket. Uit uw omschrijving begrijpen wij dat het erop lijkt dat dit niet het geval is geweest. Wij hopen dat u de mogelijkheid heeft ons een foto toe te sturen van het geleverde product. Dit geeft ons de gelegenheid te zien wat er exact geleverd is en contact op te nemen met de bloemist die de levering heeft uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

bijzondert slechte kwaliteit voor teveel geld

Bloemen besteld bij Euroflorist en deze zouden dezelfde dag bezorgd worden ik kreeg 's middags een melding dat de bloemen bezorgd waren maar niet dus dat gebeurde pas twee uur later dus na de melding dat de bloemen bezord waren okay ze waren uiteindelijk bezorgd de grote bos was een kleine bos welke maar vier dagen gestaan heeft daarna konden ze weg verlept en wel en dat is naar mijn mening te kort je mag er vanuit gaan dat een goede bos bloemen vers van de bloemist gemaakt minimaal twee weken staat de teleurstelling is dan ook groot wanneer ze na amper vier dagen de vuilnisbak in kunnen ze voldeden dus absoluut niet aan het verwachtingspatroon helaas en dat voor bijna 30 euro met bezorgen het is weg gegooid geld zou hiet niet snel meer bestellen we zijn ontevreden!

Beste , Hartelijk dank voor uw feedback! Wij bieden u hierbij onze welgemeende excuses aan voor de ontstane teleurstelling. Wij hopen dat u de mogelijkheid heeft ons een foto toe te sturen van het geleverde product. Dit geeft ons de gelegenheid te zien wat er exact geleverd is en contact op te nemen met de bloemist die de levering heeft uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Slecht

Mijn bestelling is nooit geleverd geweest en mijn geld ben ik ook kwijt, een echte schande foei!

Iemand blij kunnen maken met een mooi boeket, dat dezelfde dag nog bezorgd werd

Beste , Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Super slecht

Speciaal bloemen besteld voor mijn moeder haar verjaardag. Het boeket zou vandaag geleverd worden, op haar verjaardag. Eindstand is er niks binnen gekomen terwijl er de hele dag iemand thuis was. Oftewel zwaar teleurgesteld in dit bedrijf!

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We bieden u onze excuses aan en begrijpen uw teleurstelling. Wij willen u graag een oplossing bieden, echter zien wij geen ordernummer zodat wij de order kunnen opzoeken. Zou u ons hierover willen contacteren zodat wij dit kunnen oplossen? Dit kan telefonisch, per mail of op onze website via de chat. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Ontvanger was zeer onder de indruk van prachtig boeket online besteld in Zuid Amerika

Betrouwbare afhandeling van bezorging van boeket overeenkomstig afbeelding op webside.

Beste J.G. van Dam, Bedankt voor uw review. Ik ben blij te horen dat uw ervaring met ons goed bevallen is. Met vriendelijke groet Customer Service Euroflorist

Het was prima

Ik ben heel tevreden

Beste Leendert Spijkers, Bedankt voor uw review. We zijn blij te horen dat het naar tevredenheid is verlopen. We hopen dat de ontvanger heeft kunnen genieten van de bloemen die door u verstuurd zijn. Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist

Mooie verse bloemen, maar niet op tijd geleverd

er zijn twee mogelijkheden. Vers van de veiling of van een lokale bloemist. Van de veiling duurt dus langer, ondanks dat je een leverdatum er bij plaatst. Dat is erg jammer. Maar verder is alles goed verzorgd.

Beste Ester, Hartelijk dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Customer Service Euroflorist