Zitten heel goed! bestel er binnenkort nog bij!

Hoi christophe, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Leuk om te horen dat je vaker bij ons zou willen bestellen. We zien je dan ook graag nog eens terug in één van onze webshops! Groetjes, Roos - boxers.be

Alles ging prima

Hoi Peter, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Roos - boxers.be

Vlotte service

Goede ervaring

Hoi John, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Roos - boxers.be

heel goede service

heel snelle en correcte levering zeker een aanrader voor te bestellen

Hoi Johan, Supertof dat je zo tevreden bent over de snelle levering. We wensen je veel plezier met jouw product en we hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Roos - boxers.be

Zoals besteld.

Tevreden.

Hoi Sebastien, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde-boxers.be

Aangename goedzittende boxer.

Zeer snelle levering. Top.

Hoi Pascaline, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.be

Voelt goed aan en zit ook goed

Perfecte service, de eerste bestelling was niet de juiste maat maar het terugzending en de nieuwe bestelling met de juiste maat verliep perfect.

Hoi Denis, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.be

Niet voldoende voorraad

Niet veel in voorraad

Hoi Paul, Wat vervelend om te horen! Hopelijk hebben we de volgende keer wel alles op voorraad wat je wilt! We zien je nog eens graag terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-boxers.be

Degelijk en comfortabel

degelijk en comfortabel, snelle verrzending

Hoi Erik, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-boxers.be

Heel goede site!

Hele duidelijke site, dadelijk mijn keuze gevonden. Heel snelle levering achteraf met exact de juiste maat. Heel comfortabel ondergoed!

Hoi Rachel, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-boxers.be

Alles prima !

Perfect!

Hoi Aneta, Wauw, wat een mooie vijf sterren review! Daar worden we super blij van, bedankt. Hopelijk kun je nog heel lang met je nieuwe product, maar mochten ze een keer aan vervanging toe zijn, dan zien we je graag weer terug in één van onze shops! Groetjes, Linde-boxers.be

Correct

Hoi Betrand, Bedankt voor de vier sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Linde- boxers.be

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en snel geleverd.

Hoi Eddy, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en van de kwaliteit van je bestelde boxers. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde - boxers.be

Alles dik ok

Super snelle levering

Hoi Joseph, Heel tof dat je ons met een 10 hebt beoordeeld! We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren. Fijn om te horen dat dit is gelukt. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - boxers.be

Draag graag bjorn borg boxers deze zijn goedkoper dan in de winkel

Hoi Nico, Heel erg bedankt voor de 5 sterren! Leuk om te horen dat je de Björn Borg boxers bij ons hebt kunnen bestellen voor een goede prijs. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - boxers.be

Perfecte service

Hoi Philippe, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Kaylee - boxers.be

Top !

Besteld wat ik wou, en op tijd geleverd.

Hoi Edmond, Bedankt voor het schrijven van je positieve beoordeling. Als jij blij bent, zijn wij dat ook. Hopelijk zien we je nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - boxers.be

Alles zeer netjes volgens afspraak en op tijd geleverd

Geen opmerkingen

Hoi Willy, Heel erg bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - boxers.be

Goede snelle service en prima producten

Product, boxers, voldoen aan verwachtingen en zijn snel geleverd. Wel advies om aan te geven dat deze losse boxers van Levi’s ruim vallen en je dus zeker niet te grote maat mag nemen. Achteraf had ik liever M i.p.v L gehad.

Hoi Ad, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat het product aan je verwachting voldoet en snel is geleverd. We zullen dit doorgeven aan onze collega's die daar over gaan. Uiteraard mag je de boxers omruilen voor een ander maat mits deze ongedragen/ongewassen zijn. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - boxers.be

Snel, efficiënt en goed productkwaliteit

Hoi Eric, Leuk dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen op Kiyoh! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - boxers.be

kontent

de boxers zijn goed gearriveerd ook al heeft de koerier de doos gewoon aan de voordeur gedumpt zonder te bellen of weet ik veel wat da zou beter kunnen maar al bij al ben ik tot nu toe tevreden over de boxers

Hoi Christian, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend om te horen dat de bezorger het pakketje zonder aan te bellen bij de voordeur heeft neergelegd. Dat is uiteraard niet de bedoeling! We zullen dit doorgeven aan PostNL. Fijn dat je wel tevreden bent met de bestelde boxers. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Hopelijk word je pakketje dan wel netjes geleverd! Groetjes, Kaylee - boxers.be

Snelle levering mooie boxershorts

Hoi Marc, Super tof dat je ons met een 10 hebt beoordeeld! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle levering van de mooie boxershorts. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - boxers.be

Goeie kwaliteit snellen levering. Alles goed verpakt. Kortom geen klachten

Hoi Christophe, Heel erg bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling! Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - boxers.be

Zeer snel geleverd

Hoi Leentje, Onwijs bedankt voor je positieve beoordeling. We doen ons uiterste best je bestelling op tijd te leveren. Fijn om te horen dat dit dan ook is gelukt! Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - boxers.be

Goederen nog steeds niet ontvangen.

Het bovenstaande zegt ge leg.

Hoi Rony, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. We hebben hier ondertussen al contact over via de mail. Groetjes, Kaylee - boxers.be

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.be

boxers.be is de grootste ondergoedwebshop van de Benelux. Wij maken jou blij met het kledingstuk waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!