Laden reviews...
Laden reviews...
658 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Reviews describe generally reliable delivery and a broad range of bouquets. Some customers report delays or issues with replacements, but many are satisfied with the quality and timely arrival. Overall, experiences vary by location and specific orders.
Goed boeket en goed afgeleverd
Beveelt aan
6 June 2026
Sjoukje de jong
Koostertille
Ik vond het zeer slecht had op woensdag rond 01:00 besteld er stond dat het de volgende dag binnen zou komen met de spoed bezorging. Niks van waar ik kreeg mijn bloemen pas dinsdag binnen. Helaas was mijn hele planning helemaal mis gegaan. En als compensatie kreeg ik een 5 euro tegoed bon aangeboden daar koop je geen roos mee.
Beveelt niet aan
6 June 2026
Du
Wilnis
Tout ça bien
Beveelt aan
6 June 2026
Hendrikje
Fully Zwitserland
Je zal wel weer horen van mij
Beveelt aan
5 June 2026
ANDREE
Pinellas Park
Het zal soms best goed gaan, maar als ik een bos bloemen bestel bestelnummer NL24462681 in den Haag waar het vol zit met bloemisten en ik op dag ven levering NIKS hoor, NIKS krijg en het blijf op onderweg staan dan gaat er iets niet goed. Als ik dan die avond nog een bericht stuur, krijg ik om 9 uur in de ochtend een bericht van we zoeken contact met de bloemist (oftewel we sturen een mail of postduif) en latyen snel wat horen 3 uur later de dag erna nog niets gehoord, dan maar een klacht waar gelijk op gereageerd word zoals iedereen ziet,.....met we gaan het oplossen ...... NOT Ik stuur zoals gevraagd gelijk een mail waar ik wederom een goed uur op een reply moet wachten en hoor dan..... vervelend voor je maar we geven onze bloemisten 48h om te reageren en dan hoor jij pas wat Dat staat haaks op de reactie op mijn klacht en er word ook geen moeite gedaan, want elke bloemist kan je ook even bellen, want alle nummers zijn bekend. Mijn Vriendin gaat moren weer naar haar zieke moeder en is dan 1,5 week weg,...dus wat dan ? Die bloemen hebben dan geen nut en ik ga daar niet voor betalen, ik betaal voor zoals er stond levering dezelfde dag, niet na 24 + 48 uur. Blijf ver weg van Euroflorist, betaal liever nog meer want ben bang dat ik me geld kwijt ben en een vriendin Als het vandaag niet geleverd kan worden wil ik mijn geld terug want morgen gaat ze waarschijnlijk alweer weg
Beveelt niet aan
5 June 2026
Maurice x
Den Haag
gisteren ochtend een mooie grote bos bloemen besteld kreeg later een trekking terwijl ik wel gewoon bij een bloemist had besteld dus het zou dus voor twee uur moeten worden geleverd. echter s avonds om 10 uur nog steeds niks gehad de trekking bleef op onderweg staan en staat dat nog steeds een dag later vanmorgen vroeg gelijk een bericht gestuurd meerdere malen krijgt geen antwoord het is nu alweer bijna half één en app vanaf vanmorgen niks meer vernomen van euro florist ik vind het erg vervelend want deze bos bloemen hadden een hele speciale betekenis en als deze niet snel geleverd worden een probleem. raar dat we niet even gecommuniceerd worden of graag wordt aan de bloemist hoe vat en dit weer aan mij wordt doorgegeven we zijn nu inderdaad alweer ruim 3 uur verder sinds het bericht van we hebben contact gezocht met de bloemist
Beveelt niet aan
5 June 2026
Maurice
Den Haag
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen heel goed dat dit bijzonder teleurstellend is, zeker gezien het speciale karakter van uw bestelling.
Dit is niet het serviceniveau dat u van ons mag verwachten. Stuur ons alstublieft een e-mail naar [email protected], zodat wij uw bestelling in orde kunnen maken.
Onze excuses voor het gebrek aan communicatie en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Klan
It was really great you could deliver beautiful flowers in a remote area the next day!
