Top bedrijf

Alles volgens afspraak

positief

zeer tevreden snel goedkoop geleverd alleen zou er evt een betere track and trace kunnen komen voor de rest top

Top ervaring

Snelle levering. Er zat een item te weinig in het pakket maar de klantendienst heeft dit super snel opgelost. Deze klant is alvast h��l blij!

Zeer leuke website,met veel�

Zeer leuke website,met veel keuzes,democratische prijzen

Goede kwaliteit kleding

Goede kwaliteit kleding. Snelle levering. Top!!!!!

zeer tevreden

goed en tijdig geleverd, en goede kwaliteit

Correct en snel.

Correct en snel.

Zeer snel geleverd

Zondag besteld en maandag geleverd

De snelle levering.

De snelle levering.

Ik ben zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de ontvangen Shirts! ....en over de supersnelle aflevering van de artikelen en goede communicatie ????

Fijne t-shirts en een voorspoedige�

Fijne t-shirts en een voorspoedige levering. Volgende keer weer

Kwaliteit OK

Kwaliteit OK, service ook goed !!!

Fijne webshop

Snel shoppen, snel verstuurd, snel genieten van je aankoop

Goede website

Goede website, prima prijs en snel geleverd!

Besteld ondergoed van uitstekende�

Besteld ondergoed van uitstekende kwaliteit. Afhandeling prima.

Retourzending niet kosteloos terwijl de�

Retourzending niet kosteloos terwijl de pasvorm duidelijk afwijkt van mijn andere shirts van zelfde merk/model. Retour procedure is zo uitgebreid dat het bedrijf altijd wel kan wijzen naar uitzondering waardoor retourneren niet kosteloos is. Dit wordt niet duidelijk aangegeven op de site. Meermaals gevraagd om retourlabel, maar zonder resultaat.

dit heb ik al een keer gedaan en dat�

dit heb ik al een keer gedaan en dat lijkt me wel genoeg

Bij de eerste bestelling had ik een maatje te groot besteld. Retourzending verliep probleemloos en de afwikkeling was snel geregeld. De hernieuwde bestelling werd prompt de volgende dag geleverd. Hulde voor deze afhandeling.

Fijne webshop

Ze leveren wat ik bestel. Ik heb al vele malen besteld en tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik heb laatst een bestelling retour gestuurd en dat is ook goed gegaan. Je word op de hoogte gehouden en dat is wel fijn.

Prima ervaring.

Prima ervaring. Bestelling was makkelijk te plaatsen. De rekening was duidelijk. Makkelijk betalen via ideal. Verstuurd via PostNl Ontvangen volgens planning. Dus niets op aan te merken.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Kwaliteit is prima

Snel bezorgd en mooi shirts ??

Snel bezorgd en mooi shirts ??

Prima. Snel.

Eindelijk shirts gevonden die langer�

Eindelijk shirts gevonden die langer vallen dan normaal, zonder, dat daar gelijk de hoofdprijs voor betaald hoeft te worden!

Top service erg tevreden.

Top service erg tevreden.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over shirts.nl

shirts.nl is de webshop voor gewoon goede T-shirts. Van basic shirts tot casual sweaters en van sportshirts tot polo's, we hebben ze in alle soorten! Kwaliteit is voor ons superbelangrijk en daarom vind je alle goede merken als Calvin Klein, Alan Red en Björn Borg bij ons online. Jullie feedback houdt ons scherp. Wij helpen je graag met al je opmerkingen of vragen.