Snel, duidelijk en vriendelijk

Onze bouwkundige keuring werd uitgevoerd juli '23 door Nick Meijer. Heel vriendelijke, kundige man die uitvoerig te werk ging en de tijd nam voor de keuring. Ook gaf hij ons tijdens de keuring tips voor energiebesparende mogelijkheden en waar wij op moesten te letten bij op te vragen offertes voor direct uit te voeren verbouwingen. Deze extra service hadden wij niet verwacht en ook werd aangegeven dat wij naderhand mochten bellen over vragen uit het rapport. Al met al zou ik iedereen Q-Keur aanraden als partij voor een bouwkundige keuring.

Zeer vriendelijk en heel behulpzaam!

Wij zouden QKeur zeker aanraden. Ze hebben de bouwkundige keuring prima uitgevoerd, en ruim de tijd genomen voor al onze vragen. De kruipruimte was niet makkelijk te bereiken, maar dat houdt ze niet tegen om alsnog onder het huis te kruipen. Dankjewel voor de service!

Zeer uitgebreide keuring en uitstekende adviezen over onze verbouwing

Wij hebben gekeurd met Danny van QKeur en waren zeer onder de indruk van de uitvoering van de keuring. Het huis werd compleet binnenstebuiten gekeerd om alles te inspecteren, het dak en de kruipruimte werden niet overgeslagen. Ook had Danny een zeer uitgebreide kennis over verduurzaming en heeft onze verbouwingsplannen met ons besproken en geadviseerd. Wij hebben nu een veel beter beeld van de woning en beseffen ons nu veel meer waar we aan gaan beginnen. We gaan QKeur zeker aanbevelen bij vrienden van ons die ook op het punt staan om te kopen.

Boteyken 325 3454 PD De Meern