verkeerd afleveradres

Wanneer men de keuze heeft een afleveradres te kiezen, gaat men er ook vanuit dat dit op dit afleveradres zal geleverd worden. Echter bij mij werd een totaal ander afleveradres opgegeven in track and trace. Zowel Postnl als boxers.be ontbrak de wil om dit alsnog te wijzigen/ op te lossen. Net zoals iedereen kan vermoeden, wijzigen beide partijen met de vinger. Aangename samenwerking moet ik cynisch zeggen. Zeker niet aan te bevelen wanneer u problemen heeft met uw bestelling. Zij zullen toch geen actie ondernemen. Het kost hen immers teveel moeite.

Hoi Dries, Bedankt voor je beoordeling. We hebben hier onlangs als contact over gehad via de mail. Helaas weten we niet hoe en waarom dit is gewijzigd. We hebben hier ook contact over opgenomen met PostNL. Excuus voor het ongemak! Hopelijk heb je je pakketje wel kunnen afhalen. Groetjes, Kaylee - Boxers.be

Hallo Heel goed op tijd geleverd.

Alles top

Alles top, goeie kwaliteit en heel vlugge levering

Er waren geen problemen

Er waren geen problemen

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling, netjes aangekomen. De retour is ook heel vlot gegaan, net als de terugbetaling! Zeer tevreden klant hier!

Stipt en correct!

De bestelling was precies wat ik ervan verwachtte. Vlotte en stipte levering. Ik kom terug! (En daarvoor hoef ik niet tig mailtjes te ontvangen)

Snelle levering!

Snelle levering!

Top, voor herhaling vatbaar.

Zoals de vorige bestelling weer super.

Zoals de vorige bestelling weer super tevreden. Passen weer perfect, zachte stof.

Heel tevreden

Heel tevreden, boxers besteld voor de zoon, bestelling gedaan, 2 dagen erna ontvangen. Ik ga er nog bestellen!

Snelle levering, de beste boxers. Aanrader!

Alles prima!

Alles prima! Boxers deed alles zoals beloofd. Graag terug een volgende keer.

ik heb helemaal niets ontvangen en ben.

ik heb helemaal niets ontvangen en ben dus niet content

Snelle en goed verpakte levering

Snelle en goed verpakte levering

JRHH

de opgegeven maat komt niet overeen met deze van de site van Bjorn Borg. bijgevolg is het bestelde artikel een maat TE KLEIN.

Ze passen perfect zoals verwacht.

Ze passen perfect zoals verwacht. Hartelijk bedankt voor de fijne deal.

Zeer tevreden! Duidelijke website en men komt hun beloftes na. Voor mijn volgende reeks boxers bestel ik hier zeker terug. Bedankt!

Snel en correct

Snel en correct

Het was voor de eerste keer dat ik

Het was voor de eerste keer dat ik besteld heb bij jullie. Eerst gaf de site een foutmelding aan, kon ik niet verder. Een mail gestuurd s avonds, s morgens al antwoord dat het geen probleem was en dat jullie mijn bestelling in gaven. Dat is dan ook een geweldige service. Ik zou deze aanraden aan iedereen

Vlotte en correcte service

Vlotte en correcte service

De bestelling werd snel geleverd

De bestelling werd snel geleverd, mooi verpakt

heel mooi op tijd geleverd!!

heel mooi op tijd geleverd!!! maar de kwaliteit hebben we nog niet kunnen testen.... het mooie pakje ligt onder de kerstboom! daar zal wel iemand heel content zijn! toch dikke merci!

Vlotte afwerking van de bestelling

Vlotte afwerking van de bestelling

Zeer goede service

Zeer goede service

Je n ai jamais recu ma commande

Je n ai jamais recu ma commande

Over boxers.be

boxers.be is de grootste ondergoedwebshop van de Benelux. Wij maken jou blij met het kledingstuk waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!