Goede wijn en dito service, helemaal top!

Goede communicatie, prima opvolging afspraken en bovenal: heerlijke wijnen.

Innovatieve formule om karakterwijn betaalbaar aan de klant te leveren.

Probleemloze en snelle levering door Italiaanse wijnboeren, waarbij een aantal tussenstations overgeslagen wordt. De wijn blijft daardoor betaalbaar, ook omdat de wijnboeren op deze manier de beschikking krijgen over een (veel) grotere markt.

Heerlijke wijnen!

Snel bezorgd en heerlijke wijnen. Mooi concept dat het direct van de wijnboer komt. Ik bestel zeker nog een keer!

Top zoals jullie dit geregeld hebben met de wijnboeren!!!

Heerlijk dat we de wijn die we op vakantie ontdekt hebben thuis lekker kunnen drinken, rechtstreeks van de wijnboer!!!

effectief en efficient!

Onwine is een verfrissende, enthousiaste organisatie die wijnboeren en wijnliefhebbers samenbrengt. Er zijn vele keuze mogelijkheden per land, per prijsklasse maar natuurlijk ook qua smaak. Bestellen en leveren gaat probleemloos.

Snelle levering. Mooi verpakte flessen.

En heerlijke wijnen van het proefassortiment

Onwine levert snel en goed

Bij de wijnboeren van Onwine kan ik goede wijn kopen, het gaat snel en het aanbod is ruim.

Tof concept, mooie missie en gave wijnboeren.

Dit soort initiatieven maken de (wijn)wereld een stuk mooier.

Leuke Italiaanse wijnen met digitale wijnproeverij

Ik had een wijnbox besteld bij onwine om te proberen, het waren drie verschillende Italiaanse wijnen (2x rood, 1x wit). Ik kocht deze om wijnen bestellen via onwine uit te proberen. Ze zijn me goed bevallen de verzending liep vlekkeloos en de online uitleg was goed te volgen.

Hele snelle en goede levering

De website is erg overzichtelijk vind ik en je hebt snel je juiste wijn boer. De levering gaat super snel en de levering van de producten goed. De wijn kwaliteit is natuurlijk afhankelijk van de wijn boer. Ik ben te minsten altijd tevreden over de kwaliteit van de wijn.

Fantastisch concept met unieke wijnen

Bij wijnboer Poggio besteld en kreeg absolute topwijnen!

Europalaan 100 3526 KS Utrecht

Over ONWINE

ONWINE maakt het mogelijk om je wijn direct van de wijnboer te bestellen. Meer dan 75 wijnboeren uit Frankrijk, Italië en Duitsland hebben een eigen ''winkeltje" op het platform en bepalen zelf hun prijs en aanbod. Het voordeel hiervan? V Meer marge voor de wijnboer V Een betere prijs voor jou V Jouw wijn bewaard in de originele kelder V Proef wijnen die normaal gesproken niet in Nederland beschikbaar zijn