snelle betaling, goede prijs

nooit problemen mee!

3x dat ik hier me mobiel verkoop! snel met betalingen!

Beter kan het niet!

Ze maken hun belofte helemaal waar: Eenvoudig en snel. Duidelijke website, duidelijke instructies en zeer snelle afhandeling. Vandaar de maximale score.

Fast and trustworthy

Same day they received my old telefonethey transfered the money. Payed less than expected.

I have never seen a system like this

100% service.

Hele snelle goede service!

Mijn telefoon opgestuurd en de volgende dag stond het geld al op de rekening, top!

Allees is goed

Professionele service, geen complicaties.

Telefoon donderdag opgestuurd zaterdag al bericht dat alles in orde is en geld overgemaakt Top !

Snel, accuraat, betrouwbaar

Ik had geen zin om mijn telefoon op marktplaats te zetten, met al het gedoe eromheen. Deze optie is sneller en krijg nog steeds een redelijk bedrag terug. Ze doen wat ze zeggen. Zeer snel uitbetaald.

Voor het derde jaar op rij erg tevreden

Alweer het derde jaar op rij dat ik mijn telefoon succesvol heb verkocht aan verkoopmijntelefoon.nl . Het begint vanzelfsprekend te worden, maar alles gaat helemaal soepel. Zeer gebruiksvriendelijke website met duidelijke beoordelingscriteria voor de telefoon, je krijgt een verzendlabel voor verzekerd versturen en een paar uur na ontvangst van het pakket stond het vooraf afgesproken bedrag al op mijn rekening. Kan het alleen maar aanraden, goed bezig!

Maandag mobiel opgestuurd dinsdag aangekomen en bedrag op mijn rekening.

Snelle uitbetaling

Alles goed geregeld. Gratis verzekerd je telefoon opsturen snell afhandeling en eerlijke bedrag ontvangen. Geld stond direct o mijn rekening.

Top en super snelle service

Goede communicatie en ontzettend snel geregeld!

Snel en helder!!!!!

Snel en perfect

Onze telefoons verkocht aan de shop. Online aangemeld en toen in de winkel afgegeven. 1uur later al de bevestiging van de waardes van de telefoons. Binnen 15min al het geld overgemaakt. Dus gewoon perfect geregeld

Betrouwbaar, snel en duurzaam

Binnen 24 uur is mijn telefoon beoordeeld en stond het geld op mijn rekening. Hele snelle service, top geregeld! En dat er door mijn verkoop een boom wordt geplant vind ik een toegevoegde waarde!

Vanaf aanbod tot uitbetaling snel en vakkundig geregeld!

Perfekt

Niks aan veranderen het is perfect.

Bedrag precies zoals vooral ingeschat en snel geregeld!

Bedrag hetzelfde als inschatting, communicatie erg prettig en geld stond volgende werkdag al op mijn rekening.

In één woord gewoon fantastisch

In het begin nog wel twijfelachtig, maar helemaal onterecht. In 1 dag al het beloofde geld op mijn rekening. Zeker de juiste keuze gemaakt!

Supersnel

Correcte beoordeling van status telefoon en snelle uitbetaling!

correct bedrijf met een vlotte afhandeling

Of ik de beste prijs heb gekregen voor mijn telefoon weet ik niet. Maar het gehele proces tot de verkoop kwam bij mij als vlot en betrouwbaar over. Geld stond inderdaad, na de definitieve overeenkomst, binnen een paar uur op mijn rekening!

Goede service, komen afspraken na

Via de website mijn telefoon aangemeld om te berekenen wat ik er eventueel nog voor kon krijgen. Een mooi reëel bod gekregen. Het voordeel van mij was, dat ik hem persoonlijk kon afgeven in de winkel in Rosmalen. (Wat ik toch wel fijn vond. Ik stuur niet graag telefoons op via post nl.) Goede service gekregen en hij gaf aan dat hij de telefoon zou afgeven ter beoordeling. Ik was wat nerveus omdat je toch je telefoon achter laat, zonder dat je gelijk geld kreeg. Hij stelde mij gerust dat alles binnen 1 dag afgehandeld zou worden. Volgende is de telefoon beoordeeld en toen hadden ze wat kleine dingetjes op de telefoon gevonden. Ondanks dat toch wederom een zeer acceptabel bod gekregen die zeer dicht in de buurt lag van eerste bod. Na het bod geaccepteerd te hebben, stond het geld binnen een half uurtje op de rekening. Kortom prima service en voor herhaling vatbaar. Dankjewel. Ga zo door.

Super goed, snelle duidelijke services

Gisteren telefoons opgestuurd. En vandaar al direct betaald. Waauw wat een top services!

Vreeburg 6

5241 EJ Rosmalen

Over Verkoopmijntelefoon.nl

Verkoop uw telefoon eenvoudig en snel bij VMT.nl. Naast dat u de scherpste prijs krijgt, bent u duurzaam bezig want bij elk verkocht toestel planten wij een boom voor een betere wereld!