Vriendelijke man die rustig maar goed zijn werk deed.

rustig en goed uitgevoerd, zag er keurig uit na afloop

Enthousiaste club

Jong bedrijf, veel dynamiek, goede voorlichting en naar ik kan inschatten een prachtig Nederlands product. Vandaag geïnstalleerd met 0 op de meter garantie Dus we gaan het zien. Veel relaties enthousiast gemaakt . Voel me een sub agent. Advies: houdt koers en je focus vast en laat je niet gek maken door deze dwaze aanstaande regering

Beste Herman, Hartelijk dank voor uw enthousiaste review en de perfecte score van 10! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze dynamiek, voorlichting, en het Nederlandse product. Het is geweldig om te horen dat de installatie met 0 op de meter garantie naar wens is verlopen. Uw enthousiasme werkt aanstekelijk, en we waarderen het dat u ons aanbeveelt aan uw relaties. Bedankt voor uw advies; we blijven zeker koers houden en gefocust op onze doelen, ongeacht de externe omstandigheden.

Fantastische service en snelheid

Na mijzelf verdiept te hebben in thuis batterijen, uiteindelijk besloten twee Sessy's aan te schaffen via Accu Today. Communicatie was snel en soepel - zowel via de mail als via WhatsApp en telefoon. Duidelijke uitleg, voorwaarden en tips en goed bereikbaar. Wat super fijn was, is dat de levering en installatie binnen een paar dagen was geregeld, waardoor we nu al van het zonnige weer kunnen profiteren. Een tip voor toekomstige beslissers - regel op tijd je overstap een dynamisch energie contract - als je van leverancier wisselt, kan dat wel een maand duren.

Beste Bram, Hartelijk dank voor uw geweldige review en de perfecte score van 10! We zijn blij dat u tevreden bent met uw keuze voor de Sessy's en onze service. Het is fijn om te horen dat de communicatie vlot verliep en dat de levering en installatie snel geregeld waren. Bedankt voor uw tip aan toekomstige beslissers over het regelen van een dynamisch energiecontract. We waarderen het dat u uw positieve ervaring deelt en ons aanbeveelt.

Prima communicatie, geleverd zoals beloofd

Van bestellen tot installatie ging allemaal erg soepel. Er is geleverd zoals beloofd. Dat is voor mij de belangrijkste reden om deze firma aan te bevelen.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve review en de mooie score van 9! We zijn blij te horen dat alles van bestelling tot installatie soepel is verlopen en dat we aan onze belofte hebben voldaan. Uw aanbeveling betekent veel voor ons.

Installatie goed, nazorg minder

De installatie ging goed, aardige, vrolijke en kundige mensen. Echter bij de installatie bleek een stekker verkeerd aangesloten waardoor de accu's niet bleken te werken. Helaas was de installatie op een vrijdag en dat de accu's niet werkten, werd pas op zaterdag ontdekt. Op zondag een mail gestuurd. Maandagochtend bleef een reactie uit. Toen ik belde, werd aangegeven dat de mail zondag gelezen was en dat maandagochtend er een discussie op het bedrijf was over de voorwaarden die Google gewijzigd had. Dat vond men blijkbaar belangrijker dan de klant helpen! Gezien de verwachtingen die vooraf gewekt waren, viel die reactie niet goed bij mij. Als je zo hoog opgeeft van de service die je biedt, dan moet je dat ook waar maken.

Gehele proces uitstekend geregeld

Vanaf het eerste contact tot en met plaatsen alles prima verzorgd. Heb je vragen dan staan ze je telefonisch te woord en leggen alles uit. Denken mee in oplossingen wat betreft plaatsen van de thuisbatterij. Installatie netjes en vriendelijke monteur.

Van A tot Z geweldig

Wat een heerlijke ervaring, van dag 1 tot na de installatie. We zijn fantastisch geholpen, goeie en duidelijke informatie en wat voor mij belangrijk is… niet dat opdringerige gevoel of dat je denkt doe ik hier wel goed aan. Dat had ik dus totaal niet, installatie verliep volgens plan en ook dan weer alles in overleg. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hier super vrolijk van word en dat ik deze jongens zeer zeer dankbaar ben voor de fijne samenwerking. Zeker een AANRADER!

werkzaamheden netjes uitgevoerd, begeleiding en feedback prima in orde

Ik heb een offerte aangevraagd voor een sessy accu. Na telefonisch contact deze heel snel gekregen en de dag daarna heb ik de accu al op kunnen halen bij accu today

Accu Today, duidelijke afspraken en installatie is prima gegaan.

Heel prettig gesprek en prima installatie

Het verkoopgesprek was heel fijn. Niet opdringerig maar meedenkend. Natuurlijk had ik zelf al veel informatie ingewonnen en de gedachten bleken goed te passen. De levertermijn was ook boven verwachting: ik hield al rekening met maanden maar het bleken een paar weken te zijn. Ik ben benieuwd naar het effect en wat het gaat opleveren. Vooralsnog werkt alles goed.

