Zeer goede service

Zeer goede service

Je n ai jamais recu ma commande

Je n ai jamais recu ma commande

Zeer overzichtelijke site

Zeer overzichtelijke site, duidelijke maattabel bij ieder model, prijs kwaliteit zit goed en een super snelle levering

boxer

goede kwaliteit, correct geleverd en eindelijk de perfect zittende boxer gevonden

Super snelle levering

Super snelle levering, Goed materiaal

Perfect! Zaterdag besteld, en maandag reeds geleverd! En zeer duidelijke follow-up! Kon niet beter!! En de bestelde boxers zijn top!

Snelle levering. De boxershorts zijn zoals beschreven.

Prima snelle levering

Prima snelle levering

Product prima in orde zoals beschreven.

Product prima in orde zoals beschreven stond. Snel geleverd, topservice

Snelste levering ooit

Snelste levering ooit. S'avonds om 19u besteld, en de dag nadien reeds geleverd kort na de middag. Alles mooi en degelijk verpakt.

Snelle levering mooie shorten, zoon is tevreden

snelle levering en er is de.

snelle levering en er is de mogelijkheid op de boxershorts te retourneren eventueel.

Niet gehad van de week

Niet gehad van de week

Snel

Snel , kwaliteit, zoals op de foto ....

Passen zeer goed!

Passen zeer goed!! Goede kwaliteit op het eerste zicht en leuke prints. In de toekomst hou ik de promoties in het oog ??

Kwaliteitsvol ondergoed en sokken

Kwaliteitsvol ondergoed en sokken , correcte en snelle levering

Shorts

Alles was ok,geen problemen

Alles zit lekker op zijn plaats

Alles zit lekker op zijn plaats . Goede maten en fijne kleurencombinaties

Zeer snel

Zeer snel, goed verzorg pakketje ontvangen!!

Ben heel tevreden van mijn aangekocht.

Ben heel tevreden van mijn aangekocht product en ook van de vlotte service , waarvoor dank .

Testfase

Momenteel ben ik dit nog aan het uit testen Strechts heel goed Ik ga dit nog zeker 2 � 3 maanden moeten testen om te weten of dit een goed product is Het stof is van een luchtige type model Heel comfortabel Alleen spijtig dat er niet meerdere kleuren beschikbaar zijn

heel snel online feedback

heel goede online feedback, onmiddellijk antwoord ook 's avonds, heel snelle respons, goede levertijd, top

Alles perfect geleverd!Dank u!

Alles perfect geleverd!Dank u!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Boxershorts

Het artikel voldeed volledig aan onze verwachtingen. De beloofde snelle levering was er ook. Goeie en correcte service. Heel tevreden.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.be

boxers.be is de grootste ondergoedwebshop van de Benelux. Wij maken jou blij met het kledingstuk waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!