Ik ben fan!

Via Instagram leerde ik dit merk kennen en sindsdien ben ik fan!! Eigenaresse Nina is super vriendelijk en reageert snel & behulpzaam op vragen/berichten. Daarbij vind ik de kleuren erg mooi. De (rubber)top- en basecoat gebruik ik ook graag. Enige eventuele minpuntje dat ik kan bedenken, is dat de lak bij mij vaak rondom de hals van het flesje gaat zitten. Maar als dat nou het ergste is… Ik raad Xtatic zeker aan!

Hi Simone, dank je wel voor je fijne review! :) De issue met het flesje ben ik aan het regelen met de fabriek dus hopelijk snel een niet lekkende verpakking! :) Liefs, Nina

Al bijna 2 jaar gebruik ik de producten van xtatic en nog steeds super tevreden erover. Ik gebruikte voorheen pink gellac, want ik ben begonnen met de starterskit. Maar het werkte niet voor mij, kreeg het ook bijna met geen mogelijkheid er vanaf. Uiteindelijk ben ik bij dit merk terecht gekomen en meteen heel blij ermee. De kleuren zijn mooi, het houdt zeker 2 weken en de nagellak eraf halen gaat ook soepel. Daarnaast is de klantenservice goed en als ik maar een vraag heb, kan ik zo simpel als een instagram berichtje sturen voor wat tips en tricks. Dit laatste kan je overigens al vanzelf op haar instagram vinden, wat leerzaam is :). Super tevreden en zal niet snel overstappen naar een ander merk. Wellicht wel een ander merk uitproberen voor de kleurtjes, maar tot nu toe ook daar zeer tevreden over.

Hallo Natascha, wat fijn om je review te lezen. Ik ben erg blij dat je mijn content op Instagram leerzaam vindt! Dit doe ik met heel veel plezier. Mocht er iets zijn, weet je mij te vinden :) Liefs, Nina

Mooie producten en niet duur

Goede producten, niet duur en snel en goed verpakt verzonden.

Dank je wel, Astrid :)

Fijne producten en top service

Producten worden snel en netjes ingepakt geleverd. Ook zijn de producten van goede kwaliteit, de gelpolish dekt goed en het assortiment bestaat uit unieke kleuren. Ik zou Xtatic zeker aanraden!

Dank je wel lieve Iris! :) Ben blij dat je tevreden bent met Xtatic. Liefs, Nina

De kleuren zijn net even (positief) anders dan andere merken!

Ik vind de kleuren allemaal net even anders dan andere merken, waardoor je net wat meer opvalt! Daarnaast vind ik de kwastjes fijn en werken de gellakken makkelijk.

Ahh, wat super fijn om te horen Amarins! Dank je wel voor je fijne review! Liefs, Nina

Zowel de service als het product.. top!!!

Fijn om te horen, Patricia! Dank je wel voor je review! Liefs, Nina

Heel blij mee!!!

Super fijne gellak. Ik had eerst een ander maar merk maar deze kan niet tippen aan xtatic!!! Heel blij mee!!!

Kijk! Hier doe ik het voor! Super fijn om te horen Marieke! :) Liefs, Nina

Mooi, persoonlijk merk

Ik heb goede ervaringen met het merk Xtatic, zowel persoonlijk als in mijn salon. De kwastjes lakken fijn, de kleuren zijn mooi en ze dekken goed in 2 of soms 3 laagjes. Het persoonlijke contact is laagdrempelig en maakt voor mij dat een merk voor mij nog mooier is om mee te werken dan "de grote" merken. De passie voor nagels straalt er van af.

Dank je wel, Lis! Ik ben erg blij om je review te lezen en te zien dat de Xtatic kleurtjes in de smaak vallen bij je klanten! :) Liefs, Nina

Echt super!

Ik heb al meerdere keren besteld bij xtatic, de verzending is snel, de gellak is gewoon super. Lakt heel fijn en de kleuren zijn heel mooi. De bestelling is altijd zorgvuldig en leuk ingepakt. Echt top!

Hi Jill, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de Xtatic producten! Dank je wel voor je review. :) Liefs, Nina

Velpsestraat 219 2573SK Den Haag