slecht

Twee weken geleden bloemen besteld die nooit zijn bezorgd. Klacht ingediend, na een week nog steeds geen antwoord.

Beste Mirka, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane teleurstelling van uw bestelling. Kunt u ons graag een email sturen met u klacht, en uw Ordernummer die begint met NL om u klacht in behandeling te kunnen nemen. U kunt deze sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Was prima .

Maar dit keer probeerde ik een vaas erbij maar kon het niet vinden op je website. Did it before and never had problems??

Beste Louise, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij te horen dat uw ervaring met ons goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Goede keus en perfecte uitvoering

Goede keus en perfecte uitvoering.

Beste Harm, Bedankt voor uw positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat uw verwachtingen zijn waargemaakt. Euroflorist helpt u graag in de toekomst met het versturen van meer bloemengroeten! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Mevrouw was er erg blij mee

Op de aangevraagde dag bezorgd

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij te horen dat uw ervaring met ons goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Bestelling goed, afleveren minder

Bestelling was als altijd goed en vlot. Alleen afleveren niet goed gegaan. Waar het afgeleverd moest worden was niet zo, bloemen zijn bij de onder buren afgeven, maar niet aan mij gemeld.

Beste Robbie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om wat feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service en hopen dat u in de toekomst weer van ons gebruik zult maken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

makkelijk om te bestellen

Snelle makkelijke manier om ook last minuut wat te versturen.

Beste Merle, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij te horen dat uw ervaring met ons goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Supet

Beautiful flowers and same day delivery. Definitely going to use it again.

Dear Neo, Thank you for your positive response! We are happy to hear that your expectations was fulfilled. Euroflorist looks forward to help you sending more flowergreetings in the future! Yours sincerely, Euroflorist customer service

Excellent service

Ordered online at 10am bouquet was delivered by 1400 hrs , recipient was very pleased with the size and quality of blooms . Will definitely use again . Thank you

Dear Julie, We would like to thank you for those nice words and we are glad that the surprise worked well! Of course we invite you to use the Euroflorist offer for the future flower occasions! Have a nice day!" Yours sincerely, Euroflorist customer service

prima kwaliteit

De bloemen werden op tijd bezorgd en waren van goede kwaliteit.

Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Erg teleurgesteld in het boeket

De service was goed maar het boeketje was waardeloos

Beste Ron, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane teleurstelling van uw bestelling. Kunt u ons graag een email sturen met u klacht, en uw Ordernummer die begint met NL om u klacht in behandeling te kunnen nemen. U kunt deze sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Teleurstelling

Op de foto lijkt large groot maar dit zijn helaas maar een paar takken bloemen. Nooit meer bestellen.

slecht

Mijn bloemen worden niet geleverd. Ik heb geen bericht over gehad en geen uitleg waarom ze niet gestuurd zijn.

Beste Sandy, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de ontstane teleurstelling van uw bestelling. Kunt u ons graag een email sturen met u klacht, en uw betalingsid die begint met NL omu klacht in behandeling te kunnen nemen. U kunt deze sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

The lady I sent them to was very satisfied, personally I have not seen the bouquet, many thanks.

Very Good.

Dear Edward, Thank you for your positive response! We are happy to hear that your expectations was fulfilled. Euroflorist looks forward to help you sending more flowergreetings in the future! Yours sincerely, Euroflorist customer service

Goeie service!

Goeie service!

Op juiste datum, een goede wens met bloemen geleverd op de juiste dag. Prima voor elkaar.

Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Oude bloemen

Mijn boeket arriveerde op tijd, maar het blad was bijna van alle stelen al afgevallen. Ook was het boeket niet in de kleur of met de bloemen zoals afgebeeld. Prutbosje voor hoge prijs

Goede kwaliteit

Ik zal zeker nog een keer terugkomen bij jullie

Beste Hans, Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Bloemen zijn keurig op tijd bezorgd, bloemen komen van een hele goede bloemist

Beste Arie, Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Was goed

Euroflorist zijn vlot alleen zou ik graag willen dat de bloemen de juiste kleur hadden als on line.

Beste Bibi. Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Mooie volle bos bloemen

Beste Wim, Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Vertrouwend en Verzorgend

Altijd een mooi boeket en op tijd geleverd Iedereen is altijd blij. Bedankt

Beste Carla , Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

Aanvankelijk kritisch, naderhand positiever na compensatie

Communicatie en toegankelijkheid aanvankelijk slecht, na paar dagen werd dat beter en werd kostenloos een nieuw boeket bezorgd. De bezorgingsdienst dpd heeft z'n werk niet goed gedaan.

Beste Peter, Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

A stress free experience considering I ordered from a different continent.

A stress free experience considering I ordered from a different continent.

Dear Kwasi, Thank you for your positive response! We are happy to hear that your expectations was fulfilled. Euroflorist looks forward to help you sending more flowergreetings in the future! Yours sincerely, Euroflorist customer service

Eerst fout maar goed hersteld

Het ging eerst fout maar geld terug ontvangen.

Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring, perfecte timing is iets moois om aan te kunnen voldoen. Wij zijn blij te lezen dat de bloemen in de smaak zijn gevallen ! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist.

uitstekend

Makkelijk bestellen Duidelijke tekst Vlotte levering