Eerlijk en snel

makkelijke site om je oude telefoon te zoeken en direct een eerlijke prijs gegeven nadat je alle parameters had ingevuld

Prima service en snelle afhandeling

Eerlijk en snel onderbouwd voorstel.

Al vaker een telefoon opgestuurd..en altijd goed geholpen

Al vaker een telefoon naar ze opgestuurd en zoals altijd weer goed geholpen..top bedrijf !zeker aanrader als je een telefoon wil verkopen ..

Dinsdag op de post en donderdag geld op de rekening. Wat een snelle service en een duurzaam doel!

Super goed

Een hele fijne samen werking kan niet anders zeggen . En een vlotte afhandeling .

Snelle uitbetaling top!

Snelle uitbetaling top!

Niet twijfelen!

Zeer gebruiksvriendelijke site!! Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat je voor je telefoon zou krijgen. Als na keuring blijkt dat er wat schade is (wat bij mij het geval was) komen ze met een erg redelijk nieuw bod. Op dat moment kun je er ook voor kiezen om de telefoon niet te verkopen, zij sturen deze dan kosteloos terug. Na akkoord stond het geld binnen 2 dagen op mijn rekening. Top!!

Great service

Highly recommend. Most times price is accurate and you get your money quick!

100 procent tevreden over verkoopmijntelefoon.nl

Aangemeld, ingeleverd en geld ontvangen. Netjes en correct geholpen.

Super fijn geholpen en op de hoogte gehouden!

Het duurde iets langer dan 24 uur dat het geld gestort was omdat het zo druk was. Maar ik ben netjes op de hoogte gehouden uiteindelijk is het na 40 uur gestort. Hartstikke snel!!

Realistisch

Ik ben tevreden ik heb een realistisch bod gekregen

Snel geregeld

Snelle communicatie

Fijne service, prettig contact

Er was een fout met mijn rekeningnummer. Ik kreeg een nette mail met het verzoek mijn nummer opnieuw door te sturen. Daarna was de betaling direct geregeld. Vriendelijk en snel.

Boven verwachting

Goed transparant proces

Super. Leuk bedrag terug gekregen voor mijn iPad

Mijn iPad was beschadigd, ik besloot deze niet meer te laten maken. Maar via dit bedrijf kreeg ik er nog een leuk bedrag voor. Kwestie van apparaat aanmelden, zij sturen vervolgens een verzendlabel. Pakket op de post en paar dagen later had ik mijn geld al op rekening staan. Ook goed voor het milieu.

Super snelle afhandeling!!!

Als zending is binnen gekomen vrijwel direct mail voor ontvangst. Prijs zoals afgesproken

Snelle afhandeling

Super snelle afhandeling en ik kreeg een goede prijs voor mijn telefoon

Helemaal top

Goed service

Uitstekende service.

Zeer snel en uitstekend verwerkt.

Uitstekende en betrouwbare site. Goede communicatie en komt afspraken gelijk na. Geld staat binnen 24 uur op je rekening. Zeker één aanrader!

Efficiënt en correct

Ik heb heel gewoon een zeer prettige ervaring met Verkoopmijntelefoon.nl Zelf had ik de toestand van mijn telefoon verkeerd beoordeeld, maar kreeg netjes een mail met een bijlage (foto) van hun bevindingen. Hierdoor ging de prijs met 10 euro omlaag, maar dit was mijns inziens correct en ging hiermee akkoord. Dezelfde dag kreeg ik het bedrag al op mijn bankrekening. Blij mee!

Fantastisch!

Makkelijke manier om je oude telefoon te verkopen! Goede prijs en een hele snelle verwerking.

Super geholpen

Super geholpen

Alles duidelijk en overzichtelijk. Mijn complimenten

Vreeburg 6

5241 EJ Rosmalen

Over Verkoopmijntelefoon.nl

Verkoop uw telefoon eenvoudig en snel bij VMT.nl. Naast dat u de scherpste prijs krijgt, bent u duurzaam bezig want bij elk verkocht toestel planten wij een boom voor een betere wereld!