gute Geschäftsbeziehung

nette Betreuung und guter Service - die Magnet-Boxen sind qualitativ in Ordnung zu akzeptablen Preisen.

Stiptheid heel goed, maar er zaten 2 dozen beschadigde dozen bij.

Vlotte levering, dozen waren mooi & stevig. Jammer genoeg zaten er 2 beschadigde dozen bij die onbruikbaar waren.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Leila, Hartelijk dank voor je review, en spijtig te horen dat 2 dozen beschadigd zijn. Wij willen dit graag compenseren of we ruilen deze kosteloos voor je om. Stuur ons svp een bericht op [email protected] zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke Groet, Geschenkdozen direct Customer service.

Correct

Alles in orde, niets op aan te merken..

Snelle levering en goede service.

Heb een aantal tasjes besteld voor mijn winkel. Ik ben op een prettige manier geholpen, er werd meegedacht. De tassen werden snel bezorgd en over de prijs kwaliteit verhouding ben ik erg tevreden. Ik ga zeker mijn volgende tassen hier weer bestellen.

Goed advies en snelle levering

Mooie, stevige magneetdozen.

Prima producten, keurige levering, alles volgens afspraak.

Kwalitatief goede producten, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, alles gegaan volgens afspraak.

7 Siloweg s-Herogenbosch 5222 BN

(073) 522 98 00

Über Papyrasse | Geschenkdozen direct

Geschenkdozen direct is uw leverancier van luxe geschenkverpakkingen voor promotie en cadeau. Ruime keuze aan geschenkdozen, linten , decoratie, verzendverpakkingen en draagtassen.

Kiyoh Bewertungen