Geweldig
Ging niet helemaal goed maar heel snel opgelost een dikke 10
Beveelt aan
16 October 2026
Ria
Zeewolde
Laden reviews...
529 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Has a total of 3,483 reviews with an overall score of 7.6
Review overzicht
Reviews describe generally reliable delivery and a broad range of bouquets. Some customers report delays or issues with replacements, but many are satisfied with the quality and timely arrival. Overall, experiences vary by location and specific orders.
Ging niet helemaal goed maar heel snel opgelost een dikke 10
Beveelt aan
16 October 2026
Ria
Zeewolde
Was op tijd geleverd in Erica in Emmen Heb niks gehoord of de bloemen niet goed was . Dus volgekeer bij jullie weer bestellen
Beveelt aan
16 October 2026
Jack
Maastricht
Vanuit Oudenbosch opdracht gegeven in Den Haag. De ontvanger vond het een mooi boeket en vertelde 5 dagen later dat het boeket er nog mooi bijstond!!!
Beveelt aan
15 October 2026
Henk Melissen
Oudenbosch
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze korte en vriendelijke beoordeling.
Wij zijn erg blij dat u onze service als uitstekend heeft ervaren en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Goede ervaring vlotte bezorging
Beveelt aan
14 October 2026
Danielle
ALMERE
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze korte en vriendelijke beoordeling.
Wij zijn erg blij dat u onze service als uitstekend heeft ervaren en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Fijne site en wordt bij bezorging via berichten goed op de hoogte gehouden.
Beveelt aan
12 October 2026
Peter
Rotterdam
Beste klant,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden was over het bestelproces en onze service.
Hartelijk dank voor uw bestelling en voor het delen van deze mooie aanbeveling.
Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
I have used this florist several times. They are always prompt with delivery, beautifully presented and fantastic value as a special gift. The website is so clear and easy to use. Thank you
Beveelt aan
12 October 2026
Joanne Castle
Canterbury
Dear customer,
What a lovely review! We are thrilled to have had the opportunity to convince you of our professional service including the quality of the delivered flowers by our florist. It was our pleasure to help you do the recipient good.
Thank you so much for quickly sharing your experience and for your warm words.
Warm regards,
Euroflorist Customer service Team
Mijn ervaring schrijf ik als volgt, Prachtige bloemen , vers bloemen, en ook in de ochtend bestellen, en s, middags geleverd.
Beveelt aan
10 October 2026
Esther van Wijnbergen
Zeist
Beste klant,
Wat fijn om te lezen dat u volledig tevreden was over het bestelproces en natuurlijk over de bloemen.
Hartelijk dank voor uw bestelling en voor het snelle beoordelen ervan. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Do not use this service if you actually want your flowers delivered on time. They completely ruined a birthday surprise by handing the bouquet over to the courier way too late—and this is the second time they’ve failed me! To make matters worse, their customer service is a joke. If you complain, you don't get real help, just copy-and-paste standard replies and an insulting €5 discount code for your "next order." As if there will ever be a next time! You pay a premium price for absolute unreliability and automated excuses. A complete waste of €45. Stay far away!
Beveelt niet aan
10 October 2026
Stephanie Laubhahn
Stuttgart
Hello,
Thank you for your order and for sharing your honest feedback.
Please accept our sincere apologies that your order was delivered late and that your overall experience was unsatisfactory and unhelpful. According to our records, a full refund for your order has been issued.
We apologize once again for the inconvenience and disappointment caused by this experience.
Warm regards,
Euroflorist Customer Service Team
Mooie bos lang plezier van snel bezorgd
Beveelt aan
8 October 2026
Jolanda
Rotterdam
Beste klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te beoordelen.
Het doet ons veel genoegen dat we u hebben kunnen overtuigen van onze service en dat de bloemen uiteraard het gewenste effect hebben gehad.
We hopen dat u opnieuw aan ons denkt wanneer u weer eens bloemen wilt versturen.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Ze is erg blij mee en het is opgelost dank jullie wel Met vriendelijke groet, Kevin
Beveelt niet aan
7 October 2026
Kevin Kavenda
Rotterdam
Beste klant,
Wat een lovende reactie! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat de bloemen in de smaak vielen, zowel bij u als bij de ontvangers.
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw vriendelijke woorden – wij waarderen dit zeer.
Met hartelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Bloemen besteld voor een bruiloft morgen. Krijg je eind van de dag bericht dat ze niet kunnen leveren. Nu dus geen mooie bos bloemen.
