Heel aangenaam

Hoi Vicky, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-sokken.nl

Een goede service

Een goed en betrouwbaar bedrijf. Snelle service

Hoi Ria, We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.nl

Snel geleverd maar matige kwaliteit

Snelle levering. Zien er prima uit. Echter 1x gedragen en er zit een gaatje in. Zonde!

Hoi Roy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. We gaan hierover contact met je opnemen per mail. Groetjes, Rose-Lynn- sokken.nl

Snelle levering en makkelijk om te ruilen

Hoi Judith, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.nl

Altijd blij met nieuwe Falke sokken! Topkwaliteit!!

Hoi Marie-José, Bedankt voor je mooie 5 sterren review, daar worden we erg blij van! Hopelijk kun je nog heel lang wandelen, lopen, dansen of juist thuis relaxen op je nieuwe sokken. Mochten je sokken ooit aan vervanging toe zijn, dan hopen we je uiteraard nog eens weer te zien bij onze shop! Groetjes, Linde-sokken.nl

Slecht zitten na 1 week al gaten in meerdere sokken soms al binnen 15

In 8 van de 12 sokken zitten al een gat na 1 dag dragen, aangegeven en krijg de kosten van 1 sok vergoed. Ja je ziet het goed van 1 som

Mooie sokken in een grote maat!

In mijn maat (47) is het soms lastig goed passende sokken te kopen.

Hoi, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We willen je hier graag voor bedanken. Goed dat je zo tevreden bent over ons grote assortiment. We hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-sokken.nl

oke

oke

Hoi Will, Super tof om te horen dat je blij bent met je aankoop! We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops, hopelijk kunnen we je dan 100% tevreden maken! Groetjes Linde-sokken.nl

Ik had niet de gewenste sokken besteld, teruggestuurd, wat heel makkelijk was en binnen 2 dagen mijn geld op de rekening. Dat noem ik nu service!!

Hoi Wietske, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.nl

Snelle service en goede kwaliteit!

De sokken waren de volgende dag al binnen. Kortom snelle service en goede kwaliteit..

Hoi Syem, Bedankt voor de vijf sterren. We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Mooie sokken

Mooie sokken. Goed advies.

Hoi Rita, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling en het advies wat je hebt gekregen. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Alles super!

Snelle levering en prima product.

Hoi Theo, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Hele snelle leverkng

Kwaliteit sokken, groot assortiment, hele snelle levering en gratis inpakservice. Sokken.nl is zeker een aanrader.

Hoi Lilian, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Mooi maar prijzig

De sokken zijn echt prachtig In de winkel zag ik het echter goedkoper Online is de prijs verhoogd

Hoi Mariette, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Leuk om te horen dat je de sokken zo mooi vind! Hopelijk heb je er ondanks de hogere prijs dan in de winkel toch veel plezier van en zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Supersnelle service

Deze sokken gelukkig nog ergens te krijgen, gebruiken ze al jaren. Zakken niet af!!

Hoi Anja, Bedankt voor de vijf sterren. We waarderen je beoordeling enorm! Wat leuk om te horen dat je de sokken die je al jaren gebruikt bij ons nog kunt bestellen. Hopelijk heb je er lang plezier van en zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Heel betrouwbaar

Sokken in grote maten koop ik hier al een aantal jaren. Goede kwaliteit en redelijke prijs.

Hoi Harry, Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Goede service, prima prijs.

Heel prettig. Ik had mijn bestelling binnen een dag al binnen.

Hoi Kevin, Super tof dat je ons met een 10 hebt beoordeeld! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Zien we je nog eens terug in één van onze webshops? Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Superrrrr

Klant vriendelijk zoeken naar oplossing voor al mevr kaylee zin is uitstekend.

Hoi Fikri, Wat een onwijs leuke review! Bedankt hiervoor! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de manier waarop we je geholpen hebben met het zoeken naar de juiste sokken. We wensen je veel draag plezier en zien je graag terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Top levering.

Besteld en supersnel geleverd. Erg tevreden.

Hoi Wim, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn om te horen dat dit ook is gelukt! We hopen je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Helmaal geweldig. Uitstekende kwaliteit en snel geleverd.

Hoi Paul, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in één van onze webshops! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Uitstekende sokken

Zitten lekker en snelle levering

Hoi Andre. We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Helemaal goed.

Makkelijk bestellen. En snelle bezorging. Was brievenbuspakketje dus hoefde ook niet thuis te zijn voor de bezorger. Goede communicatie.

Hoi Petra, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn om te horen dat dit ook is gelukt en dat dit door de brievenbus kon zodat je niet perse thuis hoefde te zijn. We hopen je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Ook grote maten

Heb maat 48 en dan valt het niet altijd mee om pasende sokken te vinden

Hoi Rob, Bedankt voor je mooie 5 sterren review, daar worden we erg blij van! Fijn om te horen dat je bij ons sokken hebt gevonden in je maat. We wensen je veel draag plezier en zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

perfect

Perfecte sokken en levering

Hoi Annemieke, Bedankt voor de vijf sterren. We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - sokken.nl

gewoon goed van pasvorm

volgende dag geleverd naar volle tevredenheid

Hoi Ad, Heel erg bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn om te horen dat dit is gelukt. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - sokken.nl

Bedrijfsgegevens

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

0548 612 357

[email protected]

Over sokken.nl

sokken.nl is de sokkenshop van Nederland. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.