Zoals altijd: op tijd en goede kwaliteit

Prima! Goede kwaliteit, veel keuze en aanbiedingen. Levering op tijd en goede info over boortgang

Hoi Maarten, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We willen je hier graag voor bedanken. Goed dat je zo tevreden bent over ons grote assortiment en over onze snelle levering. We hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Hoi Sebas, Wauw! Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde.boxers.nl

Top goede en snelle service

Hoi Marcel, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.nl

Prima zit comfort

Prima zit comfort, zit lekker.

Hoi Henk, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We horen het graag als je nog tips voor ons hebt zodat we je de volgende keer 100% tevreden kunnen maken. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Linde-boxers.nl

ik vind ze vergeleken met de vorige groot

onderling zijn ze ook niet allemaal even groot.

Hoi Mario, Bedankt voor je beoordeling op kiyoh.. Wat vervelend om te horen. We gaan hierover contact met je opnemen per mail. Groetjes, Rose-Lynn - boxers.nl

Fijne set boxers en goede kwaliteit. Ook voor een leuke prijs! En zeer snel verzonden.

Hoi Kayleigh, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Zoals altijd weer alles perfect geregeld!

Van bestelling tot levering helemaal goed.

Hoi Joop, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.nl

Perfecte pasvorm

Zitten super perfecte pasvorm En geen zweet op plekken waar je dat niet wilt

Hoi Evert-jan, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-boxers.nl

Dikke prima!

Keurige, snelle verzending. En product zoals ik verwacht had. Dikke prima!

Hoi Martijn, Wauw, wat een mooie vijf sterren review! Daar worden we super blij van, bedankt. Hopelijk kun je nog heel lang met je nieuwe product, maar mocht het een keer aan vervanging toe zijn, dan zien we je graag weer terug in één van onze shops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Snelle levering, goede kwaliteit. Niet te duur

Hoi Monique, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn dat dit dan ook is gelukt! We zien je graag nog eens terug in één van onze webshops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Zoals verwacht

Snelle levering en product prima in orde.

Hoi Deborah, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.nl

Gemakkelijk om online te bestellen, snelle bezorging en goede kwaliteit. Ik ben blij met jullie. En mijn man ook. Fijne slips om te dragen, zegt hij en mooi!

Hoi Tineke, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-boxers.nl

Uitstekende kwaliteit, snelle levering.

Veel keus uit mooie merken en veel soorten en uiteraard alle maten ondergoed (meer dan alleen boxers). Bestelling snel en foutloos geleverd. Al met al zeer tevreden mee.

Hoi Rinko, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We willen je hier graag voor bedanken. Goed dat je zo tevreden bent over ons grote assortiment. We hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Heel revreden

Hoi Jozsef, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Linde - boxers.nl

Bestel ze volgende keer weer hier.

Snelle verzending, prima bedrijf. Bestel ze volgende keer weer hier.

Hoi Eric, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn dat dit dan ook is gelukt! Leuk om te horen dat je vaker bij ons zou willen bestellen. We zien je dan ook graag nog eens terug in één van onze webshops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Hoi Koos, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Linde- boxers.nl

Fijne boxers

Fijne zittende boxers, stevige heupband en zachte stof

Hoi Marcel, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde - boxers.nl

Post niet aangekomen

Post niet aangekomen

Hoi Nuru, Wat vervelend om te horen dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt. We zien dat we inmiddels contact met je hebben gehad via de mail. Groetjes, Linde-boxers.nl

Correcte opvolging, super kwaliteit

Ik bestel graag via boxers.nl, want alles wordt correct opgevolgd én je komt dus niet voor negatieve ervaringen te staan.

Hoi Patrick, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We horen het graag als je nog tips voor ons hebt zodat we je de volgende keer 100% tevreden kunnen maken. Hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Linde-boxers.nl

Heerlijke boxers, lekke zachte stof. Maat is prima.

Hoi Jan, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-boxers.nl

Alles liep als op rolletjes

Alles liep als op rolletjes

Hoi Ton, Super tof om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops, hopelijk kunnen we je dan 100% tevreden maken! Groetjes Linde-boxers.nl

Fijne boxer shorts

Volgens mijn man erg fijne, goed zittende boxershorts. Makkelijk bestellen en volgende dag in huis.

Hoi Pieta, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.nl

Niet goed

Heb ze teruggestuurd

Hoi Lydia, Bedankt voor je beoordeling op Trustpilot. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Groetjes, Rose-Lynn- boxers.nl

De boxers passen goed aan

Hoi Nancy, Bedankt voor je vijf-sterren review. Daar worden we super blij van, bedankt. Hopelijk kun je nog heel lang met je nieuwe boxers, maar mochten ze een keer aan vervanging toe zijn, dan zien we je graag weer terug in één van onze shops! Groetjes, Linde-boxers.nl

Weinig keuze in xs.

Voor mannen is er weinig keuze in xs maten. Dat is jammer! Ik ben 64 jaar en leidt aan chronische diarree. Moet helaas terug naar xs, maar die zijn er niet zoveel.

Hoi Rinus, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er momenteel niet veel aanbod is in jou maat. Hopelijk zat er wel wat tussen wat geschikt is voor je. Groetjes, Kaylee - boxers.nl

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!