Super !

Snelle levering . Drie zwemshorts besteld en 1 retour . Retour ook snel verwerkt . Prima en tevreden .

Hoi Inge, Super tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en dat je retour ook snel is verwerkt. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Twee zwembroeken besteld die de volgende dag werden netjes verpakt werden afgeleverd. Een zwembroek zat helaas te strak en heb ik zonder kosten geretourneerd. Na ontvangst kreeg ik een email dat de zwembroek was ontvangen en dat het geld zal worden terug gestort. De dag erna stond het terug gestorte bedrag op mijn rekening minus 3,95 voor de retourkosten. En dat vind ik terecht.

Hoi Jan, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het verloop van je retourzending. Hopelijk heb je lang plezier van de zwembroek! We zouden het leuk vinden je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

3x niks

Niet aan beginnen.

Hoi Maikel, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We zullen hierover contact met je opnemen via de mail. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Snelle levering van mooie zwembroeken

Zeer tevreden! Snelle levering van 2 mooie zwembroeken. Kwaliteit is super dus ik zeg : aanrader

Hoi Corina, Super tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de 2 zwembroeken. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

grote keuze

grote keuze, snelle levering, goede prijs

Genoeg keuze

Alles is geheel volgens afspraak gegaan. Duidelijke website. Genoeg keuze, dus wat wilt een mens nog meer. Op naar de volgende.

Snel bezorgd en prima product

Snel bezorgd en prima product

Keurig op tijd bezorgt.

Keurig op tijd bezorgt, een mooie kwaliteit en prijs! Superblij mee!

Uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment, snelle verzending en duidelijke website.

Maattabel werkt goed

Maattabel werkt goed. Snelle levering en goed verpakt.

Prima prijs en snel geleverd

Prima prijs en snel geleverd. Goede informatie over de levering.

Dikke 10

Prima website, supersnelle verzending op zondag. Keurig verpakt, goed product. Ik kom zeker terug bij zwembroeken.nl

Mooi zwembroekje goede pasvorm ben tevreden

Snelle levering prima

Perfecte pasvorm snelle levering

Perfecte pasvorm snelle levering

Snelle levering. Kwaliteit zwembroek is super.

Snel geleverdfijne webshop

Snel geleverd, en product als omschreven.

Zeer snel geleverd.

De website naam dekt de lading

Groot assortiment, duidelijke website, relevante suggesties en snelle levering.

Had het op tijd binnen en is een mooi.

Had het op tijd binnen en is een mooi badpak

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering. Zeer tevreden over het product.

Zwembroek snel toegestuurd

Zwembroek snel toegestuurd. Paste goed en zwem lekker met deze zwembroek!

snel geleverd en uitstekende kwaliteit

snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Aankoop zwembroeken.

Duidelijke omschrijving op de onlineshop. Goed kunnen opvolgen wat betreft de snelle levering.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken. Snelle correcte levering van een goed passende zwembroek van schijnbaar goede kwaliteit (dit laatste moet blijken in het gebruik).

Tijdige levering en kwalitatief goed.

Tijdige levering en kwalitatief goed produkt.

Over zwembroeken.nl

zwembroeken.nl heeft alle benodigdheden voor een onvergetelijke zomer. Ga je voor een zwemshort van Björn Borg, een strakke Speedo of voor slippers van Havaianas? Als jij vandaag besteld, zorgen wij ervoor dat je swimwear morgen wordt bezorgd. Dat vinden wij heel gewoon. Helpen doen we graag! Neem contact met ons op voor al je vragen of feedback.