Beveelt aan
4 June 2026
Esther
Amsterdam
Dear Customer,
Thank you so much for your wonderful review! We’re glad to hear that you’re satisfied with the quality of the flowers. We hope to serve you again in the future. 🌸
Best regards,
The Euroflorist Customer Service Team
Kwaliteit van de bloemen is goed
Beveelt aan
4 June 2026
George
Heerhugowaard
Beste klant,,
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de bloemen. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. 🌸
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
5 dagen verpakt ergens neergezet en dan aanbieden? Verlept, bruin en dat voor €26,90. Leuk verdienmodel. Met zo n bos raak je snel je vriendin kwijt. En dan krijg je van Euroflorist.....nog een bericht hoe de service vond. Dat mag duidelijk zijn. Ik heb zojuist het geldbedrag teruggeeist, want dit is een regelrechte WANPRESTATIE.
Beveelt niet aan
3 June 2026
Bob van Aalst
HORSSEN
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback en uw bestelling bij ons.
Het spijt ons zeer te lezen dat u niet tevreden was met de geleverde bloemen.
U kunt erop vertrouwen dat alleen verse, lang houdbare (7 dagen!) bloemen voldoen aan onze hoge kwaliteitsnormen en we bieden onze oprechte excuses aan als dit bij u niet het geval was.
Het is voor ons cruciaal dat deze kwaliteit ook geldt voor onze klanten en we verzoeken u vriendelijk een foto van de levering te sturen naar [email protected] , zodat we uw klacht kunnen behandelen.
We danken u dat u ons de kans heeft gegeven uw klacht te beoordelen en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Verwelkte bos bloemen
Beveelt niet aan
31 May 2026
Veronique Geerts
Curacao
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback en uw bestelling bij ons.
Het spijt ons zeer te lezen dat u niet tevreden was met de geleverde bloemen.
U kunt erop vertrouwen dat alleen verse, lang houdbare (7 dagen!) bloemen voldoen aan onze hoge kwaliteitsnormen en we bieden onze oprechte excuses aan als dit bij u niet het geval was.
Het is voor ons cruciaal dat deze kwaliteit ook geldt voor onze klanten en we verzoeken u vriendelijk een foto van de levering te sturen naar [email protected], zodat we uw klacht kunnen behandelen.
We danken u dat u ons de kans heeft gegeven uw klacht te beoordelen en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenserviceteam van Euroflorist
Was easy to order flowers and my dad said that the arrangement was beautiful
Beveelt aan
31 May 2026
Buffee
Bloomfield
Hello,
Thank you for your rating. We’re glad you chose our service and hope to fully delight you with your next flower order!
Warm regards,
Euroflorist Customer Service Team
Mijn nichtje en haar man hebben net een dochtertje, ze waren heel blij met de bloemen en het beertje.
Beveelt aan
30 May 2026
Joop
Westland
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Het doet ons veel plezier dat u tevreden bent met onze service. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn en bloemen te bezorgen voor iemand die u dierbaar is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Team Euroflorist
goed
Beveelt aan
30 May 2026
Wim
Schijndel
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Het doet ons veel plezier dat u tevreden bent met onze service. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn en bloemen te bezorgen voor iemand die u dierbaar is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Team Euroflorist
In de ochtend besteld 's middags geleverd!
Beveelt aan
28 May 2026
Marion
Vleuten
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Het doet ons veel plezier dat u tevreden bent met onze service. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn en bloemen te bezorgen voor iemand die u dierbaar is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Team Euroflorist
op tijd bezorgd met een complement hierbij van de ontvanger voor dit originele boeket dat met zorg was samengesteld met nog bloemen in knop en dus ook nog langer van de opengaande knoppen tot bloem kon worden genoten.
Beveelt aan
28 May 2026
Mariette
Enspijk
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Het doet ons veel plezier dat u tevreden bent met onze service. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn en bloemen te bezorgen voor iemand die u dierbaar is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Team Euroflorist
Na een uiterst belabberde ervaring met Greetz op zoek naar een alternatief. Zeker in EuroFlorist gevonden; een prachtig boeket en geleverd volgens afspraak! Zeer tevreden.
