Sokken zijn super. Prijs en kwaliteit zijn top.

Hoi Roland, Super tof dat je ons met een 10 hebt beoordeeld! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de prijs/kwaliteit verhouding van de sokken. We wensen je veel draag plezier en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Leuke sokken, goed materiaal

Snel geleverd en conform de website afbeelding en goede maat

Hoi Martin, Bedankt voor het schrijven van je positieve beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook! Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Zijn en blijven mooie en sterke sokken

Blijven heel mooi en de pasvorm ook. Daarom weer nieuwe sokken besteld.

Hoi Ans, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de sokken en daarom ook weer nieuwe sokken bij ons hebt besteld. Veel draagplezier gewenst. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Snelle levering uitstekend kwaliteit.

Bestelde producten snel thuis gekregen. Kwaliteit conform verwacht, uitstekend!

Hoi Luís, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van je bestelling en het snelle leveren. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Goede rappe naar belofte geleverd...

Puma sokken gekocht en Oniel sokken gekocht na wassen uitstekend. zelf een niet te hete drogerbuurt overleven ze . eerder al grijze sport wandel sokken besteld dus ik kom zeker terug voor meer.

Hoi Ckw, Onwijs bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Fast delivery, nice quality

The delivery was so fast, only one day and the quality of the products ( we ordered socks and boxers) are good. The packaging is also nice, come with the QR code card that you can scan if you want to return, ask question , and get more info. I think it is really helpful.

Hi Quinn, Thanks for writing your lovely review. If you are happy, so are we! Hopefully we will see you again in one of our webshops. Greetings, Kaylee - sokken.nl

Goede ervaring

Prima sokken Snel geleverd.

Hoi Erika, Heel erg bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de sokken en de snelle levering. Hopelijk heb je er lang plezier van. Heb je nog tips voor ons om de volgende keer een 10 te verdienen? Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Ok

Stuur s.v.p. geen berichten meer om ‘‘s nachts 4.43 meer is hinderlijk

Hoi Antoon, Bedankt dat je ons met een 8 hebt beoordeeld. We zullen dit intern bespreken. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Weinig van wat ik zoek op voorraad, anders was de score hoger geweest.

Mijn zoon is enthousiast over zijn sokken, maar wil dan wel specifiek die hebben. Helaas zijn ze vaak niet of is er maar 1 set op voorraad. En ze slijten snel bij hem dus ik koop graag meerdere sets tegelijk. Als ze wel op voorraad zijn is de levering netjes en snel.

Hoi Linda, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat leuk dat je zoon zo enthousiast is over de sokken! :) Wat vervelend om te horen dat je steeds niet meer dan 1 set kunt bestellen. Je mag hier de volgende keer wel een mail over sturen dan kunnen we even voor je kijken of we wellicht meer sets voor je kunnen bestellen. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Prima sokken en goed ingepakt.

Hoi Jacqueline, Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook! Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Het zijn hele fijne sokjes gaan niet

Het zijn hele fijne sokjes gaan niet onder je hielen zitten. Had ze ook snel binnen

Top geholpen

Top geholpen. Klein probleemtje is goed opgelost door Sokken.nl en sokken zitten perfect. Fijn stof. Levering snel. Een 10 voor alles.

Kleurige sokken

Grote keuze aan sokken. Niet duur, wel kwaliteit. Gekocht voor mijn kleinkinderen. Blij mee.

Zeer snelle levering en uitstekende service

• Beschrijf uw ervaring Nee

Snelle levering! En...top sokken! Al vaker bestelt....zeer tevreden....

Top levering

Snelle levering en sokken zijn van goede kwaliteit

Snelle en correcte levering.

Duidelijke website, alles wat ik heb besteld werd snel geleverd.

Fijne sokken

Fijne sokken. Goede levering

Alles verliep naar de wens en de sokken

Alles verliep naar de wens en de sokken hebben het gewenste effect op mijn rode uitslag tijdens lange wandelingen

Optijd goede prijs

Optijd goede prijs

Goed artikel, kwaliteit is zeker aan te raden

Snelle levering, goede materialen en verpakking

Wat een topservice

Wat een topservice! Had sokken met hartjes besteld voor valentijnsdag. Bij het uitpakken bleek er een gat in 1 sok te zitten. Hier een foto van gemaakt en een mail gestuurd. Binnen een half uur waren er nieuwe sokken geregeld welke de volgende dag al in huis waren. Gewoon zonder gedoe is het meteen kosteloos opgelost. Top!

Nieuwe printjes.

De sokken hebben weer leuke printjes, heb meestal de lage sokjes, zitten altijd goed.

De sokken waren te groot (ik heb maat

De sokken waren te groot (ik heb maat 40, had besteld 38-42). Ze waren ook veel dikker dan ik verwacht had. Heb ze gelijk weggegeven aan sticjting Emmaus.

Snel geleverd en super fijne sokken

Snel geleverd en super fijne sokken. Deze al eerder besteld.

Over sokken.nl

sokken.nl is de sokkenshop van Nederland. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!