Gewoon goed

Goede service, zelfde dag nazending van vergeten product.

Bedankt voor de mooie review Arnold!

gewoon goed

gewoon goed en snel prijzen zijn goed, maar van mij mag alles goedkoper op de wereld.

Haha, van mij ook! Zeker als ik naar mijn boodschappen bonnetje kijk. ;) Bedankt voor de positieve review Arman! Wij zien je graag terug bij Parkietwinkel.nl.

Goed geregeld

Alles netjes en duidelijk geregeld. Goede communicatie

Bedankt voor de positieve review Gert! Wij doen altijd ons best om goed te communiceren dus het is fijn om te lezen dat jij dat ook zo ervaren hebt. Wij zien je graag weer terug bij Parkietwinkel.nl!

Netjes en verzorgd geleverd.

Bedankt voor de mooie review Mieke! Leuk ook om te zien dat je inmiddels ook een 2e keer bij ons hebt besteld. Wij zien je graag snel weer terug!

Prima service en ik heb de bestelling snel binnen gekregen. De Banaan schijfjes vinden mijn parkieten erg lekker en de klemmen zijn heel handig!

Bedankt voor de positieve beoordeling Desiree! Goed om te lezen dat jouw parkieten de bananen schijfjes erg lekker vinden en dat de fruit en groente klemmen goed bevallen. Wij zien je graag weer terug bij Parkietwinkel.nl!

Prima service snelle levering

Bedankt voor de positieve beoordeling Jan en wij zien je graag weer terug bij Parkietwinkel.nl!

Johann Straussplein 239 3122 ZD Schiedam

06 49387518

Over Parkietwinkel.nl

Bij Parkietwinkel.nl bestel je alles voor de leukste vogelsoort ter wereld, de grasparkiet! Zijn jouw parkieten toe aan een nieuwe kooi, nieuw speelgoed of zoek je een vast adres om snel parkietenvoer te bestellen? Met ons ruime assortiment kunnen wij jou en jouw gevederde vrienden altijd verder helpen!