Замовляли футболку, все добре.

Дуже швидка доставка.

Hi Svitlana, Thank you for your review. Great to hear that you are so satisfied! Will we see you again? Greetings, Kaylee - shirts.nl

Comfortabel zit perfect

Blijft na het wassen prima vooral na het wassen en zit heel prettig

Hoi Jan, Onwijs bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het shirt! Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - shirts.nl

Prima kwaliteit T-shirts

Prima kwaliteit T-shirts, netjes op tijd geleverd, goede prijskwaliteit verhouding,

Goede webshop met prima keuzes

Goede webshop met een meer dan prima assortiment. Altijd goed geprijsd en snel verzonden.

Mooie stof

Mooie stof, ziet er netjes uit

Snelle levering en goede pasvorm

Snelle levering en goede pasvorm Ben er blij mee

Snelle levering! Goede kwaliteit!

Besteld en snel binnen

Besteld en snel binnen

netjes en snel bezorgt

netjes en snel bezorgt

Makkelijk

Makkelijk, snel en overzichtelijk bestellen voor een nette prijs

Net bestel proces en snel geleverd

Net bestel proces en snel geleverd. Product is van zeer hoge kwaliteit.

Snelle levering en de t shirts zijn van heel goede kwaliteit en zacht.

Retourkosten bij verkeerde maattabel op de site.

Levering snel, maar maattabel achter de T-Shirts lijkt voor alle merken gelijk, maar blijkt niet te kloppen met de werkelijkheid. Bij de reclamatie hebben ze om het verzoek van creditering van de retourkosten heengekeken. Na hierover contact te hebben opgenomen zullen de retourkosten netjes gecrediteerd worden.

Mooie T-shirts, grote maat, fijne lengte

Eerste indruk van de shirts, goede kwaliteit, netjes verpakt en snel geleverd voor een redelijke prijs. Nu even afwachten na een paar keer wassen en drogen

Toegankelijke webshop

Toegankelijke webshop. Snelle levering.

Super mooie snelle levering van echt�

Super mooie snelle levering van echt top klasse is deze drukke periode binnen 24 uur bij mij thuis . Echt grote klasse kom zeker eens terug bij deze eerlijk firma met echt grote merken in hun assortiment

Ze zitten lekker en nemen transpiratie�

Ze zitten lekker en nemen transpiratie op.

Levering al de volgende dag

Levering al de volgende dag! Makkelijk te bestellen.

Prima, goede kwaliteit en prijs.

Aanrader!

Prima producten, prima prijs, snelle levering.

Goede prijs en alles volgens afspraak

Goede prijs en alles volgens afspraak

Top bedrijf

Alles volgens afspraak

positief

zeer tevreden snel goedkoop geleverd alleen zou er evt een betere track and trace kunnen komen voor de rest top

Top ervaring

Snelle levering. Er zat een item te weinig in het pakket maar de klantendienst heeft dit super snel opgelost. Deze klant is alvast h��l blij!

Zeer leuke website,met veel�

Zeer leuke website,met veel keuzes,democratische prijzen

Over shirts.nl

shirts.nl is de webshop voor gewoon goede T-shirts. Van basic shirts tot casual sweaters en van sportshirts tot polo's, we hebben ze in alle soorten! Kwaliteit is voor ons superbelangrijk en daarom vind je alle goede merken als Calvin Klein, Alan Red en Björn Borg bij ons online. Jullie feedback houdt ons scherp. Wij helpen je graag met al je opmerkingen of vragen.