fijne zwembroeken

vlotte bestelling

vlotte bestelling en levering

Bestelling ging vlot en levering 1 dag

Snelle en vriendelijke verzending.

Het bestellen zwembroeken.nl was voor mij de eerste keer. Dag na de bestelling keurig bezorgd werd goed op de hoogte gehouden van de verzending. Wat mij opviel dat er een bedankje in zat voor hetgeen ik besteld had, hoe attent kun je zijn!

Ik heb twee zwembroeken besteld. De volgende dag geleverd bij een door mij uitgekozen post.nl locatie. Zwembroeken in goede orde ontvangen. Prima geregeld.

Product zoals omschreven en snel geleverd. En geïnformeerd over tijdstip levering

Hoi Gradus, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en het leveren ervan. Heb je nog tips voor ons om de volgende keer een 10 te scoren? :) Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Product gekregen als verwacht.

Hoi Ed, Super tof dat je ons met een 10 hebt beoordeeld! Fijn om te horen dat is zoals je had verwacht. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Top ervaring

Alles was dik in orde.

Hoi Stijn, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We horen het graag als je nog tips voor ons hebt zodat we je de volgende keer 100% tevreden kunnen maken. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Kwaliteit voor normale prijs.

Snelle levering. Zwembroek voldoet aan verwachting.

Hoi Bram, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je bestelling zo snel is geleverd en dat de zwembroek voldoet een je verwachting. Wij zien je graag terug bij een volgende order. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Zit echt super fijn

Hoi Erik, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Leuk om te horen dat je zo blij bent met je bestelling. We wensen je veel draag plezier en zien je graag nog eens terug in onze webshop! Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Mooie zwembroek

Hoi Karin, Supertof dat je ons een 10 hebt gegeven! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met de mooie zwembroek en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Past goed xiet er goed uit

Hoi H.E. Oosterhof, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Leuk om te horen dat de zwembroek goed past en dat je er blij mee bent. Veel plezier met je bestelling en we zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Heel veel keuze aan zwembroeken en gelukkig niet heel veel van hetzelfde.

Hoi Cyril, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons aanbod zwembroeken. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Veel keuze

Hoi Mark, Heel erg bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn dat dit dan ook is gelukt! Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Fijne zwembroeken,zeer goede communicatie en uiteraard de volgende dag in huis Kan niet beter hoor toppie

Hoi Peter, Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Snelle levering simpel bestellen

Makkelijk zoeken en en makkelijk bestellen leuke aanbiedingen. echt een aanrader.

Hoi John, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zouden het leuk vinden je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Snelle levering. Mooi zwembroeken

Hoi John, We willen je graag bedanken dat je ons een 10 hebt gegeven op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Super !

Snelle levering . Drie zwemshorts besteld en 1 retour . Retour ook snel verwerkt . Prima en tevreden .

Hoi Inge, Super tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en dat je retour ook snel is verwerkt. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Twee zwembroeken besteld die de volgende dag werden netjes verpakt werden afgeleverd. Een zwembroek zat helaas te strak en heb ik zonder kosten geretourneerd. Na ontvangst kreeg ik een email dat de zwembroek was ontvangen en dat het geld zal worden terug gestort. De dag erna stond het terug gestorte bedrag op mijn rekening minus 3,95 voor de retourkosten. En dat vind ik terecht.

Hoi Jan, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het verloop van je retourzending. Hopelijk heb je lang plezier van de zwembroek! We zouden het leuk vinden je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

3x niks

Niet aan beginnen.

Hoi Maikel, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We zullen hierover contact met je opnemen via de mail. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

Snelle levering van mooie zwembroeken

Zeer tevreden! Snelle levering van 2 mooie zwembroeken. Kwaliteit is super dus ik zeg : aanrader

Hoi Corina, Super tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de 2 zwembroeken. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - zwembroeken.nl

grote keuze

grote keuze, snelle levering, goede prijs

Genoeg keuze

Alles is geheel volgens afspraak gegaan. Duidelijke website. Genoeg keuze, dus wat wilt een mens nog meer. Op naar de volgende.

Snel bezorgd en prima product

Snel bezorgd en prima product

Keurig op tijd bezorgt.

Keurig op tijd bezorgt, een mooie kwaliteit en prijs! Superblij mee!

Bedrijfsgegevens

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

0548 612 357

[email protected]

Over zwembroeken.nl

zwembroeken.nl heeft alle benodigdheden voor een onvergetelijke zomer. Ga je voor een zwemshort van Björn Borg, een strakke Speedo of voor slippers van Havaianas? Als jij vandaag besteld, zorgen wij ervoor dat je swimwear morgen wordt bezorgd. Dat vinden wij heel gewoon. Helpen doen we graag! Neem contact met ons op voor al je vragen of feedback.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.