Heel tevreden

Ondanks dat het bij de voorgaande klant uitliep, was de installateur er pas om 17:00. Hij heeft toch alles netjes geïnstalleerd en in bedrijf gesteld. Een latertje voor hem. Super bedankt.

Alleen maar positieve ervaring met monteur, die prima aanwijzingen gaf.

Alles punctueel verzorgt, ook goede voorlichting over elektrakast, die niet meer up to date is, en moet worden vervangen.

Ongebruikelijk snel, zorgvuldig en deskundig. Top bedrijf. Mooi spul.

Ga naar Accu Today voor een thuisbatterij! De installatie werd in één (lange) dag afgerond ondanks dat het een pittige klus was. Installateurs Arjen en Robert Jan waren enthousiast en deskundig en hebben het soms best complexe werk in de meterkast heel netjes gedaan Ik was eigenlijk gelijk verkocht toen ik de specificaties zag van de SonnenBatterie Performance 11 kWh in combinatie met de SonnenProtect 8000. Gewoon goed Duits spul en imposante garantie op levensduur. Het feit dat Sonnen zo’n mooi geïntegreerde noodstroom optie heeft is ook belangrijk geweest voor mijn keus voor dit merk.

Een goed bedrijf dat je volledig ontzorgt bij het plaatsen van een thuisaccu.

Prettige intake thuis met duidelijke uitleg over de (on)mogelijkheden en de voorbereidingen voor het plaatsen van een Sessy thuisbatterij. De plaatsing zelf werd verzorgd door 2 nette en vakbekwame monteurs die alles keurig hebben geïnstalleerd en goede uitleg hebben gegeven over het gebruik van de batterij en de monitorfuncties op de pc en mobiele telefoon. Op vragen na de installatie is heel snel en uitstekend gereageerd!

Vakkundig geïnstalleerd met duidelijke uitleg van de werking van de accu

De accu is vandaag geplaatst en alles werkt direct naar behoren. Er bleek wel en stroompunt te missen in de meterkast en die is er gelijk bij gemaakt, helemaal top!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn compleet opgeladen om te horen dat uw ervaring bij ons een volle 10 waard was. Uw tevredenheid is onze grootste beloning!

Professioneel en kundig

Zeer fijne ervaring en gaat pas weg als het draait

Snelle reacties, snel geleverd, keurig geinstalleerd.

De communicatie was altijd keurig en de reactietijd is snel. Ook de levering van de accu was sneller dan verwacht. Prima. De installatie ging soepel en netjes afgeleverd.

Snelle levering! van Sessy accu's

Van de offerteaanvraag tot de installatie heeft slechts enkele weken gezeten. Alles is goed en soepeltjes verlopen. We hebben nu twee Sessy's laten installeren, eventueel in de toekomst kunnen er nog enkele bij geplaatst worden mocht dat nodig zijn. In de app is mooi te zien wat het vermogen is van de sessy's. Door slim laden kunnen we tegen lagere prijzen (soms zelfs tegen minprijzen) de stroom inkopen. Ook bij veel zon laden de Sessy's op en in de avond kunnen we dan de airco's daar op laten draaien. Aanrader dus!

Mijn ervaring met Accu Today is zeer positief.

Vanaf het eerste moment had ik een fijn contact met Mick. Heldere informatie en kundig advies. Hij denkt mee met de beste mogelijkheid om de accu’s te plaatsten en denk ook mee als het gaat om toekomstige plannen, zoals bv een warmtepomp. Vragen van mijn kant werden vlot en adequaat afgehandeld. Dat is sowieso tegenwoordig al heel waardevol. Vervolgens zijn de accu’s geplaatst door nette, kundige installateurs die denken in mogelijkheden. Alles is vlot en heel netjes geplaatst ze hebben van het begin tot het einde alles netjes afgehandeld. Ik ben erg blij met het resultaat. Bedankt voor de fijne samenwerking en ik zou Accu Today zeker aanraden bij anderen, sterker nog dat heb ik al gedaan.

Doen wat ze beloven

Na een heldere uitleg over de werking ervan en een scherpe offerte, heeft Accu Today bij mij 3 thuisbatterijen van Sessy geïnstalleerd. De plaatsing en installatie van de batterijen is uitgevoerd zoals beloofd was. Accu Today is pas vetrokken nadat alles perfect werkte. Op de batterijen is 10 jaar garantie verstrekt en op de installatiewerkzaamheden 2 jaar. De mensen van Accu Today zijn enthousiast en gedreven.

Onze Sessy's thuisbatterijen hangen er mooi bij

Via AccuToday hebben wij twee Sessy thuisbatterijen besteld. De begeleiding van Mick was prima. De installatie verliep vlot en alles werd keurig afgewerkt en achtergelaten.

Hartelijk dank voor uw beoordeling met een score van 9! We zijn blij te vernemen dat uw ervaring met ons bijna perfect was. Uw tevredenheid is onze grootste beloning!

Molenstraat 1

7462 TK RIJSSEN