Bestelling keurig geleverd zoals gewenst. Boxers.nl komt afspraak dus na. Ga hier vaker bestellen!

Hoi Sven, Super tof dat je ons met een 10 hebt beoordeeld! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent en vaker bij ons gaat bestellen. Veel draag plezier gewenst en tot de volgende keer! :) Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Goede prijzen, snelle verzending ! Alles klopt.

Hoi Jan, Bedankt voor je positieve review! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. We wensen je veel draag plezier en zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Boxers

Superkwaliteit boxers, bestelling en levering ging supersnel. Eerst 6 besteld...volgende dag in huis. Na ontvangst nog 6 besteld en weer de volgende dag in huis....geen toeval dus.

Hoi Christian, Heel erg bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de boxers en de snelle levering. Hopelijk heb je er lang plezier van. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Heel goed!

Mooie kwaliteit en kleuren , zitten fijn!

Hoi Maarten-Jan, Onwijs bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit/kleuren van de boxers en dat ze zo fijn zitten! Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Kaylee - boxers.nl

heel mooi

de boxers zien er mooi uit en mijn man is er super blij mee

Hoi Hans, Heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je man zo blij is met de boxers. Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Hoi Ruud, Heel tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Ze zitten altijd goed

Jammer dat er te weinig zijn in mijn maat

Hoi P, Wij waarderen je beoordeling enorm. Wat jammer dat er niet veel in je maat was op de website. We proberen zoveel mogelijk variatie en keuze in elke maat aan te bieden. Hopelijk zit er de volgende keer meer voor je tussen. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Prima boxer shorts

Ik weet mijn maat en kan zo makkelijk bestellen. Helaas deden de kortingcodes van Sovendus het tot 2 x toe niet! Jammer gemiste kans.

Hoi Wessel, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat jammer dat je kortingscode niet werkte. Je mag hier uiteraard altijd contact met ons over opnemen zodat we het voor je kunnen oplossen. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Goed product en levering zoals beloofd

Ruime keuze, eenvoudig te bestellen en snelle levering

Hoi G, Oosterhout, Bedankt voor het schrijven van je positieve beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop! We wensen je veel draag plezier en zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Geen ervaring . Uitstekend

Hoi Aneliya, Heel erg bedankt voor je review. Fijn dat je ons met een 10 hebt beoordeeld. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

No problems!

Makkelijk besteld en de volgende dag in huis. Prima product, voldoende verpakt.

Hoi Michael, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. We zouden het leuk vinden je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Alles perfect geleverd

Hoi Yves, Super tof dat je zo tevreden bent met je bestelling en ons daarom een 10 hebt gegeven! We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Besteld en snel bezorgd. Prina kwaliteit!

Hoi Inez, Heel erg bedankt voor je positieve review! goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van je bestelling en het snelle leveren ervan. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer! :) Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Snelle levering. Uitstekende Hugo Boss boxer shorts

Snelle levering. Uitstekende Hugo Boss boxer shorts

Hoi Jelle, Bedankt voor het schrijven van je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Mooie boxers snelle en correcte levering.

Tevreden klant

Hoi, Wij waarderen je beoordeling enorm. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent! We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Snel goed en redelijk voordelig

Snelle en correcte levering

Hoi Lambertus, Heel erg bedankt voor je positieve review op Kiyoh! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te versturen en bij je te leveren. Fijn om te horen dat dit is gelukt en je hier zo tevreden over bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Ruime keuze

Makkelijk zoeken en altijd snelle levering

Hoi Wil, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Mooie boxer tegen een goede prijs

Mooie Levi boxers besteld, die nergens goedkoper waren dan hier. Goede kwaliteit snelle levering en ook nog eens mooi ingepakt ( het was een cadeautje)

Hoi Joyce, Onwijs bedankt voor het geven van deze mooie review! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de bestelling. Hopelijk viel het cadeau goed in de smaak en zien we je nog eens terug! Groetjes, Kaylee - boxers.nl

De boxers zijn snel geleverd en van een mooie kwaliteit. De prijs was concurrerend.

Hoi Floris, Bedankt voor je toffe review! Leuk om te horen dat je zo blij bent met je bestelling. We wensen je veel draag plezier en zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Gewoon goed

Boxers besteld en snel geleverd. Blij mee

Hoi Willie, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je bestelling zo snel is geleverd. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Hopelijk kunnen we je dan 100% tevreden maken. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Super snel, transparant en met een knipoog!

Snelle levering, ik werd van alle stappen op de hoogte gehouden en de mails waren lekker vlot en informeel!

Hoi Freek, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling en het verloop ervan. We zouden het leuk vinden je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Prima website en snelle levering

Makkelijke website, en zeer snel mijn bestelling juist ontvangen!

Makkelijk snel en goed geleverd

Makkelijk snel en goed geleverd

Prima bezorging

Prima bezorging

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!