Topservice

Snelle levering en goede producten

Hoi Gino, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de bestelde producten en het snelle leveren ervan. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien! Groetjes, Kaylee - sokken.be

ik leef op verwende voet...

Ruime keuze van sokken, ik vind steeds gemakkelijk wat ik zoek. Levering volgt ook snel, dus niks dan goed voor mijn voet...

Hoi Cis, Heel erg bedankt voor je positieve review op Kiyoh! Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Heb je nog tips voor ons zodat we wellicht de volgende keer een 10 kunnen scoren? Groetjes, Kaylee - sokken.be

Top sokken en snelle levering

De sokken van Tommy Hilfigger zijn echt top!

Hoi Marina, Onwijs bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met de Tommy Hilfiger sokken. Veel draagplezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Snelle levering.

Snelle levering.

Snelle en correcte levering!!

Snelle en correcte levering!!

Snel en zoals beschreven. Top

Snel, kleuren en kwaliteit zoals beschreven

Wandelsokken

Mooie prijs voor kwaliteit sokken, uitgebreide keuze

Snel en goed .

Snel en goed .

Leveringsproblemen

Kan dit moeilijk beoordelen want het artikel is nog niet geleverd....DPD geeft wel de melding "geleverd" ?????

Good quality!

Good quality!

Heel goed sokken

Heel goed sokken

Vlotte bestelling en vlot afgewerkt

Vlotte bestelling en vlot afgewerkt

Altijd verrassend en leuke producten

Altijd verrassend en leuke producten aan een eerlijke prijs. Je vindt hier zaken die je in de gewone winkel niet kan vinden

Mijn bestelling kwam heel snel aan

Mijn bestelling kwam heel snel aan. Goede communicatie... In één woord Top!!!

Toppie

Veel keus, correcte prijzen en snelle levering.

Makkelijke website om te bestellen

Makkelijke website om te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit van sokken :)

snelle correcte levering van de�

snelle correcte levering van de gewenste goede producten.

Snelle levering en correcte communicatie

Snelle levering en correcte communicatie

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

De levering

De levering - ik heb de sokken nog steeds niet ontvangen en kan ze dus ook niet beoordelen. Maar als de levering misloopt, loopt het grondig mis. Ik kreeg ook geen email om te zeggen dat de sokken onderweg waren - ook niet om te zeggen dat ze ergens anders gingen geleverd worden en dat is behoorlijk vervelend.

Gekozen, besteld en dag nadien geleverd! Perfect

Exact wat ik van de producten

Exact wat ik van de producten verwachtte en een zeer snelle levering. Dank je wel.

Perfect kwaliteit

Perfect kwaliteit

Alles was perfect en op tijd geleverd

Alles was perfect en op tijd geleverd

Toch niet zo warme kousen

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!