Mooie planten snelle bezorging

Tip > minder plastic in verpakkingsmateriaal

Levering volgens verwachting

Levering conform afspraak; planten zien er goed uit

Goede en snelle service voor een goede prijs

de leverantie van de beplanting was erg snel. binnen twee dagen hadden we de bestelling ontvangen. De beplanting was van goede kwaliteit. Een klein minpuntje was dat in diverse doosjes de P9 potjes op de kant of op de kop lagen.

Prima planten

Mails waren in spam gekomen dus dacht even dat ik opgelicht was. Maar alles netjes op tijd geleverd met goede plant instructies. Mooie plantjes. Dank

Top geregeld

Bestellen ging helemaal goed! Bezorging keurig binnen een week. Top verpakt en de planten zien er goed uit! Bestel zeker hier weer

Bloemenpracht

Begin vorig jaar hadden we drie borderpaketten besteld voor onze nieuwe bloembakken. Daar hebben we veel plezier van gehad. Het resultaat was overweldigend mooi, de planten deden het goed, er kwamen overal prachtige kleuren. Alles beantwoordde geheel aan de omschrijving van de pakketten op de site.

Superplanten

Vorig jaar twee pakketten borderplanten gepoot en alle planten gingen meteen groeien en bloeien. De hele zomer en herfst van genoten.

Chapeau!

Zeer zorgvuldig verpakte varens, in goede orde ontvangen met de vermelding; "Wij willen eruit!" Chapeau!

Hillegommerdijk 431 2144 KV Beinsdorp

0252 53 12 59