goede sokken

het zijn goede sokkn

Hoi Steven, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! daar worden we erg blij van! Hopelijk kun je nog heel lang wandelen, lopen, dansen of juist thuis relaxen op je nieuwe sokken. Mochten je sokken ooit aan vervanging toe zijn, dan hopen we je uiteraard nog eens weer te zien bij onze shop! Groetjes, Roos - sokken.nl

head sokken gebruik ikal jaren en nog steeds tevreden

de kwaliteit is goed

Hoi Sjaak, Bedankt voor het mooie compliment! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Roos - sokken.nl

Goede sokken, snelle levering!

Mooie sokken, fijne website, snelle levering, makkelijk zoeken in soorten en stoffen. Nog fijner zou zijn als je ook op bv 100% natuurlijke materialen (zonder polyamide) kon kopen (& zoeken).

Hoi Susanne, Bedankt voor de mooie complimenten. Je feedback vinden we fijn en nemen we zeker mee! Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Roos - sokken.nl

Goede overzichtelijk website.veel sokken en de kwaliteit en prijs zijn goed.

Hoi Wilma, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Roos - sokken.nl

Prima bamboo herenboxers

Mooie bamboo herenboxers én sokjes besteld. Snel en netjes geleverd, topkwaliteit!

Hoi Hans, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Roos - sokken.nl

Lekkere sokken!

Ik vind mijn quarter sokken van nee balance prettig in het dragen, en lekker stevig!

Hoi Patricia, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Roos - sokken.nl

Prima kwaliteit

Niet goedkoop voor de grotere maten, maar de kwaliteit is geweldig! Van harte aanbevolen.

Hoi Ruud, Wauw! Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in een van onze webshops. Groetjes, Roos-sokken.nl

Goede organisatie.

Goede sokken. Ik heb maat 47, dus maat 47-51 besteld. Ze passen prima maar ik denk dat ze voor 48-51 te klein zijn.

Hoi Martin, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh!. Goed om te horen dat je tevreden bent over de sokken. Je feedback vinden we fijn en nemen we zeker mee! Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Roos- sokken.nl

Niet goed

Ik heb ze geheel volgens jullie aanwijzingen retour gestuurd en hoor niks meer. Misschien kunnen jullie dit eens uitzoeken?

Hoi Willem, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh!. Wat vervelend om te horen, als het goed is heeft mijn collega contact met jou per mail. Groetjes, Roos-sokken.nl

Super leuke sokken...

Snelle verzending en super leuke sokken in een mooie kwaliteit. De sokken waren een cadeau wat zeer goed werd ontvangen.

Hoi Marga, Bedankt voor de mooie complimenten en de vijf sterren. Daar worden we heel blij van. Zien we je nog eens terug bij één van onze webshops? Groetjes, Roos - sokken.nl

Prima dokken en fijne en snelle levering

Hoi Karin, Supertof dat je zo tevreden bent over de snelle levering. We wensen je veel plezier met jouw product en we hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Roos- sokken.nl

ik wil een review over mijn sokken schrijven

zie titel

Hoi Erwin, Bedankt voor een beoordeling op Kiyoh! We nemen contact met je op via de mail. Groetjes, Linde-sokken.nl

Goed, maar dacht allemaal Healthy Sea socks besteld te hebben, maar er waren ook Seas socks bij.

Verder zitten ze allemaal goed.

Hoi Anita, Er is een tijdje terug een naamverandering plaatsgevonden de sokken die je dus hebt besteld zijn dus gewoon van hetzelfde merk! We wensen je veel plezier met je sokken en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde sokken.nl

"Super "

Mooie website, goede communicatie en snelle bezorging.

Hoi Louis, Bedankt voor de mooie complimenten en de vijf sterren. Daar worden we heel blij van. Zien we je nog eens terug bij één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.nl

Goede klantenservice

Hoi Kitty, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.nl

Geweldige service

In mijn bestelde sokken zat een productie fout. Ze hebben mij een paar nieuwe sokken toegestuurd. Helaas zijn deze nooit aangekomen. Kwijtgeraakt bij PostNL. Ze hebben toen weer een nieuw paar sokken aan mij opgestuurd. Wat een service. Ook de correspondentie omtrent dit probleem verliep snel en vlekkeloos. Ik ben super tevreden over sokken.nl. Het klopt ZE ZIJN GEWOON GOED

Hoi Hans, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en dat het allemaal goed is opgelost. We wensen je veel plezier met je bestelling! Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.nl

Heel fijne sokken van Falke

Heel fijne sokken .Ik koop ze van het merk Falke zonder naad en dat bevalt me zeer goed. Wel wat duurder maar dan heb je ook iets .Ik koop nergens anders meer sokken, want deze bevallen me uitstekend. En de service is GEWELDIG !!!

Hoi Henny, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Wat leuk om te horen dat je vaker bij ons wil bestellen! We zien je dan ook graag terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-sokken.nl

Prima product voor een goede prijs

Prima huissokken, prima prijs en vooral een snelle levering Gelukkig geen onnodig grot verpakking

Hoi, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over jouw bestelde product en de snelle levering van jouw pakket! We zien je graag nog eens terug op één van onze webshops. Groetjes, Linde-sokken.nl

Zoals altijd keurige en snelle levering. Helemaal blij mee; ik blijf zeker klant en tot de volgende keer!

Hoi Hanny, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Leuk om te horen dat je nog eens bij ons zou willen bestellen. We zien je dan ook graag terug bij één van onze webshops! Groetjes, Linde-sokken.nl

Alles volgens afspraak en verwachting geleverd.

Hoi Kees, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-sokken.nl

prima sokken, heerlijk materiaal.

ik vind de sokken heel goed, alleen jammer dat ze niet langer zijn. Misschien heb ik de advertentie niet goed begrepen. Voor mij zou het handig geweest zijn, wanneer erbij had gestaan dat het enkel sokken zijn en geen kniekousen. Maar voor de rset ben ik dik tevreden.

Hoi Tine, Wat vervelend om te horen dat je andere sokken hebt ontvangen dan gedacht. Je zou voor de volgende keer kunnen filteren op type sokken op de site dan weet je zeker voor de volgende keer dat je de juiste sokken gaat ontvangen. We hopen je graag nog eens terug te zien op één van onze sites! Groetjes, Linde-sokken.nl

Alles netjes snell binnen gekomen en verder geen negatieve comment mooi prijs voor producten dikke 10

Hoi Sander, Supertof dat je zo tevreden bent over de snelle levering. We wensen je veel plezier met jouw product en we hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-sokken.nl

Gewoon goed

Makkelijke site. Snelle verzending

Hoi Jurrien, Bedankt voor je positieve review! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Linde-sokken.nl

Grote maten!

Heel belangrijk dat er grote maten zijn. Maar ik moet zeggen dat het merk PUMA het minst van alle sokken krimpt. Mijn vrouw waste op voorgeschreven temperatuur (30 graden) maar de sokken (maat 49) waren hierna meer maat 44/45. Dus wast ze nu met koud water in de hoop dat de nieuwe sokken niet krimpen. Intussen heb ik een kast vol met krappe sokken. Erg jammer!

Hoi Ton, Wat vervelend om te horen! Hopelijk krimpen deze sokken niet en anders mag je altijd contact met ons opnemen via de mail. Groetjes, Linde-sokken.nl

Prima product !

Prima product en super snelle levering !

Hoi Frans, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.nl

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.nl

sokken.nl is de sokkenshop van Nederland. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!