Voldoet prima

Wij zijn erg blij met onze inductiebeschermer. Was zeer goed verpakt en paste geweldig. Mooie kwaliteit.

Fantastisch!

Ruim binnen de afgesproken termijn geleverd. Netjes verpakt. Prachtig om te zien en heel handig in gebruik. Een aanrader. Ben er heel erg blij mee

Top product!

Wij hadden eerst een inductiebeschermer matje. Nu zijn we toch over gegaan naar een glazen inductie beschermer. En dit bevalt veel beter, ik zou iedereen dit aanraden! Het is veel geordender in de keuken, de extra opties die glas bied zijn beter dan die van een inductie beschermings matje.

Zeer klantvriendelijk

Ondanks tijdsdruk bestelde speciale glaswandplaat ruim op tijd geleverd. Communicatie met Kylian was uitstekend en zeer goed geholpen.

Alles was perfect

Mijn ervaring was perfect, mijn keuze vanglazen beschermer, de kleur, de maat, de levering, alles

Goed maar kan beter

Na de bestelling hoorden we anderhalve week niets. Graag een bevestiging en een voortgangsmail. Het glas is goed, maar relatief dun. Als er een dikkere optie was zou ik die hebben genomen. De rubbertjes zijn echt te klein. Dat kan veel beter. Het geheel oogt nu kwetsbaar en dat is het laatste dat je op je kookplaat wilt. De foto is overigens uitstekend. Dus eigenlijk een halve ster er bij.

Mooi product. Goede klantenservice

Hele mooie glasplaat besteld voor op aanrecht te leggen. Communicatie met klantenservice is heel prettig en in oplossingen denkend. Makkelijk toegankelijk.

Even wachten maar dan heb je ook wat

Prachtige glasplaat voor op de inductieplaat kookplaat

Heel behulpzaam

Ik ben erg goed geholpen door dit bedrijf. De inductiebeschermers zijn erg handig in het gebruik (bijv. om hete dingen op te zetten).

Heel handig!

Erg praktisch, de keuken ziet er ook een stuk netter uit door het krasbestendige glas.

Snelle levering en perfecte afbeelding

In het echt nog mooier dan op de website! Fijn dat ik de inductiebeschermer ook als spatscherm kan gebruiken. Superblij mee!

Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Goed verpakt en vlot verstuurd. Mooie beschermer voor de inductieplaat. Levering vertraagd, maar daar kunnen jullie niks aan doen.

Staat er mooi inde keuken en multifunctioneel.

Mooi stevig multifunctionele inductie kookplaat beschermer

Zeer tevreden!

Geweldig mooi en functioneel!

Echt heel prachtig en vakkundig gemaakt. Ik heb een grote kookplaat en verder weinig werkruimte. Met deze inductie beschermer heb ik meer werkruimte en wordt de plaat goed beschermd!

Mooie plaat en goed verpakt.

Zie bovenstaand

Top product en top klantenservice!

Super mooie inductiebeschermer besteld en ontvangen. I.v.m. een aantal vragen contact met de vriendelijke klantenservice gehad. Top product en top service!

prachtige beschermer

Mooie inductiebeschermer, ziet eruit zoals verwacht. Netjes verpakt. De voetjes zijn mooi klein, ik had echter, gezien de grootte van de platen, ook liever nog enkele voor in het midden willen hebben.

mooie glasplaat

mooie glasplaat besteld en ziet er ook mooi uit. De leveringstijd is wat lang maar best waard om op te wachten. had gedacht da ik de plaat in 2 delen had besteld, maar kreeg deze in een geheel. op het bestelformulier kon ik zien dat het 1 plaat was. bij bestellen ws dit toch wat onduidelijk verder wel tevreden

Voor geduld krijg je kwaliteit!

Het duurde even voordat hij er was, maar wat is hij mooi! Begrijpelijk dus dat het even duurde. We zijn er erg blij mee. Bedankt.

Fijn product!

Voorheen gebruikte ik een vinyl matje, maar dit ging helaas snel kapot. Ik ben erg blij dat ik voor glas heb gekozen. Hoewel het duurder is, is het product veel mooier en duurzamer.

Goede kwaliteit glasplaat

Een eigen foto geupload en een bestelling geplaatst. Meteen een bevestiging ontvangen. Het duurde wat lang voordat we verder bericht kregen (hoewel dit wel op de website aangegeven staat), maar na 2 weken (zoals aangegeven op website) was hij er: onze glasplaat. Netjes verpakt, een prachtige glasplaat met een goede afdrukkwaliteit van de foto. Het geld meer dan waard! Zeker aan te bevelen.

Goed product en men komt de afspraken snel en correct na.

Product voldoet aan de omschrijving. Bedrijf reageert snel en correct op vragen. Zeer goede ervaring.

Positieve reactie na telefonisch contact

Positief

Spanjelaan 24 A

9403 DP Assen

0031(0)592-863802

Over Inductiebeschermer-glas.nl

Hallo! Welkom bij de reviewpagina van inductiebeschermer-glas.nl. Hier worden zoveel mogelijk reviews verzameld om te laten zien wat voor geweldig product de glazen inductie beschermers zijn. Mocht je een aankoop hebben gedaan, laat dan een eerlijke mening over de bestelling en onze service achter, zodat toekomstige klanten hierdoorheen kunnen neuzen!