Beveelt niet aan
7 October 2026
Jeroen Pasop
ALMELO
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons zeer dat wij op dit moment geen bloemen kunnen bezorgen op de door u gewenste locatie. Om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen, werken wij continu aan de uitbreiding van ons bezorgnetwerk – uiteraard met behoud van onze hoge kwaliteitsstandaard.
Wij hopen zo snel mogelijk ook in deze regio te kunnen bezorgen en betreuren het zeer dat wij u ditmaal niet hebben kunnen helpen bij het versturen van bloemen.
Dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Alles is gelukt, van A-Z. Onze tante in London was heel gelukkig om een bosje bloemen te krijgen op haar verjaardag.
Beveelt aan
7 October 2026
Brigitte
Vlissingen
Beste klant,
Wat fijn dat alles soepel is verlopen. Uw korte maar treffende beoordeling laat zien dat u volledig tevreden bent; hartelijk dank voor uw tijd en uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Echt heel mooi boeket Ga ik zeker onthouden ❣️voor een volgende keer
Beveelt aan
6 October 2026
Edith Tamara Lieste Lieste
Hillegom
Beste klant,
Uw korte beoordeling betekent veel voor ons. Er is altijd wel een goede reden om bloemen te sturen; hartelijk dank dat u van onze service gebruik heeft gemaakt om iemand te laten weten dat u aan hem of haar denkt. Hopelijk tot een volgende keer, wanneer u weer bloemen wilt versturen!
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Was zeer verbaasd. Zo een mooi boeket was een rouwboeket. Had bij de plaatselijke bloemist gekeken. Was te duur toen kwam ik dit tegen. Besteld en op tijd binnen. Zo mooi boeket voor een paar centen. Echt zeer te vrede
Beveelt aan
6 October 2026
Jg
Delfzijl
Beste klant,
Uw korte beoordeling betekent veel voor ons. Er is altijd wel een goede reden om bloemen te versturen; hartelijk dank dat u van onze service gebruik heeft gemaakt. Hopelijk tot een volgende keer, wanneer u weer bloemen wilt versturen!
Met vriendelijke groet,
Het klantenserviceteam van Euroflorist
Ja, sehr gute, darum werde ich wieder bei Ihnen bestellen
Beveelt aan
1 October 2026
Gabriele
Zeewolde
Hallo,
Hartelijk dank voor uw fantastische recensie en voor het delen van uw ervaringen met uw bestelling. We zijn blij dat we u volledig tevreden hebben kunnen stellen en hopen dat u in de toekomst weer aan ons denkt wanneer u bloemen wilt versturen.
Met vriendelijke groeten,
Het Euroflorist Klantenserviceteam
heeel mooi boeket! was zo snel geleverd!
Beveelt aan
30 September 2026
salma
el issati
Hallo,
Hartelijk dank voor uw fantastische recensie en voor het delen van uw ervaringen met uw bestelling. We zijn blij dat we u volledig tevreden hebben kunnen stellen en hopen dat u in de toekomst weer aan ons denkt wanneer u bloemen wilt versturen.
Met vriendelijke groeten,
Het Euroflorist Klantenserviceteam
Het was weer een mooie bos bloemen !!
Beveelt aan
29 September 2026
Hans
Assendelft
Beste klant,
Wat fijn dat alles soepel is verlopen. Uw korte maar veelzeggende beoordeling laat zien dat u helemaal tevreden bent; hartelijk dank voor uw tijd en uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Het klantenserviceteam van Euroflorist
Een mooi boeket en mooi op tijd afgeleverd.
Beveelt aan
29 September 2026
tonny
Ugchelen
Beste klant,
Wat fijn dat alles soepel is verlopen. Uw korte maar veelzeggende beoordeling laat zien dat u helemaal tevreden bent; hartelijk dank voor uw tijd en uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Het klantenserviceteam van Euroflorist
Op tijd besteld en dan melding krijgen ban dpd dat ze dit om 21 uur bezorgen, en dit voor een verjaardag van mijn vrouw. Volgende keer bestel ik via andere bloemenwinkel die de bloemen netjes optijd bezorgen overdag. Dpd meld vaak dat ze hebben aangebeld en niemand thuis was terwijl er niet op de Ring gebeld wordt en t pakket in een hoek gooien ipv rustig neer zetten. En paar keer al bij een totaal ander adres gebracht dan ons adres. Waardeloze service! En niemand telefonisch bereikbaar van Euroflorist.
