Fijn product!

Voorheen gebruikte ik een vinyl matje, maar dit ging helaas snel kapot. Ik ben erg blij dat ik voor glas heb gekozen. Hoewel het duurder is, is het product veel mooier en duurzamer.

Goede kwaliteit glasplaat

Een eigen foto geupload en een bestelling geplaatst. Meteen een bevestiging ontvangen. Het duurde wat lang voordat we verder bericht kregen (hoewel dit wel op de website aangegeven staat), maar na 2 weken (zoals aangegeven op website) was hij er: onze glasplaat. Netjes verpakt, een prachtige glasplaat met een goede afdrukkwaliteit van de foto. Het geld meer dan waard! Zeker aan te bevelen.

Goed product en men komt de afspraken snel en correct na.

Product voldoet aan de omschrijving. Bedrijf reageert snel en correct op vragen. Zeer goede ervaring.

Positieve reactie na telefonisch contact

Positief

Mooi product en zeer goede service.

Hi Ton, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Stan van Designglas

Netjes verzonden

Behalve dat het product prima in orde is, werd het ook super netjes verzonden. Heel goed verpakt.

Hi Magda! Heel erg bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Stan van Designglas

mooi product

Mooie glasplaat (donkere geometrie 80x52), keurig afgewerkt en met bijgeleverde dopjes om eronder te plakken. Besteld op 24 maart en het pakket werd bezorgd op 3 april. De verpakking was stevig en de plaat is heel aangekomen. De bezorging via DPD was helaas minder (pakket werd niet bij de voordeur afgegeven maar onderaan de trap neergezet), hopelijk gaan ze in de toekomst over op PostNL.

Hi Cindy! Heel erg bedankt voor deze mooie review! We waarderen het enorm en zullen de feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Stan van Designglas

Niks op aan te merken

Goed product om de kookplaat mee te beschermen. De afbeelding is ook erg mooi en scherp!

Goedemiddag Kim, Hartelijk dank voor je mooie review. Veel gebruiksplezier! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Zeer tevreden klant.

Mooi product, geleverd op de aangegeven data, prima communicatie .Zou hen zeker aanbevelen.

Goedemiddag Johan, Hartelijk dank voor je mooie review. Veel gebruiksplezier! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Superstrak en handig

Onze inductieplaat is plots een prachtige asset in de keuken! Ook handig als extra ruimte op momenten. Inductiebeschermee-glas.nl heeft het keurig afgeleverd conform afspraak, goed beschermd! Blij mee!

Goedemiddag Henk, Hartelijk dank voor je review. Veel gebruiksplezier! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Hele goede service en een super mooi eindresultaat

Het contact met de klantenservice als zeer prettig ervaren. Er wordt goed meegedacht om tot een voor jou gewenst eindresultaat te komen.

Goedemiddag Bianca, Hartelijk dank voor je mooie review. Veel gebruiksplezier! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Product is zoals vermeld op site

Goede beschermer die wij tevens gebruiken als anti spat plaat achter de kookplaat. Glijdt niet weg door bijgeleverde setje anti slip dopjes. Foto opdruk ziet er goed uit.

Goedemiddag Martin, Hartelijk dank voor je mooie review. Veel gebruiksplezier! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Goed product, vlotte levering

Mooie glasplaat om de inductiekookplaat te beschermen. Handig ook als extra werkblad. Enige nadeel is dat de beschermers snel wegglijden van de plaat. Prima levering en goede communicatie.

Goedemiddag Leonie, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Met betrekking tot het probleem van het wegglijden van de inductie beschermer, wij leveren normaal gesproken antislip dopjes mee die onder de beschermer geplaatst kunnen worden om dit te voorkomen. Mochten deze dopjes niet bij de levering hebben gezeten of zijn ze ergens kwijtgeraakt, dan horen wij dat graag. Je kunt ons een e-mail sturen of even bellen, dan zorgen wij ervoor dat je nieuwe antislip dopjes toegestuurd krijgt. Binnen 1-2 werkdagen zouden deze bij je thuis moeten zijn! Nogmaals dank voor je feedback en een heel fijn weekend toegewenst! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Super product en geweldige service

We hebben de design glas inductiebeschermer met een mooi houtmotief gekozen. We hebben de beschermer in twee delen gekozen, omdat dit bij een grote inductieplaat wat praktischer is. De set werd na een paar dagen geleverd maar bij transport bleek er iets niet goed te zijn gegaan. Er was een kras ontstaan en nadat we dat gemeld hadden en er foto’s van hadden gemaakt, kregen we direct een nieuwe plaat geleverd. Het contact hierover was zeer vlot en er werd zeer adequaat gereageerd op onze e-mail…..en zo hoort het ook! Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! Wij kunnen design glas zeer zeker aanbevelen!

Goedemiddag Egon, Hartelijk dank voor je mooie review. Geniet volop van je inductie beschermer en een heel fijn weekend gewenst! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Fantastisch!

Na diverse leren inductiebeschermers te hebben gehad, heb ik nu een glazen beschermer gekocht. Een zwarte print met de poema erop, echt zo mooi! Tijdens het koken zet ik de plaat tegen de achterkant, dus geen extra spatbescherming meer nodig. Prima bescherming, de beveiliging hoeft niet extra aan, je kunt er alles opzetten, als snij ondergrond gebruiken etc. Echt een aanrader! Nooitmeer anders dan glas voor mij.

Goedemiddag Ellen, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat, na de eerdere pogingen met de leren matjes, glas uiteindelijk de juiste oplossing bleek :) Veel plezier met je inductie beschermer en een goed weekend toegewenst! Groetjes, Kylian van inductiebeschermer-glas.nl

Over Inductiebeschermer-glas.nl

Hallo! Welkom bij de reviewpagina van inductiebeschermer-glas.nl. Hier worden zoveel mogelijk reviews verzameld om te laten zien wat voor geweldig product de glazen inductie beschermers zijn. Mocht je een aankoop hebben gedaan, laat dan een eerlijke mening over de bestelling en onze service achter, zodat toekomstige klanten hierdoorheen kunnen neuzen!