Gooie

Gewoon goed

Hoi Samer, we waarderen je positieve beoordeling enorm! Jouw tevredenheid motiveert ons team elke dag. Dank je wel voor het delen van je ervaring bij ScootHub.

Mijn nieuwe hub

Hallo Will, top om te horen dat we je nieuwe hub zijn! Daar doen we het natuurlijk voor. En voor een mooie beoordeling natuurlijk. Hopelijk zien we je snel weer!💪🏻

Goed product snel verzonden

Bedankt voor je aanbeveling, Maddy! Het is ons een genoegen om je van dienst te zijn en we zien uit naar je volgende bezoek bij ScootHub.

Troep en absoluut geen 500 gram zoals ze zeggen

Troep en absoluut geen 500 gram zoals ze zeggen

Hallo Martin, heel vervelend om te horen dat je niet tevreden bent! ik heb helaas geen telefoonnummer van je dus kan je niet bellen. Maar ik heb je net wel een mailtje gestuurd. Wil je zo snel mogelijk even contact opnemen met ons? Dan gaan we dit 100% voor je oplossen!

Mooie helm

Mooie helm wat goed past. Ik kan hiermee een grote helm voorkomen voor de snor scooter.

Hallo Kaoutar, heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn trots op wat we doen en jouw feedback maakt ons werk nog leuker! Veel plezier met je nieuwe Livall helm!

Ben nog bezig maar tevreden over er het gene wat ik gekregen heb

Dankjewel voor je steun, Frankie! Bij ScootHub werken we hard om ervoor te zorgen dat elke klantervaring zo goed mogelijk is. We zijn blij dat het opvalt!

Zeer snelle bezorging en het onderdeel werkt naar behoren!

Super! Meer woorden hoef ik er niet over kwijt :)

Hoi Remi, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor de positieve review. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer helpen!

top

band sneller binnen gekregen dan verwacht en goed verpakt in een doos. Tot nu toe zeer tevreden over de band.

Hallo Bart, dankjewel voor de 9! Daar doen we het voor. Veel plezier met je Michelin banden en hopelijk zien we je snel weer terug!

Zwaar klote product niet zoals beschreven.

Gat wijken totaal van wat ik besteld heb. Dus heel slecht..afbeelding wijkt ook totaal af dus totale afrader ...rotzooi.

Hallo Marcel, heel vervelend om te horen dat het product niet naar verwachting was! We hebben ondertussen gelukkig al contact om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Mogelijk is er een verkeerd product gepickt of is er een verkeerd product besteld. In beide gevallen gaan we door tot je tevreden bent! Update volgt snel.. Update 23-07: We hebben voor Marcel het juiste tandwiel besteld en inmiddels is dit ook geleverd. We wachten nog even op je reactie of het monteren helemaal gelukt is!

Snel en duidelijk

Het ging snel en duidelijk en werd ook eerder geïnformeerd bedankt

Hoi Ilyass, super om te horen dat je blij bent met onze service! Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor het kiezen van ScootHub!

Ik raad het aan

OEM onderdelen voor een goede prijs en snelle levering

Hallo Igor, dank voor je mooie 10! Leuk om te horen dat alles zo goed is bevallen. Ik hoop dat we je de volgende keer weer van dienst mogen zijn!

Op tijd geleverd, juiste artikelen, goeie prijzen

ScootHub vraagt reele prijzen en verzend op tijd. Aanbood is ruim.

Hallo Allard of Aad (inside joke), fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Daar doen we het natuurlijk voor. Hopelijk zien we je snel weer terug!

Netjes en keurig verzonden en op tijd

Netjes verpakt en op tijd verzonden

Hoi Aad, bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent en kijken ernaar uit je weer te helpen met al je scooterbehoeften.

Doen wat ze zeggen !!!

Gisterenmiddag (26-06-2024I Olie besteld om 15.45 Vandaag geleverd (27-06-2024 - 14.15) Verkoper (Bo) heeft zich aan zijn woord gehouden , dus geen toezeggingen die ze toch niet waarmaken , NEE gewoon doen wat je belooft !!! , helemaal goed , PS, kunnen andere leveranciers nog wat van leren......

Hallo Rene! Bedankt voor de mooie review en ik zal niet zeggen 'ik zei het toch' maar ik zei het toch? 😜 Hoewel er bij GLS ook wel een foutjes gemaakt worden, zien we dat 97% van de pakketten netjes de volgende dag geleverd worden. Wij laten alleen producten zien die we direct uit eigen voorraad kunnen leveren, dus zo heb je nooit te maken met lange levertijden. Nogmaals dank en ik hoop je snel terug te zien bij ScootHub!

Perfecte accu voor mijn mp3

Goede accu voor mijn mp3 . Super snelle levering ook.

Hallo Cemil, we waarderen je positieve beoordeling enorm! Jouw tevredenheid motiveert ons team elke dag. Dank je wel voor het delen van je ervaring.

