Exact wat ik van de producten

Exact wat ik van de producten verwachtte en een zeer snelle levering. Dank je wel.

Perfect kwaliteit

Perfect kwaliteit

Alles was perfect en op tijd geleverd

Alles was perfect en op tijd geleverd

Toch niet zo warme kousen

Super vlotte bestelling

Super vlotte bestelling. Ik bestelde te klein en kon heel snel retourneren. Enkel jammer dat er eerst werd geantwoord dat ik automatisch een grotere maat zou ontvangen (als ik dit meldde op het retourformulier) en dit toch niet is gebeurd. Ik kreeg mijn geld terug en moest opnieuw bestellen, waardoor toch wat vertraging. Verder top service en snelle en vriendelijke klantendienst.

Vlotte en snelle levering

Verzendkosten te hoog

Verzendkosten te hoog

Top! Bestelling was in orde!

De juiste sokken

De juiste maat,soort sokken waar we al even terug naar op zoek zijn. Jammer dat de beste even uit voorraad zijn,wanneer terug ter beschikking worden ze direct bijbesteld.

Heel snelle en correcte levering.

Heel snelle en correcte levering.

Tijdig geleverd

Tijdig geleverd, goeie service

Vlotte en correcte levering

Vlotte en correcte levering

Correcte snelle levering

Correcte snelle levering

Correcte afhandeling en levering zoals�

Correcte afhandeling en levering zoals het hoort.

Fast delivery

Fast delivery

Supersnel geleverd!

Supersnel geleverd!

Levering duurde veel langer dan�

Levering duurde veel langer dan aangegeven. Iedere keer melding van levering werd die terug verplaatst naar een latere datum. Dus moeilijk om op te rekenen als je het echt op tijd nodig hebt.

Perfect en snel geleverd

Perfect en snel geleverd

Eerlijk

Vlotte levering, mooie verpakking, sokken van goede kwaliteit. Kortom sokken.be handelt zoals beloofd.

Vlugge levering

Vlugge levering, mooi verpakt

Snelle en correcte�

Snelle en correcte afhandeling/levering. het is zeker een pluspunt dat het direct in een gekozen afhaalpunt kan geleverd worden. Mvg, Tania Croos

Aanrader

Levering was heel stipt. Sokken zijn van een prima kwaliteit

Sokken maat 48 gevonden, top!

Voor de 2de keer sokken gekocht. Maat 48 van Puma, deze zijn bijna nergens anders te vinden. De kwaliteit is top! Veranderen niet in de was Supersnel geleverd en netjes verpakt

Heel goede ervaring

correcte en snelle levering.

correcte en snelle levering.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over sokken.be

sokken.be is de sokkenshop van de Benelux. Een sok is een belangrijk onderdeel van je outfit en daarom moet-ie gewoon goed zitten. Met de nieuwste collecties van bekende merken als PUMA, Tommy Hilfiger, FALKE en Happy Socks is er voor iedereen een perfect sokkenpaar. Wil je meer weten of heb je nog vragen voor ons? Wij horen het graag!