uitermate tevreden

zwembroek zit als gegoten. En snelle levering.

Ideaal dat deze groep grote maten heeft

Men kan de maten bestellen S, M, L terwijl de maten van de zwembroeken gaan in cijfers 35, 36, etc’

Je hebt de mogelijkheid niet om precies de maat van de zwembroek te bestellen.

Bestelling is aangekomen, de antwoorden op de gestelde vragen zijn helaas niet gekomen.

Mijn bestelervaring is ronduit top te noemen. Uitzoeken, bestellen en betalen ging als een ‘trein’. Helaas moest ik enkele vragen stellen over mijn bestelling en heb ik daar geen antwoorden op gekregen. Wel kreeg ik vragen of ik tevreden was over het product en ontving ik enkele bevestigingen. Helaas 2 weken verder en wederom geen antwoorden op de 4 mails die ik gestuurd heb. Resumé: zwembroekje doet z’n werk. Klantcontactteam helaas niet.

Mooi badpak

Zit mooi

Extreem snel geleverd

Zondagavond besteld,Maandagmiddag in huis

Hoi David, Supertof dat je zo tevreden bent over de snelle levering. We wensen je veel plezier met jouw product en we hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Roos - zwembroeken.nl

Hoi Jan, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Roos - zwembroeken.nl

Snelle levering , top product

Hoi Karin, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Roos - zwembroeken.nl

een beetje teleurgesteld

Had zwembroeken besteld van Bjorn Borg zwart en blauw identiek waren ze niet. Bij de ene staat het merknaam aan de buitenkant en bij de andere aan de binnenkant. Is dit een fabrieksfout dit kan maar dan lever je dit niet aan een klant. Daar wijs ik de vinger naar de verkoper. Op zich qua leveren aan deur geen bemerkingen supersnelle levering.

Hoi Koen, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh!. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. We gaan hierover contact met je opnemen per mail. Groetjes, Rose-lynn - zwembroeken.nl

Geen reactie!

Ik heb een zwembroek besteld was een maatje te groot maar voor retour te sturen gewoon geen reactie meer gehad alles was nog compleet labels nooit gewassen of gedragen langer dan 10sec . Zeer jammer!

Hoi Dieter, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh!. We hebben contact met je opgenomen via de mail, we hopen dat het inmiddels gelukt is met het retourneren! Groetjes, Roos - zwembroeken.nl

De eerste bestelling geplaatst, ik ben super tevreden, snelle afhandeling en uitstekende kwaliteit van de bestelde producten.

Hoi, Wauw! Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Roos - zwembroeken.nl

Gewoon goed

Prima badkleding voor een prima prijs.

Hoi Wiljan, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Roos - zwembroeken.nl

Prima zwembroek

Prima kwaliteit snel geleverd.

Hoi Erik, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Roos - zwembroeken.nl

Heel tevreden

Voor het eerst een bestelling gedaan. Prima afhandeling en snelle levering.

Hoi Arwout, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Prima, snelle levering

Fijne zwemslip

Hoi Adrianus, We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over je product. We zien je graag nog eens een keer terug op één van onze webshops. Hopelijk ontvangen we dan een 5-sterren review! Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Het ziet er goed uit, past goed en heeft een handige rits

Mijn zoon was meteen weg van de rits, maar ook de kleur en maat waren prima! Bedankt.

Hoi Esther, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Super tof om te horen dat je zo blij bent met je aankoop! We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops, hopelijk kunnen we je dan 100% tevreden maken! Groetjes Linde-zwembroeken.nl

Super snelle levering en een goede kwaliteit en prijs.

Hoi, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh!. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het snelle leveren van je bestelling. We zien je graag nog eens terug in één van onze webshops, we hopen je dan 100% tevreden te maken! Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Goede service en kwaliteit

Hoi Werner, Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Te laat geleverd

Melding dat het pakketje niet geleverd kon worden aan huis en klaar ligt in afhaalpunt 4 km verder. Dag nadien langs afhaalpunt....niet geleverd. 2de dag nadien .....niet geleverd. Heb dan gebeld met jullie.....zou onderweg zijn. 3de dag niet geleverd. Hoera.....4de dag geleverd na aanmelding. En wat bleek....jullie hadden geen huisnummer vermeld. Top. Dank u om mij tot 4 maal te laten rondrijden. Had deze misschien beter bij jullie in Nederland komen ophalen.

Eerste keer hier besteld. Snelle levering en gelukkig was de maat meteen goed.

Hoi Wido, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Prima zwembroek

Perfecte pasvorm, perfecte zwembroek voor een zéér redelijke prijs!

Hoi Rob, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Duidelijke site, goede kwaliteit. En snel geleverd.

Hoi Roy, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze site en de snelle levering! We wensen je veel plezier met je nieuwe product en hopen je graag nog eens terug te zien op één van onze webshops! Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Zit als gegoten

Goede kwaliteit,

Hoi Jan, Wauw! Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Ze doen wat ze zeggen

Hoi Rinus, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-zwembroeken.nl

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over zwembroeken.nl

zwembroeken.nl heeft alle benodigdheden voor een onvergetelijke zomer. Ga je voor een zwemshort van Björn Borg, een strakke Speedo of voor slippers van Havaianas? Als jij vandaag besteld, zorgen wij ervoor dat je swimwear morgen wordt bezorgd. Dat vinden wij heel gewoon. Helpen doen we graag! Neem contact met ons op voor al je vragen of feedback.