Beveelt aan
27 May 2026
Hilde
Alkmaar
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Het doet ons veel plezier dat u tevreden bent met onze service. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn en bloemen te bezorgen voor iemand die u dierbaar is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Team Euroflorist
Erg teleurgesteld in mijn ervaring met Euroflorist. Ik bestelde een boeket van €38 specifiek vanwege de lelies en de luxe uitstraling op de website voor de verjaardag van mijn moeder. Het ontvangen boeket leek echter totaal niet op de foto en bevatte niet eens één lelie. Ik begrijp dat bloemen soms iets kunnen afwijken vanwege beschikbaarheid, maar dit ging veel verder dan een kleine substitutie. Voor de kwaliteit en uitstraling van het ontvangen boeket had ik net zo goed een supermarktboeket kunnen kopen voor minder dan de helft van de prijs. Nog frustrerender was de klantenservice. Ik kreeg meerdere standaardreacties waarin alleen naar algemene voorwaarden werd verwezen, zonder echt inhoudelijk in te gaan op mijn klacht. Uiteindelijk werd er helemaal niet meer gereageerd. Zonde, want juist bij een verjaardag verwacht je dat een bedrijf wat meer moeite doet om een klant serieus te nemen.
Beveelt niet aan
27 May 2026
Jelisa
Almere
Goedendag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet volledig naar wens was. We zouden graag horen hoe we uw volgende bloemenbezorging kunnen verbeteren. Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Team Euroflorist
Bestelling moest ik helaas vanwege vervelende redenen annuleren omdat ik iemand niet meer kon feliciteren wat eerder nog wel kon. Geannuleerd binnen de afgesproken tijd. Bleek toch niet te kunnen. Hele rare service!
Beveelt niet aan
24 May 2026
Stephanie
Borne
Goedendag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet volledig naar wens was. We zouden graag horen hoe we uw volgende bloemenbezorging kunnen verbeteren. Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Team Euroflorist
Een boeket besteld om op moederdag bij mn schoonmoeder te laten bezorgen. Bestelling was geslaagd, betaald met ideal en ontvangstbevestiging in de mail gehad. Een paar dagen later bleek mn schoonmoeder nooit een boeket te hebben ontvangen. Ik mn mail nagekeken, maar niks geen mail gehad. Toen op mn rekening gekeken, en zag tot mn verbazing dat het geld 2 dagen erna gewoon was teruggestort. Als iets niet lukt wegens drukte oid, kan uiteraard gebeuren, maar dan is het een kleine moeite om dat ook even te laten weten. Ik zou er zowat ruzie door hebben gekregen.
Beveelt niet aan
21 May 2026
Ellen
Zwolle
Złożyłam zamówienie przed południem, zrobiłam przelew, a po południu moja córka cieszyła się z pięknej wiązanki kwiatów i życzeń. Czy można mieć lepiej? Coś pięknego.
Beveelt aan
21 May 2026
Marta
Kraków
MOOIE BLOEMEN EN PRIMA LEVERING
Beveelt aan
20 May 2026
Cees
NIEUWERKERK AD IJSSEL
Zeer tevreden
Beveelt aan
20 May 2026
Richard Kok
Amsterdam
Ruim een week van tevoren besteld en dan redden ze het niet om het tijdig af te leveren. Heel vervelend!
Beveelt niet aan
20 May 2026
Bianca
Hoorn
We were out on the weekend so I requested delivery on Monday. The flowers came on Sunday instead and were delivered to a neighbor
Beveelt aan
20 May 2026
Yaron
Eindhoven
Dear Customer,
We are truly sorry to hear about your experience and fully understand your concern regarding your order.
Please kindly contact us via [email protected] and include your order number so we can assist you further and ensure a faster and more effective resolution.
We sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your understanding. We look forward to supporting you.
Kind regards,
Euroflorist Nederland
Mijn beste vriendin jarig op 10 mei wat dus ook op moederdag viel. En dan een email op de zelfde dag krijgen door drukte van moederdag kunnen we de bestellingen niet aan geen keuze of het later kan of een vraag wat je liever wilt. Nee bestelling geannuleerd per mail en een tegoed van 5 euro op je volgende bestelling serieus? Als je het niet aankan of er is te veel besteld sluit dan je bestellingen af voor die dag om geen teleurstelling te krijgen of neem voor die dag extra mensen aan.
Beveelt niet aan
19 May 2026
Soof
Rotterdam
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Hullenbergweg 250
1101 BV Amsterdam
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Flowers, Bouquets
Webshops