Top Harnas

Het zijn prachtige harnassen voor je hond om mee te wandelen en te spelen. Onze poolhonden zijn direct herkenbaar door het zelf ontworpen label. Ruime keus, makkelijk te bestellen en snelle levering. Mocht er eens iets misgaan, word dat snel naar tevredenheid opgelost. Al met al geweldig personeel en een top bedrijf! Dankjewel, wij en onze honden zijn er blij mee!

Tevreden klant

Mooi en op tijd geleverd, wel spijtig van de toch wel prijzige verzendkosten

Precies zo als besteld

Ik had labels besteld en het is super snel geleverd en precies zo als besteld.

• Bezorging

Beste Anneke, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelde labels. We hopen je nog eens terug te zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 Shop

Bestel al jaren bij K9 Shop

Wij bestellen al jaren spullen bij de K9 Shop. Wij bestellen het online en komen het dan op halen in de winkel. Het zijn een voor een aardige mensen die je graag bij staan met raad en daad.

• Bezorging

Beste Ruben, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Leuk om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent! :) We hopen je nog vaker te mogen helpen. Met vriendelijke groet, K9 Shop

Snel en keurig geleverd

• Bezorging

Beste Dirk, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over (het verkoop) van je bestelling. We zien je graag nog eens terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 Shop

Top, snel en goed geregeld. Ziet er netjes uit.

Snel, netjes en goed geregeld.

• Bezorging

Beste Tanja, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de bestelling! We hopen je nog eens terug te zien op onze webshop :) Met vriendelijke groet, K9 Shop

Het ging zeer vlot

Bestellen ging zeer vlot en de levering ook. We werden ook goed op de hoogte gehouden

• Bezorging

Beste Corine, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn dat alles rondom jouw bestelling vlot is verlopen! :) Hopelijk zien we je nog eens terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 Shop

x

x

• Bezorging

Beste Frank, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt. We zien je graag nog eens terug op onze webshop :) Met vriendelijke groet, K9 Shop

Product is zo als het moest zijn

• Bezorging

Beste Henrie, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelde product. We zien je graag nog eens terug op onze webshop :) Met vriendelijke groet, K9 Shop

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd

• Bezorging

Beste Remon, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en ons aanbeveelt. We zien je graag nog eens terug op onze webshop! :) Met vriendelijke groet, K9 Shop

Producten snel in huis

Ik was verrast met de snelheid waarop de bestelde tuig plus leuke eigen naam labels in huis waren. Staat onze bella ook perfect

• Bezorging

Beste Stefanie, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wat leuk om te horen dat je gekozen hebt voor het hondentuig met eigen naamlabels. We wensen jou en Bella nog veel wandelplezier samen :) We zien je graag nog eens terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 Shop

2 naamtags besteld, helaas kwamen deze nooit aan. Mailtje verstuurd, geen probleem. tags worden nogmaals opgestuurd. Ook deze keer lukt het postNL om de zending kwijt te raken. K9 Shop is begripvol en maakt nogmaals 2 nieuwe tags en verstuurd deze met een andere bezorgdienst. De Tags zijn nu wel bezorgd en helemaal naar wens. bedankt voor deze geweldige service.

• Bezorging N.v.t.

Beste Christian, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We vinden het nogsteeds erg vervelend dat het tweemaal mis is gegaan bij de post. Gelukkig hebben we het alsnog voor je kunnen oplossen :) Geniet van de bestelde naamlabels! We hopen je nog vaker terug te mogen zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 Shop

Goed produkt en uitstekende service. Zeer vriendelijk.

• Bezorging

Beste Marian, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over het bestelde product en onze service. We zien je graag nog eens terug op onze webshop :) Met vriendelijke groet, K9 Shop

zeer slecht

Nu twee weken geleden wat besteld, maar helaas niets meer gehoord. Gebeld maar wordt niet opgenomen. Mail via site wordt niet beantwoord.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Beste, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Als het goed is heeft mijn collega dit via de mail verder met je opgepakt. Uiteraard nog onze excuses voor het misverstand rondom jouw order. We zijn blij dat het is opgelost :) Met vriendelijke groet, K9 Shop

altijd prettig en goed

prettig, snel en betrouwbaar

• Bezorging

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier met de bestelling :)

K9 naam plaatje

Duidelijke letter keuze, stevige materiaal.. fijn dat je dit zo kan bestellen. Informatie op de site is duidelijk.

