Makkelijk bestellen en snelle levering

Veel keuze en leuke aanbiedingen

Kom hier zeker nog een keer terug.

klote geen mooie keus

jammer te weinig boksers met een mooie print,alle maal die domme effen kleuren,koop eens iets beters in ze zijn er wel maar jullie kopen alle koopjes die aan geboden worden.

Goede kwaliteit, prima prijs. Snel geleverd.

Hoi Bert, Bedankt voor de mooie complimenten en de vijf sterren. Daar worden we heel blij van. Zien we je nog eens terug bij één van onze webshops? Groetjes, Roos - boxers.nl

goede service

geweldig

Hoi Steven, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Roos - boxers.nl

Goed als altijd

Wederom een aantal Bjorn Borg microfiber boxers gekocht. Top product, top pasvorm en blijven heel mooi in de was. Ik ben een zeer tevreden klant.

Hoi Rene, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Roos- boxers.nl

Uitstekend!

Goede kwaliteit en snelle levering,

Hoi Ruud, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de goede kwaliteit en de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Roos-Boxers.nl

snelle en accurate service en levering

Hoi Leo, Bedankt voor het mooie compliment en de vijf sterren. Daar worden we heel blij van. Zien we je nog eens terug bij één van onze webshops? Groetjes, Roos - boxers.nl

Hele fijne webshop die ook nog eens super snel leveren. Voor 22:00 besteld op zondag en op maandag al in huis. De Bjorn Borg multipacks ook nog eens super scherp geprijsd en duidelijke informatie op de site. Vorige keer bij Bjorn Borg zelf besteld, maar die kunnen hier in geen enkel opzicht aan tippen. Jullie hebben er een nieuwe vaste klant bij!

Hoi Hans, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn dat dit dan ook is gelukt! Leuk om te horen dat je vaker bij ons zou willen bestellen. We zien je dan ook graag nog eens terug in één van onze webshops! Groetjes, Roos - boxers.nl

Leuke aanbieding en snel bezorgd

Leuke aanbieding en een snelle bezorging

Hoi Ron, Supertof dat je zo tevreden bent over de snelle levering. We wensen je veel plezier met jouw product en we hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Roos- boxers.nl

Het is prima ondergoed

Hoi Mary, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Roos- boxers.nl

Gewoon Prima.

Product als gepresenteerd op de website. Zitten fijn. Prima lengte. Mooi verpakt. Zeer betaalbaar. Duurzaam op alle fronten. Kortom: gewoon prima.

Hoi Willem, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Roos - boxers.nl

Normaal, goed.

Hoi Robert, Bedankt voor je vijf sterren beoordeling! Daar worden we super blij van, bedankt. Hopelijk kun je nog heel lang met je nieuwe product, maar mochten ze een keer aan vervanging toe zijn, dan zien we je graag weer terug in één van onze shops! Groetjes, Roos - boxers.nl

Superzachte duurzame boxers en slips

Snel bezorgd, fijne kwaliteit, superzachte stof, goede pasvorm. Misschien ook multipack 4 stuks doen? Scheelt verpakkingsmateriaal.

Hoi Jeanine, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We horen het graag als je nog tips voor ons hebt zodat we je de volgende keer 100% tevreden kunnen maken. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Roos-boxers.nl

Goede producten, goede service!

Gebruiksvriendelijke website, eenvoudig om te bestellen. Goede prijs. Vlotte levering.

Hoi Jos, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Roos-boxers.nl

super

Snelle en perfecte levering!

Hoi Ramon, Wat fijn om te horen dat alles omtrent je bestelling soepel verliep en dat je ons hiervoor vijf sterren hebt gegeven! Hier doen we ons uiterste best voor en vinden het dan ook ontzettend leuk om te horen dat dit is gelukt. We wensen je veel draag plezier en zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Roos- boxers.nl

Gewoon TOP

PRIMA KWALITEIT SNELLE EN GOEDE LEVERING

Hoi (naam), Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle levering! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-boxers.nl

goede boxers

snel geleverd en 7 mooie boxers voor een redelijke prijs

Hoi Jimmy, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.nl

Genoeg keus, vlot geleverd

Genoeg keus in diverse aantallen. Gemakkelijk te bestellen en vlot geleverd.

Hoi (naam), Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We willen je hier graag voor bedanken. Goed dat je zo tevreden bent over ons grote assortiment en de snelle levering. We hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Mooie producten en uitgebreide website.

Ruime keuze in mooie boxers. Overzichtelijk geplaatst. Veel merken.

Hoi Hans, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment! We zien je graag nog eens terug op één van onze webshops en hopen dat je dan 100% tevreden bent. Groetjes, Linde-boxers.nl

Goede ervaring, goede kwaliteit, en snelle levering .

Hoi Aart, Bedankt voor de mooie complimenten en de vijf sterren. Daar worden we heel blij van. Zien we je nog eens terug bij één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.nl

Fijne boxers

Hoi Ronald, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.nl

Snel en degelijk

Steeds in orde

Hoi (naam), Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven, dat waarderen we enorm. Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops en hopen dan vijf sterren te scoren! Groetjes, Linde-boxers.nl

Prima,

De maatvoering klopte, maar er werden andere kleuren bezorgd dan besteld. En er stond niks over op de site dat de kleur er tijdelijk niet was. Zat ook niks bij de levering, of in de mail waarin stond wat de reden was. Ik heb het geaccepteerd omdat ik ze nodig had, maar vindt het wel vreemd.

Hoi Jan, Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde items hebt ontvangen. We nemen hierover contact op via de mail. Groetjes, Linde-boxers.nl

prima en snel

leuke verpakking, snel geleverd. Fijn dat verschillende webshops gecombineerd kunnen worden

Hoi Raoul, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshops en over de snelle levering! We zien je graag terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-boxers.nl

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!