betrouwbaar

Altijd maar de vraag of iets gaat zoals beloofd. Maar Verkoopmijntelefoon.nl maakt dit waar. Snel en btrouwbaar!

Alles top!

Erg snel geregeld alles!!

Geachte, Jullie zijn correct en ook een vlotte afhandeling.

zeer snelle en correcte afhandeling

zeer snelle en correcte afhandeling

Correct en snel

Zeer snel en correct

Geweldige service!

Maken waar wat ze zeggen. Prijs op website komt ook overeen met de prijs die ze er voor geven. Binnen 10minuten stond geld op mijn rekening.

Ik kreeg precies het bedrag terug waar ik om vroeg binnen 2 dagen na versturen

Gewoon perfect

Makkelijk en goede prijs

Ik wilde mijn telefoon verkopen en deze winkel bood de beste prijs. Alles ging goed en snel!

Niet normasl snel. Petje af

Echt goede service.

Het kostte me slechts 3 dagen om mijn telefoon te laten onderzoeken en de betaling te ontvangen. Ik raad deze service aan iedereen aan!

Goed bod en snelle afhandeling

Ben zeer tevreden. Het bod is goed. Telefoon wordt goed gecheckt en beoordeeld. Bij mij ging er iets van het bedrag af, omdat ik 2 kleine beschadigingen over het hoofd heb gezien. Niet erg, wel reëel.

Beste Joris,

Veel dank voor uw geweldige review. Mocht u de volgende keer nog een telefoon willen verkopen staan wij weer voor u klaar.

top bedrijf

zeker aan te raden als je je telefoon wilt verkopen!

Beste Joanna,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Snel betaald!

Tevreden service! Eerlijke prijs gekregen voor mijn toestellen

Beste Tarkan,

Bedankt voor de duurzame samenwerking en positieve beoordeling. Bij de volgende verkoop bent u weer van harte welkom.

Super snel!

Goede site, duidelijk, en gemakkelijk in te vullen. Na opsturen telefoon Eer snelle afhandeling en uitbetaling. Echt erg goed

Beste A I,

Snelle afhandeling

Supersnel afgerond en geld gestort op mijn rekening!

Beste Jan,

Eerlijke prijs

Onlangs mijn telefoon verkocht door aanraden van een vriendin. Via een klantvriendelijke site mijn telefoongegevens ingevuld en verrast hoeveel ik nog terug kreeg. Meteen verstuurd en binnen 24 uur het afgesproken bedrag op mijn rekening. Top geregeld dikke pluim.

Beste Petra,

betrouwbaar en snel

Gister mijn telefoon verzonden en vanmiddag had ik al het beloofde bedrag op mijn rekening. Super!

Beste Dominique,

Team Verkoopmijntelefoon.nl

Fantastische duidelijke en snelle service

Ik stuurde m'n telefoon op, de volgende dag meteen ontvangen en een prijsafspraak gemaakt. Vriendelijke afhandeling!

Beste Andrea,

Team Verkoopmijntelefoon.nl

Hele goede service en snelle terugkoppeling

Beste Nick,

Betrouwbare keuze

Het proces is erg snel gegaan, mijn iPhone 12 Pro verkocht en zoals afgesproken stond het geld binnen 24 uur op mijn rekening.

Beste Don,

Goede ervaring met Verkoopmijntelefoon

Snelle en vlotte afhandeling met het verkopen van mijn telefoon. Zeker een aanrader!

Beste Derek,

Over Verkoopmijntelefoon.nl

Verkoop uw telefoon eenvoudig en snel bij VMT.nl. Naast dat u de scherpste prijs krijgt, bent u duurzaam bezig want bij elk verkocht toestel planten wij een boom voor een betere wereld!