• Bezorging

Bedankt voor je beoordeling! Super om te horen dat je tevreden bent over de manier van bestellen en dat de productinformatie duidelijk is. Wij wensen Rocky veel wandelplezier met de naamlabels :)

Snel, perfect en precies zo als ik in gedachten had

Het voelt betrouwbaar. Zeer duidelijke website. Makkelijk bestellen en snel bezorgd.

• Bezorging

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden. Wij wensen Pip veel plezier met de nieuwe naamlabels :)

Awesome

I can't complain.

• Bezorging

Best, Thank you for your positive review. We are happy to read that you are satisfied with us. We look forward to seeing you again on our webshop. Kind regards, K9 Shop

Snelle en correcte levering

• Bezorging

Beste Mandy, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de snelle en correcte levering. We wensen Ella veel wandelplezier met haar tuig en bijpassende naamlabels en zien je graag nog eens terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, K9 Shop

Het was makkelijk om te vinden waar ik naar zocht, een lange lijn. Ook het bestellen en de bezorging ging zoals ik verwacht had.

• Bezorging

Beste Ilse, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat fijn om te lezen dat je eenvoudig kon vinden waar je naar opzoek was. We hopen je nog vaker terug te mogen zien op onze webshop! Met vriendelijke groet, K9 Shop

Top producten

Voor mijn lieve grote wolfsgrijze Keeshond Beer een K9 tuig met legerprint gehaald. Nog altijd heel erg tevreden over, hij draagt hem met plezier iedere dag! Super goede kwaliteit. Zeker een aanrader.

• Bezorging

Beste Sylvana, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat leuk om te lezen dat je nogsteeds tevreden bent over het K9 hondentuig met legerprint & dat jouw hond hem met plezier draagt :) Dat horen we natuurlijk graag. We wensen jou en je hond nog veel wandelplezier en zien je graag nog een keer terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 Shop

Prima product - duur

Label voldoet aan de verwachtingen maar meer dan 7 euro voor 1 label is wel zeer duur + bovendien hoge verzendingskosten naar België. Kortingscode gekregen van 5 % op volgende bestelling. Klein probleempje : kortingscode wordt niet herkend (onbekende kortingscoupon)...

• Bezorging

Beste Laurent, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te plaatsen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het product. Wij hanteren een vaste prijs voor België en Nederland om verwarring bij onze klanten te voorkomen. Naar België is dit 5,95. Vervelend dat de kortingscode niet heeft gewerkt, heb je ons hierover al een mail gestuurd? Dan kijken we graag even mee. Met vriendelijke groet, K9 Shop

Goed advies, groot assortiment en hele goede service!

• Bezorging

Beste Nicole, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te plaatsen. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service en assortiment. We wensen je veel plezier met de bestelling en zien je graag nog een terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, K9 Shop

Hele goede service

Bestelling was na week nog niet geleverd en na melding bij K9 direct opnieuw verstuurd zonder probleem erg fijn

• Bezorging

Beste Willem, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We zijn blij dat we het goed voor je hebben kunnen oplossen :) Hopelijk mogen we je vaker terugzien op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 shop

Heb mijn labels snel ontvangen, en zijn zeer mooi met de naam BOYD erop!

• Bezorging

Beste Erna, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met de bestelde tekstlabels. We hopen je nog vaker terug te mogen zien op onze webshop. Met vriendelijke groet, K9 Shop

Engelsestraat 9 5171 DW Kaatsheuvel

Over K9 Shop

K9 Shop is een webshop voor producten voor huisdieren. Wij zijn deskundig, hebben een groot assortiment en staan voor de beste klantenservice. We zijn gespecialiseerd in producten voor honden: van tuigen en lijnen, (reis)benches en trainingsmaterialen, tot de verzorging van vacht, huid en gebit. Ook vind je bij ons een ruim assortiment aan producten voor katten, knaagdieren, vogels en vissen. Zorgvuldige levering K9 Shop staat voor een zorgvuldige levering. Als je bij K9 Shop een product bestelt, doen wij er alles aan om het – na betaling – binnen twee dagen te leveren. Bij bestellingen naar Nederland boven 79,- euro rekenen wij geen verzendkosten. Kijk voor de verzendkosten voor andere landen op onze website. Je kunt ons tijdens kantooruren bereiken op 0416 - 284 322 of mail naar [email protected].