Top artikel en zeer gunstig geprijsd

Duidelijke beschrijving op internet en beloofd snelle levering. Goedkoper dan de andere aanbieders op internet dus bestelt.geleverd volgens afspraak en artikel was bovenverwachting qua kwaliteit en perfecte pasvorm Top aanbevolen

Hoi Carlo, bedankt voor je aanbeveling! Het is ons een genoegen om je van dienst te zijn en we zien uit naar je volgende bezoek.

Goede prijs goede kwaliteit maar slecht verpakt!

Goede prijs en snel verzonden helaas het bagagerekje in een veel te grote doos met wat luchtzakjes waardoor het heen en weer heeft kunnen vallen en het uiteindelijk ligt beschadigd aankwam,Na contact te hebben gehad met de zeer adequate klantenservice (Bo Bergmans)en het toelichten met foto's van de lichte schade kreeg ik het voorstel van 10 euro korting op mijn bagagerek of een rugkussen (die ik nog zocht) met korting en gratis verzending....voor het laatste gekozen......dus naar tevredenheid en zeer correct opgelost...

Hallo Michael, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat we het na ons contact naar wens op hebben kunnen lossen. Inmiddels is ons verpakkingsproces ook weer een beetje aangescherpt om de beschadiging die je hebt ervaren te voorkomen in de toekomst. Nogmaals dank en graag tot ziens!

Kwaliteit snel in huis

Precies op tijd binnen

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn trots op wat we doen en jouw feedback maakt ons werk nog leuker!

Product verkeerd adverteerd en geen antwoord op mn mailtjes

Kheb een uitlaat besteld geadverteerd als passend onder mijn scooter maar dat klopt helaas niet. Geen probleem kan gebeuren maar ondertussen 2 keer gemaild maar nog niks gehoord.

Hallo Jelle, we hebben gelukkig ondertussen al contact met elkaar om jouw probleem zo snel mogelijk op te lossen. En wij gaan ondertussen zoeken waar de kink in de kabel zit qua communicatie. Sorry voor de vertraging maar we lossen het samen op!👍🏻 Update 23-07: we hebben de oude uitlaat van Jelle retour genomen en een originele tegen een speciale prijs opgestuurd. Jelle gaat deze zo spoedig mogelijk monteren. Onze verwachting is dat deze perfect gaat passen maar we wachten de reactie even af!

Perfect geregeld

Ik zag dit bedrijf op internet en constateerde dat men een concurrerende prijs hanteert.Toen geprobeerd en men doet wat men belooft, Gewoon de volgende dag in huis.Ik ben hier heel blij mee

Hallo Maurits, fijn om te horen dat je tevreden bent met het aanbod! We proberen altijd scherp geprijsd te zijn maar als we moeten kiezen tussen goedkoop of goede service en goede kwaliteit dan krijg het laatste bij ons altijd voorraad. Top om te zien dat je dat waardeert en ook de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Dankjewel!

Snel en correct geleverd

Even gezocht op google voor een contactslot voor mijn scooter en toen kwam ik bij Scoothub terecht, snel en eenvoudig kunnen bestellen en op de afgesproken dag ook geleverd, ik zeg een top organisatie

Hoi Aad, dankjewel voor je steun! Bij ScootHub werken we hard om ervoor te zorgen dat elke klantervaring zo goed mogelijk is. We zijn blij dat het opvalt!

• Poleciłbyś nas? Tak

Dziękujemy za wspaniałą recenzję Piotr! Mamy nadzieję, że wkrótce znów zobaczymy się w ScootHub!

Snelle levering en service alleen de verkeerde maat banden helaas

Snelle levering alleen verkeerde maat banden geleverd dus retour gestuurd en afwachten op de centen nu 2 weken

Hallo Herman. Heel fijn dat je, ondanks de vertraagde terugbetaling, ons toch een mooie 9 geeft! We hebben al per e-mail contact gehad en het bedrag is inmiddels weer op je rekening teruggestort. En wij hebben het 'lek' in ons proces gedicht waardoor dit niet meer voor mag komen. Nogmaals dank voor de feedback en de positieve review en hopelijk tot snel weer!

uitgebreid assortiment

Uitgebreid assortiment Serieuze interesse in de tevredenheid van de klant

Hallo Wim, bedankt voor de mooie review! We hebben even contact gehad en een klein stukje ontevredenheid weg kunnen halen waardoor je de 7 hebt aangepast naar een 10. Daar zijn we natuurlijk heel dankbaar voor. Fijn dat je met ons mee wou denken en hopelijk zien we je snel weer bij ScootHub!

Snelle levering.

Origineel stuk van Vespa.

Super om te horen dat je blij bent met onze service! Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor het kiezen van ScootHub!

Saksenweg 30

5349 BX Oss

Over Scoothub.nl

ScootHub is een webshop in bromfiets- en scooteronderdelen en -accessoires. We zijn met een team van zeven professionals en hebben ruim 45 jaar ervaring in de scooterbranche. Zo proberen wij jou de beste kwaliteit scooteronderdelen en mooiste accessoires te leveren met de beste service tegen de beste prijs!