fijne mensen, goede uitleg

klantvriendelijke en deskundige service, met veel aandacht voor verantwoorde imkerij

Top product en service

Ik bestel al een tijdje hier honing en het is topkwaliteit! Rauwe honing zoals het hoort.

Ging allemaal super

Goed geregeld

Perfect verzorgde bestelling

Netjes verpakt en van te voren gemeld zoals ik had aangegeven. Top

Ik had mijn bestelling binnen twee dagen ,hele gebruiksvriendelijke website

Alles goed geregeld

Alles goed georganiseerd , alleen soms prijs iets te hoog

Kunnen wel beter meedenken

Hele kast gekocht, maar metalen dak moet apart en besteld dak is dan weer niet het metalen dak.

Precies wat ik gevraagd had, extra zorg voor de moeren

Snel bezorgd, precies wat we vroegen

Pakje 3 dagen eerder aangekomen dan verwacht! Super service.

Vlot geleverd

Mooi product en heel vriendelijk geholpen

We wilden graag een imkerpak cadeau doen aan iemand maar konden het niet binnen de openingstijden ophalen. Na vriendelijk overleg bleek dat geen probleem en konden we het imkerpak (heel mooi ingepakt!) een dag later uit de kast ophalen. Super!

Correct en betrokken

Vriendelijke en kundige service, product werd goed verzonden. Voelt goed.

Het is een goeie winkel je kan alles van imker spullen kopen

Kwaliteit en kwantiteit

Mijn ervaring is altijd goed ,

Bestelling nog niet ontvangen

23 mei de bestelling geplaatst, vandaag is het 32 mei. Helaas de bestelling nog niet ontvangen.

Dag Laura, Door de drukte bij ons (bijenseizoen in volle gang) duurde de levering iets langer dan je mag verwachten. Onze excuses! Nu is, helaas, in de track&trace ook te zien dat bij PostNL door drukte vertraging is. We hopen dan ook dat je bestelling snel gaat ontvangen

Niet goed verkeerde product en geen reactie mail

Ander product geleverd zonder overleg en nog geen reactie op de mail

Excuses voor een vertraagde reactie. Het is momenteel erg druk. Vandaag worden de twee witte voerbakjes naar je opgestuurd. De verstuurde gele voerbakjes mag je houden / zelf gebruiken.

Artikel voldoet aan verwachtingen

Goede spullen en snelle levering

Alles naar wens

Mijn bestelde product was niet meer op voorraad. Kon wel nog besteld worden, maar heb prima vervangend product kunnen bestellen.

Mooi artikel

Gemakkelijk en doeltreffend

Prima geregeld

Klein leverprobleem, goed opgelost

Prima ervaring

Snelle levering en goed telefonisch contact

Denken mee en zijn niet flauw

Er wordt snel geleverd en een door mij gemaakte fout in de bestelling werd snel en zonder extra kosten opgelost. Hulde!

netjes en snel geleverd.

Tevreden.

zeer goed

zeer goed

Tongerenseweg-Zuid 119

8162SB Epe

31619374519

Over Het Honingmagazijn : imkerwinkels & imkerij Epe - Rhenen

Het Honingmagazijn : professionele imkerwinkel & imkerij In Epe, in onze winkel- en in onze webshop, kun je terecht voor alles wat je maar nodig hebt voor het bijenhouden. Van een bijenkast tot imkerkleding, maar ook voor heerlijke rauwe honingsoorten, api-cosmetica en andere honingheerlijkheden. In Rhenen, op onze imkerij, voor de verhuur/verkoop van bijenvolken diverse cursussen/workshops en groepsuitjes. Wij bieden enkel het beste. Bijenhouden is immers pure ambacht en is meer dan een passie.