Prima vlotte levering

zitten goed

Ziten perfect

Toppie.

Maat klopt niet

Maat kommen niet over een

Prima ervaring

Zondagavond besteld en maandag ochtend al netjes geleverd. Klasse

Snelle levering, het ondergoed voelt heel prettig aan.

Vertrouwd adres

Probleemoplossing bij kapot product. Snel en adequaat. Fijn.

Top kwaliteit voor een goede prijs

Snelle levering en op de afgesproken dag geleverd

Mooie promo

Snelle en verzorgde levering. Kwaliteit in een promo is mooi meegenomen

Eenvoudig bestellen, snelle levering, what you see is what you get

De bovenstaande tekst vat het prima samen.

Maattabel niet goed shirts te groot

Maat voering volgens tabel te ruim

Duidelijke en goede service en snelle levering !

Zie hierboven !

Onjuiste info o er maat

Kosten bij retourzending ondanks foutie e info

helaas een tegenvaller

Goedemorgen, helaas vielen de shirts tegen. ik heb al vaker shirts van MK gekocht en was daar zeer tevreden over. Het niet hoeven strijken en het behoud van kleur en vorm ook na het wassen was optimaal en voor mij super. Helaas is dit bij deze shirts echt anders. de vorm ...en het kreuken zijn echt niet wat ik gewend ben,mogelijk een te goedkope versie gekocht? maar dan toch is dit voor jullie merk niet handig

Ze zitten heerlijk!

Ik was op zoek naar hemden en dacht “ik ga deze eens even proberen “ Ze zitten superfijn!

Het is niet wat ik had verwacht.

Ik heb normaal gesproken met maat L een goede maat, zou zelfs een M aan kunnen, behalve bij deze shirts, veel te klein. En dan ook echt veel te klein en na 1x wassen op 30graden hield ik maat S over.

2 t-shirts besteld, maatadvies zeer duidelijk gelukkig niet verstuurd in karton dus pasten mooi door de brievenbus

Lekker zacht

T-shirt met V hals besteld. Lekker zacht materiaal. Kwaliteit kan ik nog niks over zeggen want ze moeten nog de was in.

Snelle levering, goed product

Zwemshort besteld op maatvoering in de tabellen…. Drie dagen laten een perfect passende short aangekregen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit ondergoed. Alleen levering was één dag vertraagd

Helemaal goed en uitstekend producten

Makkelijk om te bestellen bij jullie. Makkelijk om de producten te vinden. En de prijs is goed.

Zeer goede prijs kwaliteit

Super klant vriendelijk en snelle verzending.

Veel keus en snel

Makkelijk bestellen en veel keus Snel in huis

Duidelijke site en bestelprocedure, snelle levering.

Overzichtelijke site, makkelijke bestelprocedure en supersnelle levering met duidelijke communicatie.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over shirts.nl

shirts.nl is de webshop voor gewoon goede T-shirts. Van basic shirts tot casual sweaters en van sportshirts tot polo's, we hebben ze in alle soorten! Kwaliteit is voor ons superbelangrijk en daarom vind je alle goede merken als Calvin Klein, Alan Red en Björn Borg bij ons online. Jullie feedback houdt ons scherp. Wij helpen je graag met al je opmerkingen of vragen.