Gedeeltelijk tevreden.

De kwaliteit van de Jack&Jones sokken is niet OK. Namelijk ik heb 1 paar Jack&Jones sokken 1 dag aan gedaan en deze vertoond al een gat aan de linker grote teen. De sokken van Tommy Hilfinger zijn wel OK. De sokken van O'Neil heb ik nog niet aan gehad.

prima verloop van bestelling

goede service

Hoi Jos, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Roos - sokken.be

Snelle en correcte levering

Snelle levering en prijs / kwaliteit ok

Hoi Dirk, Supertof dat je zo tevreden bent over de snelle levering. We wensen je veel plezier met jouw product en we hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Roos - sokken.be

Goede kwaliteit en snel geleverd

Hoi John, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de goede kwaliteit en de snelle levering. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Roos- sokken.be

Snelle goede website

Goede prijskwaliteit. Ik ben heel blij met deze aankopen

Hoi Peter, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We zien je graag nog eens terug in een van onze webshops! Groetjes, Roos - sokken.be

zeker een aanbeveling waard

eindelijk grote maten gevonden

Hoi Kris, Supertof dat je ons vijf sterren hebt gegeven! We willen je hier graag voor bedanken. Goed dat je zo tevreden bent over ons grote assortiment. We hopen je snel nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-sokken.be

Correct en zeer snel geleverd!

Hoi Stephan, Bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Kom je nog eens langs in één van onze webshops? Groetjes, Linde-sokken.be

Zeer tevreden.

Stevige sokken, ideaal voor mijn tuinschoenen, en om zo te dragen.

Hoi, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over jouw bestelde product. Mochten de sokken ooit aan vervanging toe zijn zien we je graag terug in één van onze webshops! Groetjes, Linde-sokken.be

Gewoon top... makkelijk te bestellen en snelle levering. Ben er heel blij mee :-)

Hoi Sandra, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Linde-sokken.be

Mooi

Hoi Ariane, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Linde-sokken.be

Leuke sokken, schattige verpakking, snelle levering

Hoi Katja, Wat gaaf dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld, heel erg bedankt! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops. Groetjes, Linde - sokken.be

Gelukkig toch nog één webshop waar je maat 48 kan bestellen

- Maat 48 is meestal een probleem bij webshops - hier dus niet - Snelle levering - Vriendelijke service - Goede kwaliteit

Hoi Patrick, Onwijs bedankt voor je positieve review op Kiyoh! Wat leuk om te horen dat je bij ons bent geslaagd voor sokken in een grotere maat en dat je hier zo tevreden over bent. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Degelijk

Goede kwaliteit, vlotte levering.

Hoi Marc, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van je bestelling en het snelle leveren ervan. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - sokken.be

goede sokken

Deze sokken worden gedragen om te gaan fitnessen en zijn daarvoor heel geschikt daardat ze niet te dik zijn en mijn man heeft geen zweetvoeten erin dus we zijn heel tevreden.

Hoi Tessa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Wat goed om te horen dat je man zo tevreden is met de sokken voor het fitnessen. We hopen jullie nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Wacht nog steeds op een antwoord

Goedendag, Ik heb op 12 mei een mailtje gestuurd voor een terruggave omtrent de sokken maar moest een sticker aanvragen en wacht nog steeds!Nu voor mij hoeft het al niet meer. Mvg

Hoi Nelly, Bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben we deze mail niet ontvangen. We zullen contact met je opnemen via de mail. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Heel tevreden met mijn aankoop

Mooie sokken

Hoi Ingrid, Super tof dat je ons een 10 hebt gegeven! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de mooie sokken. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.be

alles was helemaaal in orde

was ok

Hoi Ulens, Bedankt voor de vijf sterren. We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes, Kaylee - sokken.be

Echt de moeite waard :0)

Leuke sokken…. Wel even wennen dat ze verschillend van kleur zijn.. But it makes sense!! :0) Stond versteld van de vlotte levering en de duidelijke verzend info.

Hoi Myriam, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de bestelde Many Mornings sokken en de snelle levering. Veel draag plezier gewenst en hopelijk kun je bij ons nog eens slagen voor leuke sokken. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Stipt, mooi verpakt, voordelig

Levering beantwoordde op alle vlakken aan mijn verwachtingen.

Hoi Thierry, We waarderen je beoordeling enorm! We doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Want als jij tevreden bent zijn wij dat ook. Mocht je een keer toe zijn aan wat nieuws, dan zouden we het leuk vinden je nog eens terug te zien in één van onze webshops! Groetjes, Kaylee - sokken.be

Snel, hééél snel.

Je ontvangt wat je bestelt je krijgt waarvoor je betaald. Kwaliteit en prijs, die kies je zelf, die krijg je ook. Online shoppen is nu eenmaal een aparte ervaring. Deze is heel goed.

Hoi Marie-Louise, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met je bestelling en we hopen je nog een keer weer te zien in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Perfecte match met mijn noden

Ik sukkel wat met mijn voeten. Daarom zocht ik vr warme dagen en wandelingen zeer lichte sokken doe grotendeels van katoen zijn en breed vooraan. Falk heeft die en na grote wandeling: lukt het

Hoi Erna, Bedankt dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld. Onwijs leuk om te horen dat de sokken van Falke zo je zo goed bevallen! Veel wandel plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Super bediening.

Heel goed gevoel bij de bediening van het product.

Hoi Rik, We willen je graag bedanken dat je ons met vijf sterren hebt beoordeeld op Kiyoh! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag nog eens terug in één van onze webshops. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Topkwaliteitssokken

Zeer goede FALKE sokken Snelle levering Top

Hoi Guy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven, hier zijn we heel blij mee! Fijn dat je zo tevreden bent met de Falke sokken en de snelle levering ervan. Zien we je nog eens terug? Groetjes, Kaylee - sokken.be

Alles in orde

Snel geleverd, product zoals verwacht!

Hoi Liesbeth, Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling op Kiyoh! Fijn om te horen dat het product aan je verwachten voldeed en zo snel is geleverd. Veel draag plezier gewenst en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Kaylee - sokken.be

perfecte levering

De maat 43/46 had ik iets groter verwacht !

Hoi Rudi, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Wat jammer dat de maat van de sokken niet helemaal zo uitvalt als dat je had verwacht. Uiteraard mogen de sokken retour gestuurd worden mits deze ongedragen/ongewassen zijn. We zouden het leuk vinden je nog eens terug te zien. Hopelijk kunnen we je dan 100% tevreden maken. Groetjes, Kaylee - sokken.be

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!