Zeer teleurstellend

Zie mijn eerder via mijn privé e-mailadres gestuurd(e) bericht/klacht. ( [email protected]) Ik heb gebeld en met een van de medewerkers gesproken. Hij haf aan dat de e-mail was ontvangen maar dat de persoon die er over ging wegens vakantie afwezig was. Er zou nog een reactie volgen maar tot heden niets vernomen

Goede en fijne bezorgservice en prachtige mooie rozen voor herhaling vatbaar:)

Goede service, mooie rozen

Ronduit geweldig. De rozen zijn prachtig!!

Mooi om te zien dat deze mooie bloemen in Nederland gekweekt worden

Wat een verrassing!

Totaal verrast ontving ik een prachtig boeket, nog nooit zo'n mooi boeket gehad.

kwaliteit slecht .

mijn verwachting was goed , maar helaas .

Super mooie roze

Keuze was erg makkelijk te maken alleen het lint zat er niet bij. Maar de rozen zijn van super kwaliteit

Prachtige rozen en top bezorgservice

Als verrassing voor mijn moeder rozen besteld. Helaas was mijn moeder niet thuis toen de rozen werden geleverd, maar ik werd netjes gebeld door de bezorger dat de rozen bij haar buren waren bezorgd. En nu geniet ze van de prachtige rozen!!!

Supermooie rozen en netjes op de afgesproken tijd thuisbezorgd.

Helemaal goed gegaan

Top geregeld

Rondom Fantastisch !

Top kweker met Top kwaliteit ! het hele proces van bestellen op de website tot aflevering rozen verdient een 10 Echte aanrader!

De rozen die ik via jullie webshop kon bestellen zijn fantastisch. We waren niet thuis, maar werden keurig gebeld door de bezorger, en hebben later de rozen bij de buren opgehaald. We genieten volop van de prachtige rozen. Ad van Gent

Boven verwachting

Dat de rozen zeker zo mooi waren als op de afbeeldingen mag je misschien verwachten, maar dat ze ook met een big smile tijdens de Valentijdrukte door de kweker zelf langs werden gebracht, met keurige berichtgeving vooraf of mijn vrouw ook echt thuis was, overtrof de verwachtingen. Waar voor je geld!

Abr Kroesweg 31

2742 KX Waddinxveen

Over Red Naomi

Porta Nova is de meest duurzame, innovatieve rozenkwekerij ter wereld. Wij kweken Red Naomi rozen.