Service !

Op hemelvaartsdag bezochten we de site omdat we een parkeerbeugel wilden laten installeren. En tot onze verbazing bleek er zelfs op deze feestdag iemand aanwezig om te spreken. En werd ons verteld dat er de volgende dag al iemand kom komen om de beugel te instaleren. We waren een beetje sceptisch. Maar de volgende middag stond er iemand van Verkeerswinkel.nl voor de deur. En in half uur stond onze parkeerbeugel op z'n plek. Perefect !!!

Lekker aktief bedrijf !

In het week-end even ge-chat.... "kan ik een artikel morgen bij jullie ophalen?" Reactie: "natuurlijk kan dat" Daar houd ik van. Lekker actief en bij de les! Super!

Eenvoudige duidelijke website goede prod

Duidelijk omschreven artikelen. Product en prijs in goede verhouding. Snelle levering.

Goed degelijk product

Goede drempel om te gebruiken in garage als stop voor auto

Duidelijke website.

Goed contact gehad

Goed overleg gehad met bestellen en offerte. Snelle reactie op vragen. Levering duurde wel wat langer.

Suivi de colis impeccable

Je n'étais pas chez moi le jour de la livraison et DPD a renvoyé le colis chez le fournisseur. Une personne m'a contacté par mail pour suivre personnellement mon colis et l'envoyer de nouveau. Très arrangeant, je l'ai reçu. Je recommande.

Geweldige persoonlijke communicatie.

Zeer positief, vriendelijke personeel keurig geholpen.

Onvolledige levering en deze vraag reeds vóór de levering!

Eerst en vooral dus : jullie vragen reeds beoordeling vóór de levering!!! Tenslotte ja , goed geleverd! MAARRR er ontbreekt één indraaiende vijsje Heb dit gemaild naar info@verkeerswinkel Helaas GEEN antwoord Uiteindelijk nieuwe volledige levering gekregen Dus : alles oké

UITSTEKENDE SERVICE

Vlotte bestelling en levering

Houden hun woord ))

Moest op een ander adres en ivm spoed zeker niet later dan de 2e dag. Toppers zorgden ervoor dat dat ook op tijd gebeurde! Petje af))

Veelte grote broek besteld uiteindelijk omgeruild kon m’n paar dagen later ophalen super service bedankt!

Goede producten en snel geleverd

Ruime keus in de overzichtelijke webshop. Snelle en nette levering

Doen wat ze beloven tegen nette prijzen.

Goed materiaal , en snel geleverd . Past goed in de brievenbus .

Hoi Jim, Fijn dat de producten bevallen! Groetjes, Tom

Goed advies, top service en zeer goede prijs

Bedankt voor je reactie!

Amperestraat 8 f

4004 KB Tiel

Over verkeerswinkel.nl

Verkeerswinkel.nl is zowel een groothandel als een webshop, met een eigen magazijn. Wij zijn gespecialiseerd in verkeersproducten voor gebruik op en langs de weg.