Beveelt niet aan
29 September 2026
M. Tullenaar
Hoorn
Hallo,
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw recensie.
Het spijt ons zeer te lezen dat uw bloemen niet op de gewenste leverdatum zijn aangekomen. Uw teleurstelling is begrijpelijk en we betreuren de situatie waarin u zich bevindt. Houd er rekening mee dat u een product heeft gekozen dat via de post wordt verzonden, zoals vermeld op onze website. Helaas kunnen we bij een dergelijke bestelling geen leverdatum garanderen, omdat de leverdatum altijd 1 of 2 werkdagen kan afwijken. Om teleurstellingen te voorkomen, vermelden we dit in verschillende fasen van het bestelproces.
We kunnen alleen een leverdatum garanderen als u een product kiest dat wordt bezorgd door een van onze lokale bloemisten.
We vinden het erg jammer dat u hiervan niet op de hoogte was en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Het klantenserviceteam van Euroflorist
Happy with the order
Beveelt aan
29 September 2026
Ema Anghel
Bucharest
Hello,
Thank you very much for your fantastic review and for sharing your experience with your order. We are delighted that we were able to fully satisfy you and hope you will think of us again in the future when you wish to send flowers.
Kind regards,
The Euroflorist Customer Service Team
Snel bezorgd met duidelijke communicatie
Beveelt aan
28 September 2026
Helma
Hilversum
Hallo,
Hartelijk dank voor uw fantastische recensie en voor het delen van uw ervaringen met uw bestelling. We zijn blij dat we u volledig tevreden hebben kunnen stellen en hopen dat u in de toekomst weer aan ons denkt wanneer u bloemen wilt versturen.
Met vriendelijke groeten,
Het Euroflorist Klantenserviceteam
Ik kan hier niet over oordelen omdat ik voor het eerst vanuit het buitenland een boeket heb laten afleveren. Ik heb geen bevestiging gekregen dat het geleverd was op de gevraagde datum, dus heb het via de opdrachtgever moeten navragen. Dat vind ik vervelend. Maar het boeket was mooi en werd op de afgesproken datum geleverd. Ik moet hieronder jullie aanbevelen en krijg enkel de keuze tussen ja of nee. Dat vind ik persoonlijk nogal flauw. Ik zou voor een neutraal antwoord willen kiezen. Daarom antwoord ik nee. Omdat dit soort enquêtes niet goed ineen zitten qua antwoordmogelijkheden.
Beveelt niet aan
26 September 2026
M. Ruys
Kontich
Beste klant,
Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 10.00 en 11.00 uur, of u kunt ons een e-mail sturen via [email protected]. Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Euroflorist
Mooie bos bloemen besteld die dezelfde dag geleverd is. Minpuntje is wel dat de ontvanger niet thuis was. Bos bloemen is bij de buren afgegeven, maar geen kaartje in de bus gedaan. Duurde een dag voor de bos bij de juiste persoon in huis was...
Beveelt aan
25 September 2026
Thomas Meyer
Lexmond
Hallo,
Hartelijk dank voor uw fantastische recensie en voor het delen van uw ervaringen met uw bestelling. We zijn blij dat we u volledig tevreden hebben kunnen stellen en hopen dat u in de toekomst weer aan ons denkt wanneer u bloemen wilt versturen.
Met vriendelijke groeten,
Het Euroflorist Klantenserviceteam
Zeer goed
Beveelt aan
25 September 2026
Roos de Windt
Nieuwegein
Hallo,
Hartelijk dank voor uw fantastische recensie en voor het delen van uw ervaringen met uw bestelling. We zijn blij dat we u volledig tevreden hebben kunnen stellen en hopen dat u in de toekomst weer aan ons denkt wanneer u bloemen wilt versturen.
Met vriendelijke groeten,
Het Euroflorist Klantenserviceteam
ALL WENT WELL. BEAUTIFUL FLOWERS. SENT ON TIME. THANK YOU.
Beveelt aan
25 September 2026
HELENA
ATHENS, GREECE
Hello,
Thank you very much for your fantastic review and for sharing your experience with your order. We are delighted that we were able to fully satisfy you and hope you will think of us again in the future when you wish to send flowers.
Kind regards,
The Euroflorist Customer Service Team
Hullenbergweg 250
1101 BV Amsterdam
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Bouquets, Flowers
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.