Ze zitten heerlijk!

Ik was op zoek naar hemden en dacht “ik ga deze eens even proberen “ Ze zitten superfijn!

Hoi Winold, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Roos - shirts.nl

Het is niet wat ik had verwacht.

Ik heb normaal gesproken met maat L een goede maat, zou zelfs een M aan kunnen, behalve bij deze shirts, veel te klein. En dan ook echt veel te klein en na 1x wassen op 30graden hield ik maat S over.

Hoi Gerry, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh!. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling. We gaan hierover contact met je opnemen per mail. Groetjes, Rose-Lynn- shirts.nl

2 t-shirts besteld, maatadvies zeer duidelijk gelukkig niet verstuurd in karton dus pasten mooi door de brievenbus

Hoi Hans, Wauw! Bedankt voor het schrijven van je mooie beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-shirts.nl

Lekker zacht

T-shirt met V hals besteld. Lekker zacht materiaal. Kwaliteit kan ik nog niks over zeggen want ze moeten nog de was in.

Hoi Bianca, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-shirts.nl

Snelle levering, goed product

Zwemshort besteld op maatvoering in de tabellen…. Drie dagen laten een perfect passende short aangekregen.

Hoi Jan, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Linde- shirts.nl

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit ondergoed. Alleen levering was één dag vertraagd

Hoi Cherry, Wat vervelend om te horen dat je levering één dag vertraagd is. We hopen dat je veel plezier hebt met je bestelling en we zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-shirts.nl

Helemaal goed en uitstekend producten

Makkelijk om te bestellen bij jullie. Makkelijk om de producten te vinden. En de prijs is goed.

Hoi Peba, Bedankt voor de vijf sterren. We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Linde-shirts.nl

Zeer goede prijs kwaliteit

Super klant vriendelijk en snelle verzending.

Hoi Rob, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde- shirts.nl

Veel keus en snel

Makkelijk bestellen en veel keus Snel in huis

Hoi Redmar, Bedankt voor de vijf sterren! Supertof dat je zo tevreden bent over de snelle bestelmogelijkheid. We wensen je veel plezier met je shirt en we hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-shirts.nl

Duidelijke site en bestelprocedure, snelle levering.

Overzichtelijke site, makkelijke bestelprocedure en supersnelle levering met duidelijke communicatie.

Hoi Pauline, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We willen je hier graag voor bedanken. Fijn dat je zo tevreden bent over onze levering. We hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-shirts.nl

Ik ging sokken kopen en toen kreeg ik de tip om ook even op shirts.nl te bestellen. Ik had toevallig nog shirts nodig dus dat was twee vliegen in één klap. Snelle levering en fijne websites ook!

Hoi Jacco, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-shirts.nl

Supper

Goede kwaliteit, zeer snel geleverd

Hoi Nico, Heel erg bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van de shirts en het snelle leveren. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Zeer goed de shirts passen precies zeer goede service

Hoi Jhe, Bedankt voor je positieve beoordeling! Leuk om te horen dat de shirts goed passen en dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop en we zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Snelle levering, goed assortiment

Fijne website, leveren echt snel!

Hoi Elmer, Super tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de website en het snelle leveren van je bestelling. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien! :) Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Supper

Supper mooi en goede kwaliteit

Hoi Karin, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het shirt. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Slechte service

De shirts waren te klein, dus ik stuur ze terug zoals aangegeven: In de originele doos en op het lege vierkantje op de doos noteer ik het retouradres. Nu krijg ik het geld niet terug want het plastic zakje had ook retour gemoeten. Ik heb gemaild en ik zou een reactie ontvangen. Maar helaas! Geen geld, geen shirts, geen reactie! Mensen koop hier niets, dit zijn oplichters!!

Hoi Alice, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. We hebben je retour inderdaad in de originele verpakking ontvangen. Helaas heb het retouradres op de originele verpakking gezet waardoor de shirts voor ons niet meer verkoopbaar zijn. We hebben onze leverancier gevraagd of zij een nieuw doosje naar ons kunnen opsturen zodat we je retour alsnog kunnen verwerken. Zoals afgesproken nemen we bij reactie weer contact met je op via de mail. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Slecht

Shirt zagen er niet uit heb ze eerst moeten wassen waren zo verkreukeld in door de verpakking en ik had slim fit besteld dit model is totaal geen slim fit

Hoi Kelly, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend om te horen! We zullen hierover contact met je opnemen via de mail. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Zoals het hoort

Mijn ervaring is goed. Netjes optijd geleverd en zitten gewoon super goed de shirts

Hoi Rah, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Leuk om te horen dat het bestellen bij ons als goed hebt ervaren en dat je zo tevreden bent over de shirts en het snelle leveren. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Goed geleverd.

Ben tevreden over het afleveren van de goederen.

Hoi Piet, Heel erg bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de levering van je bestelling. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Замовляли футболку, все добре.

Дуже швидка доставка.

Hi Svitlana, Thank you for your review. Great to hear that you are so satisfied! Will we see you again? Greetings, Kaylee - shirts.nl

Comfortabel zit perfect

Blijft na het wassen prima vooral na het wassen en zit heel prettig

Hoi Jan, Onwijs bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het shirt! Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Prima kwaliteit T-shirts

Prima kwaliteit T-shirts, netjes op tijd geleverd, goede prijskwaliteit verhouding,

Goede webshop met prima keuzes

Goede webshop met een meer dan prima assortiment. Altijd goed geprijsd en snel verzonden.

Mooie stof

Mooie stof, ziet er netjes uit

Snelle levering en goede pasvorm

Snelle levering en goede pasvorm Ben er blij mee

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over shirts.nl

shirts.nl is de webshop voor gewoon goede T-shirts. Van basic shirts tot casual sweaters en van sportshirts tot polo's, we hebben ze in alle soorten! Kwaliteit is voor ons superbelangrijk en daarom vind je alle goede merken als Calvin Klein, Alan Red en Björn Borg bij ons online. Jullie feedback houdt ons scherp. Wij helpen je graag met al je opmerkingen of vragen.