Goede service, prima prijs.

Heel prettig. Ik had mijn bestelling binnen een dag al binnen.

Superrrrr

Klant vriendelijk zoeken naar oplossing voor al mevr kaylee zin is uitstekend.

Top levering.

Besteld en supersnel geleverd. Erg tevreden.

Helmaal geweldig. Uitstekende kwaliteit en snel geleverd.

Uitstekende sokken

Zitten lekker en snelle levering

Helemaal goed.

Makkelijk bestellen. En snelle bezorging. Was brievenbuspakketje dus hoefde ook niet thuis te zijn voor de bezorger. Goede communicatie.

Hoi Petra, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn om te horen dat dit ook is gelukt en dat dit door de brievenbus kon zodat je niet perse thuis hoefde te zijn. We hopen je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Ook grote maten

Heb maat 48 en dan valt het niet altijd mee om pasende sokken te vinden

Hoi Rob, Bedankt voor je mooie 5 sterren review, daar worden we erg blij van! Fijn om te horen dat je bij ons sokken hebt gevonden in je maat. We wensen je veel draag plezier en zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

perfect

Perfecte sokken en levering

Hoi Annemieke, Bedankt voor de vijf sterren. We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

gewoon goed van pasvorm

volgende dag geleverd naar volle tevredenheid

Hoi Ad, Heel erg bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn om te horen dat dit is gelukt. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Had deze sokken al eerder en heb ze nu bij sokken.nl gekocht. Snelle levering, prima sokken.

Hoi Etienne, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We willen je hier graag voor bedanken. Fijn dat je deze sokken ook bij ons kon bestellen en dit ook hebt gedaan. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Snelle levering en top product

Mooie sokken en snel geleverd!

Hoi Hanne, Super tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de leuke sokken en dat ze zo snel bij je zijn geleverd. Zien we je nog eens terug Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Gewoon perfect

Snel geleverd en prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Hoi Marc, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling zo snel geleverd is en dan je tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Toch nog afzakken.

Helaas zakt de rechter sok toch af. Links geen last.

Hoi Margreeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat één sok afzakt. We zullen hierover contact met je opnemen via de mail. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Hoi Anna, Bedankt voor de vijf sterren. We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Goed zoals verwacht

Zoals aangegeven ook snel gekregen ! Prima toch !

Hoi Willem, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het snelle leveren van je bestelling. We zien je graag nog eens terug in één van onze webshops, we hopen je dan 100% tevreden te maken! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Puma altijd goed

Prima kwaliteit, al jaren koop ik deze sneaker sokken. Fijne en snelle levering.

Hoi Sheila, Onwijs bedankt voor positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je na jaren nog steeds tevreden bent over de sneaker sokken van Puma. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Hemelse sokken

Hemelse heerlijke sokken bovendien heel snel bezorgd

Hoi Marijke, Wat een mooie vijf sterren review! Daar worden we super blij van, bedankt. Hopelijk heb je veel plezier van de sokken en kun je hier een lange tijd mee vooruit. Maar mochten ze een keer aan vervanging toe zijn, dan zien we je graag weer terug in één van onze shops! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Prima sokken op tijd bezorgd

Graag de bamboe kniekousen ook in wit?

Hoi Marlies, Leuk dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen op Kiyoh. Goed om te horen dat je zo tevreden bent de sokken en de levering. Wellicht komen de sokken er nog in het wit. Je kunt hiervoor het beste de site even in de gaten houden. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Geweldige service en leuke sokken

Fijne sokken, ik deel aan iedere jarige sokken uit om “ de dag vrolijk te starten”.

Hoi Leonie, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en de sokken die we verkopen. Heel tof dat je iedere jarige een paar sokken geeft om de dag vrolijk te starten! Echt super leuk! Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Fantastisch, de sokken zitten heerlijk

Hoi Edith, Ontzettend bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Leuke en goede quarter sokken

Leuke en goede quarter sokken!

Hoi Patricia, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Snel en netjes bezorgd top ‘

Hoi Marcel, Heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling zo snel en netjes is geleverd. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Precies wat ik zocht

Vlot bezorgd. Jammer dat er niet bijstond dat het een brievenbuspakje was.

Hoi, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. In de track en trace gegevens staat vaak hoe het pakketje word verstuurd. Fijn dat het pakketje snel bij je is geleverd. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Goede kwaliteit

Goed en comfortabel passende sokken.

Hoi Ria, Onwijs bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Altijd gauw geleverd

Wordt altijd binnen 2 dagen geleverd. Geen lange levertijden

Hoi, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn dat dit dan ook is gelukt! Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Bedrijfsgegevens

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

0548 612 357

[email protected]

Over sokken.nl

sokken.nl is de sokkenshop van Nederland. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.