Bestelling was snell binnen

Rond 17 besteld en zaterdag nog in huis.

Goeie info en mooi product

Mooi product snel geleverd en me op de hoogte gehouden heel fijn

Hoi Dani, bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent en kijken ernaar uit je weer te helpen met al je scooterbehoeften!

Snel, goed advies. Juiste prijs

Ik werd goed geholpen aan de telefoon en het artikel was precies goed!

Bedankt voor je positieve review! Ik zal je compliment doorgeven aan de collega die je geholpen heeft. We zijn blij dat je tevreden bent en kijken ernaar uit je weer te helpen met al je scooterbehoeften.

Hallo Rob, dank voor de 10, daar gaan we voor! Ik ben blij om te horen dat je helemaal tevreden bent en ik hoop dat je de volgende keer weer bij ons aanklopt voor je scooteronderdelen!

Jammer dat ie niet werkt

De ontluchting nippel sluit hem totaal niet af

Hoi Ronald, jammer om te horen dat het product niet naar wens was! Over de afgelopen dagen hebben we je een paar keer benaderd per e-mail maar hebben we geen reactie van je mogen ontvangen helaas. Omdat we ook geen telefoonnummer van je hebben, kunnen we niet met je in contact komen. We balen er wel ontzettend van dat je niet tevreden bent met het product wat je hebt ontvangen. Ook zonder in contact te komen met ons, zijn er mogelijkheden om dit op te lossen: 1. Je mag bij ons tot 100 dagen en op onze kosten retourneren. 2. Je kan langsgaan bij een van onze servicepunten zodat een monteur je kan helpen. Uiteraard mag je altijd alsnog contact met ons opnemen. Graag zelfs! Dan kunnen wij onze best doen om alsnog een oplossing te bieden voor je probleem!

Zeer goede ervaring

Was supper snel geleverd. En ze belden mij om te zeggen dat ze voor de deur stonden

Hallo Frederik, bedankt voor het mooie cijfer en ook goed om te horen dat onze pakketdienst GLS hier zijn taak goed heeft volbracht. Veel plezier met je bestellen en hopelijk tot snel bij ScootHub!

Een snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Geweldig bedrijf

Hallo Nico, bedankt voor de positieve review! Wij doen natuurlijk onze best maar heel leuk om te zien dat het zo ook ervaren wordt. Hopelijk zien we je snel weer terug!

Verkeerde bestelling snel opgelost

Zeer snelle reactie via de mail en vlotte afhandeling. Zeer servicegericht bedrijf. Zondermeer aan te bevelen.

Beste heer Tamminga, hartelijk bedankt voor de lovende woorden ondanks dat er iets is mis gegaan met de order. Fijn dat u wilde meedenken met een oplossing. De productinformatie hebben we inmiddels aangepast zodat dit in het vervolg ook niet meer mis kan gaan. Bedankt en hopelijk tot snel bij ScootHub!

Ok

At first the limiter I ordered didn’t work. After contacting the ScootHub customer service I also ordered a new ignition coil which solved all of the problems. Very happy with the fast customer service from ScootHub.

Dear Ionuț, I'm happy to hear you are satisfied with our service! Of course we would have hoped the first order you placed would have solved your problem right away, but a scooter is a technical product so sometimes it is more difficult than that. It has been a pleasure working towards a solution with you and it gives us the energy to keep going if we can fix the problem in the end!

Prima webwinkel.

Prima webwinkel van uitzoeken tot betaling. De levering zou ook in dit geval een webwinkel zomaar één ster maximaal kunnen opleveren vanwege het gestuntel of de arrogantie van GLS die zelf wel even bepalen wanneer ik mijn pakket krijg. Dus helaas niet zoals de door de webwinkel aangegeven volgende werkdag, maar in dit geval woensdag besteld en de week erop maandag mag ik het pakket misschien ontvangen zoals GLS nu aangeeft. Bezorgbedrijven zijn ook naar mijn ervaring de achilleshiel van menig webwinkel wat ze naar ik vermoed veel schade berokkend.

Hoi Wouter, jammer om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad bij GLS! We hebben na uitvoerige testen met alle pakketdiensten gekozen voor GLS omdat die qua betrouwbaarheid als beste uit de bus kwam, maar helaas zijn ze zeker niet feilloos. Ik waardeer het dat je ons toch een goede beoordeling hebt gegeven, ondanks de vertraging. Hartelijk dank daarvoor!

Goedkoop en snel

Snelle levering en de goedkoopste prijs voor de prachtige akrapovic voor de Vespa gts 300

Hallo Stevan, bedankt voor de mooie review. Ook wij zijn liefhebbers dus als je ons een foto / video wil sturen van deze Akra op jouw Vespa worden wij daar ook zeker blij van!

Klasse!

Goed product, snel geleverd, voor een nette prijs. Top!

Hallo Bas, bedankt voor je positieve review en vijf sterren. Daar doen we het voor! Hopelijk tot snel!

Top geholpen!

Ik ben door de klantenservice van ScootHub via de chat meteen en netjes geholpen. Mijn order was dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag al in huis. En alle scooteronderdelen paste perfect!

Hoi Bas, bedankt voor de mooie woorden! We zijn blij dat alles goed verlopen is. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer helpen.

Top service!

Top service. Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen en overzichtelijke informatie bij de producten in de webshop. Bestelling eenvoudig geplaatst en die kon in snel ophalen. Gewoon top!

Hallo Jurre, heel erg bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je bestelling en we hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

Snel en vriendelijke klantenservice

Ik wist niet welk onderdeel ik precies moest hebben en ScootHub heeft mij via de chat goed geholpen. Daarna besteld en de volgende dag al in huis!

Saksenweg 30

5349 BX Oss

Over Scoothub.nl

ScootHub is een webshop in bromfiets- en scooteronderdelen en -accessoires. We zijn met een team van zeven professionals en hebben ruim 45 jaar ervaring in de scooterbranche. Zo proberen wij jou de beste kwaliteit scooteronderdelen en mooiste accessoires te leveren met de beste service tegen de beste prijs!